Kiefer Racing už zná sestavu na rok 2011

Německý tým kubatury Moto2 už zná svou sestavu na příští sezónu. Ke stávajícímu pilotovi Stefanu Bradlovi přibude další německy mluvící jezdec a bude ze Švýcarska.

Kiefer Racing už zná sestavu na rok 2011
28. září je deadline, kdy se mají na IRTA přihlásit týmy, které by chtěly startovat v roce 2011 v kubatuře Moto2. Některé zůstanou v nezměněné sestavě , jiné chtějí rozšířit svůj tým o druhého jezdce (např. Interwetten Honda - doposud pouze s Thomasem Lüthim). Takové rozšíření se ale neobejde bez zvýšených finančních nákladů, což třeba týmový šéf Lüthiho Terrell Thien odhaduje na částku 900 000 Euro pro dva jezdce: "Pouze provozní náklady na truck zůstávají stejné, ostatní výdaje se pochopitelně zvojnásobí. Z této částky 900 000 je asi 750 000 od sponzorů, zbytek je pro tým příspěvek od Dorny". 


Německý tým Kiefer Racing a management švýcarského jezdce Randy Krummenachera - aktuálně 9. jezdce kubatury do 125 ccm - se dohodli na spolupráci pro rok 2011. Týmový šéf Stefan Kiefer potvrdil v Misanu, že: "Randyho manažer Marco Rodrigo nám předložil projekt, kdy budget pro závodění Krummenachera v Moto2 zajistí švýcarská firma Roberta Pampaniniho (STIPA). To odpvídá našemu záměru, aby v našem týmu jezdili dva německy mluvící jezdci. Naše sestava na rok 2011 tedy bude Stefan Bradl a Randy Krummenacher."

Německá stáj Kiefer Racing začala tuto sezónu v sestavě Stefan Bradl z Německa a ruský jezdec Vladimír Leonov. Toho v Brně vystřídal Čech Patrik Vostárek a pro zbytek sezóny byl pak angažován Rakušan Michi Ranseder, který hned ve svém druhém startu - Misanu - dokázal bodovat. Rakouský jezdec ale nepojede v Aragonu, neboť ten termínově koliduje s finálem IDM na Hockenheimringu a zde má Ranseder pořád ještě šanci na titul mistra v supersportech (je zatím druhý o 16 bodů za Cudlinem). 


Hodně podstatnou věcí je ale změna šasí na příští rok.
Místo švýcarského Suteru pojede německý tým Kiefer německé šasí Kalex, což přes všechna utajení bylo zjištěno včera, na Hockenheimringu totiž jezdil Stefan Bradl právě s tímto motocyklech, pocházejícím z německého Bobingenu.

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 1.00
Známkováno: 1x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist