Cecchinello pravděpodobně zůstane u jednoho prototypu

Šéf týmu LCR Hondy Lucio Cecchinello si už nějakou dobu přeje absolvovat sezonu s dvěma jezdci a dvěma motocykly, čemuž byl nyní hodně blízko, když Honda přišla s výrobou levnějších produkčních modelů. Po první třetině sezony je ale pravděpodobné, že zůstane nadále jen u jednoho.

Jediným jezdcem LCR Hondy v MotoGP je Němec Stefan Bradl, který má k dispozici tovární specifikaci RC213V. Nicméně koupí produkční verze Hondy chtěl dát Cecchinello možnost některým z mladých jezdců, kteří by v jeho skupině mohli svůj talent dále rozvíjet.
Jenže tento týden Honda potvrdila, že je nepravděpodobné, aby italská stáj nastoupila do příští sezony s jedním z pěti jejich produkčních motocyklů, které budou k dispozici. V rozhovoru pro Motorcycle News Livio Suppo mimo jiné uvedl: „I když jsou produkční motocykly levnější než satelitní modely, stále to něco stojí a to není jen motocykl, ale potřebujete také jezdce a tým mechaniků, takže si myslím, že se Lucio zaměří mnohem intenzivněji na jeden motocykl.“

Livio Suppo je, co se týče prodeje jejich produkčního modelu RC213V, velkým optimistou, protože si ani v nejmenším nepřipouští, že by snad o jejich stroje v ceně 800 až 900.000 liber nebyl zájem. „V plánuje je finalizovat všechny podrobnosti ohledně motocyklu, včetně jeho ceny do letní přestávky. Jen pro ukázku možná motorku přivezeme už do Brna. V této chvíli je dost týmů, které se o tento projekt zajímají.“
Otázkou je, které týmy teď Livio Suppo myslí. Vzhledem k tomu, že produkční verze Hondy má mít odpružení Showa a brzdy Nissin, tak to nápadně připomíná testovací program jezdce Gresiniho Hondy Álvara Bautisty, který měl tento týden v Aragonii. Tým Aspar zvažuje víc variantu motoru Yamahy s podvozkem Suter, takže není vyloučeno, že se Cecchinello přeci jenom dočká.

Informace o redaktorovi

Petr Czyž - (Odebírat články autora)

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (0x):



TOPlist