Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Dobrý večer pánové. Velmi přesně´s to Ivane pojmenoval. Normální italské manýry.
Bosso, když jsem si četl Tvůj článek (a pak i SW + nejnovší o "KLX"), tak jsem si říkal, jak to ti "Makaróni" dělají, že jsou furt "u koryta" (GP cirkus). Dluhy kam dohlédneš ba i dále, ale "Dona Carmela" to netrápí, resp. nezasáhne. Šlachtu s Ištvánem na ně. Ale vážně, nejsou naše týmy příliš bojázlivé? Proč si dávat rok pauzu a shánět "partnery", když stačí naslibovat (dodavatelům a jezdcům samozřejmě), rozběhnout sezónu a pak se uvidí.
Co se LP týče, nevím na kolik byla diskuze "odporná", že ji museli zrušit, ale ač je to stále náš druhý nejúspěšnější závodník v GP, tak má být možno ho kritizovat i chválit, ať je jaký chce. Na druhou stranu fakt je, že nedostal opravdu pořádnou nabídku (proč?) a Bryan Staring, jež byl vloni +/- stejně úspěšný, se uchytil v SSP u ruského týmu Rivamoto. A je to vůbec ruský tým nebo tým s ruskými penězi, když šéfem je Jermy McWilliams. Hm, a není to vlastně jedno? Kéž by v rámci sportu naši opravdu bohatí neinvestvali jen do ufňukaných simulantů nebo v lepším případě do hokeje, ale též do motosportu. Vzhledem k tomu, že se jedná o individuální sport, přišlo by je to výrazně levněji a to asi i vzhledem k výsledkům.
Stačilo. Howg.
Tato tisková zpráva je pouhopouhá lež, skutečnost je úplně jiná: FTR nedodala Forwardu šasí, protože Forward Racing nemá na nová šasí vůbec peníze (vše investoval do MotoGP pro Espargara a Edwardse) a dluží třeba Suteru 430 000 Euro za rok 2012. A nový Kalex jet nemohou, protože ten smí dodat nová šasí pouze 12 jezdcům, to si vymínil ve své smlouvě Marc VDS Racing. Takže koupily staré Kalexy po Eliasovi a K. Smithovi od Avintie, ale nedostanou od Němců žádné náhradní díly. A třeba Smithův Kalex má za sebou 31 loňských havárií... Nové motorky jsou v Anglii a třeba Corsi volal do týmu JiR, zda by mu nezapůjčili MotoBi. A v Jerezu už musí Forward testovat, má to ve smlouvě s IRTA!
Hlavně, když hodnotil Ajáju!
njn,valcil s Lukasem,a firt mu to jde cim dal hur
Třeba Mateovi ještě "sedne" některá z dalších okruhových
kategorií Ovšem nemládne(ten někdejší)divočák ...
ten Pasini mi tam uz nejak nestimuje driv dobry,ale ted uz jaksi ne-e..
Dobrý večer pánové. Velmi přesně´s to Ivane pojmenoval. Normální italské manýry.
Bosso, když jsem si četl Tvůj článek (a pak i SW + nejnovší o "KLX"), tak jsem si říkal, jak to ti "Makaróni" dělají, že jsou furt "u koryta" (GP cirkus). Dluhy kam dohlédneš ba i dále, ale "Dona Carmela" to netrápí, resp. nezasáhne. Šlachtu s Ištvánem na ně. Ale vážně, nejsou naše týmy příliš bojázlivé? Proč si dávat rok pauzu a shánět "partnery", když stačí naslibovat (dodavatelům a jezdcům samozřejmě), rozběhnout sezónu a pak se uvidí.
Co se LP týče, nevím na kolik byla diskuze "odporná", že ji museli zrušit, ale ač je to stále náš druhý nejúspěšnější závodník v GP, tak má být možno ho kritizovat i chválit, ať je jaký chce. Na druhou stranu fakt je, že nedostal opravdu pořádnou nabídku (proč?) a Bryan Staring, jež byl vloni +/- stejně úspěšný, se uchytil v SSP u ruského týmu Rivamoto. A je to vůbec ruský tým nebo tým s ruskými penězi, když šéfem je Jermy McWilliams. Hm, a není to vlastně jedno? Kéž by v rámci sportu naši opravdu bohatí neinvestvali jen do ufňukaných simulantů nebo v lepším případě do hokeje, ale též do motosportu. Vzhledem k tomu, že se jedná o individuální sport, přišlo by je to výrazně levněji a to asi i vzhledem k výsledkům.
Stačilo. Howg.
Prostě "normální" italský manýry - koupily starý Kalexy
Effenbert a Ioda týmy praktikovaly podobný
Tato tisková zpráva je pouhopouhá lež, skutečnost je úplně jiná: FTR nedodala Forwardu šasí, protože Forward Racing nemá na nová šasí vůbec peníze (vše investoval do MotoGP pro Espargara a Edwardse) a dluží třeba Suteru 430 000 Euro za rok 2012. A nový Kalex jet nemohou, protože ten smí dodat nová šasí pouze 12 jezdcům, to si vymínil ve své smlouvě Marc VDS Racing. Takže koupily staré Kalexy po Eliasovi a K. Smithovi od Avintie, ale nedostanou od Němců žádné náhradní díly. A třeba Smithův Kalex má za sebou 31 loňských havárií... Nové motorky jsou v Anglii a třeba Corsi volal do týmu JiR, zda by mu nezapůjčili MotoBi. A v Jerezu už musí Forward testovat, má to ve smlouvě s IRTA!