Aegerter zářil, Sofuoglu stále bez bodů

Smíšené pocity panovaly u týmu kubatury Moto2 Technomag CIP po Grand Prix Portugalska. Zatímco mladý Švýcar Dominique Aegerter si dojel pro své nejlepší umístění v závodech Grand Prix a dojel jako čtvrtý, tak jeho týmový kolega a úřadující mistr světa Kenan Sofuoglu je stále ještě bez jediného bodu.

Aegerter zářil, Sofuoglu stále bez bodů
Francouzský tým Technomag CIP pod vedením Alaina Broneca nastupoval do sezóny 2011 s velkými nadějemi. V loňském roce se sice musel vyrovnat s tragickou událostí, když zahynul v Misanu historicky první vítěz závodů Moto2 Shoya Tomizawa, ovšem týmu se podařilo dostat pod smlouvu úřadujícího šampiona supersportů Kenana Sofuogla. Tento turecký dvojnásobný mistr světa ovšem zůstává hodně dlužen své pověsti, neboť má po 3 odjetých závodech letošní sezóny na svém kontě bodovou "0". 
"Poslední závod byl opět velkým zklamáním. Musel jsem jet opravdu přes limit a hodně tvrdě, abych udržel tempo s Bradlem. Tím pochopitelně trpěly hodně moje pneumatiky, takže se ten pád dal celkem očekávat. Prostě stále se nám nedaří nastavit motocykl tak, abych mohl jet bez problémů a nemusel riskovat. Na motocyklu se necítím vůbec v pohodě, ba naopak. Stále jezdíme na motocyklu výrobní řady 2010, a až se nám podaří nastavit tento motocykl, tak se můžeme postupně přeorientovat na Suter 2011.", vysvětluje své velké problémy Kenan Sofuoglu.
  
To jeho švýcarský týmový kolega Dominique Aegerter si připsal v Estorilu své nejlepší umístění v závodech Grand Prix, když skončil jako 4. 20-letý mladík jel jako zkušený harcovník a jelikož neudělal během závodu žádnou chybu, tak byl odměněn v cíli umístěním těsně za podiem.
"Skvělý pocit, všechno bylo prostě super!", byl neuvěřitelně šťastný po závodě v Estorilu Švýcar, který rovněž používal až do portugalské Grand Prix šasí z roku 2010. Ovšem na následujících testech na stejném okruhu už testoval podvozek nový a ze všech zúčastněných zde objel nejvíce okruhů, tedy 94, ačkoliv se zúčastnil pouze úterních testů: "Největší rozdíl je při výjezdu ze zatáček, to cítím daleko větší grip. A naopak při vjezdu do zatáček je změna směru daleko jednodušší. Pokud to tedy shrnu, dělá to dohromady těch několik málo desetin sekundy, abych mohl konstantně jezdit v absolutní špici", říká 20-letý Švýcar - vloni v MS celkově 15. - a zároveň plánuje své další cíle: "V kvalifikaci chci končit stabilně v Top12 a v závodech pak pravidelně dojíždět v Top10."



Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 1.00
Známkováno: 1x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist