Kornfeil: Je třeba se podívat pravdě do očí

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Fantom40 (320) napsal 18.04.2017 v 09:52

Ok. Pokud tomu tak je , tak i Já jsem se spletl. Uznávám.

motokawasaki (153) napsal 14.04.2017 v 23:34

Tak jasne ze jede Aspar Mahindru. Ale Arenas ani Dalla Porta ani jeden mistrovsky bod. Vlastne zadna Mahindra ani Peugeot..….…

voloda.m (480) napsal 14.04.2017 v 08:40

Fantom40: oficiální název Asparova týmu zní : Aspar Mahindra Moto3, viz motogp.com. Takže to asi KTM nebude.

Fantom40 (320) napsal 13.04.2017 v 04:53

Aspar v M3 jede KTM. Velmi podobné výfuky jako u Mahi! ale je to KTM. POKUD SE PLETU, ZÚČASTNĚNÍ V DISKUSI SE OMLOUVÁM.

Samuel007 (376) napsal 12.04.2017 v 22:55

"dobrý jezdec dokáže eleminovat 2 koně"
"Možná se nechal přesvědčit výsledky Asparovců, kteří na ní občas zajeli slušné umístění"
koukám na ty výsledky a jediný kdo na Mahendře něco zajel byli:
Oliviera současně jede Moto2 a je celkově třetí.
Bagnaia prvním rokem Moto2 a je celkově osmí, a z nováčků první.
Mcphee vyhrál v loni Brno (na vodě) ted jede Hondu a je druhý v Moto3
Takže pravda, špičkoví jezdec přidá dva koně.
Ale i nadprůměrný jezdec, jako je Kuba, NEmá šanci bodovat v Texasu za sucha.

Matess18 (93) napsal 12.04.2017 v 19:08

Fantome40, pokud sleduješ závody, tak by si měl vědět, že Aspar na Mahujdě(Mahindře) jezdí!!! Teda pokud máš na mysli moto3!!!

Fantom40 (320) napsal 12.04.2017 v 16:54

Jarek38- A spár už Mahindru letos nejede! Sakra chlape,copak nekoukáš na závody? Aspar jede KTM

Karbec_Jikov (106) napsal 12.04.2017 v 08:12

Dejte hlavy dohromady, trošku frézněte hlavu, trošku zvětšit sání, trošku zkráti výfuk ať jdou spaliny rychleji pryč a ono to nějaký koně přinese.

IvanDvoutakťák (5099) napsal 11.04.2017 v 14:37

Souhlas s Kujebákem : Kubu snad(?) nikdo do změny týmu nenutil .
Nebo je to stejný jako v EU ??

PRESLY (341) napsal 11.04.2017 v 11:35

..., Kuba si sype popel na svoji hlavu sám..., místo toho, aby pravděpodobně v poslední sezoně kategorie MOTO 3 zajel nejlíp co umí, tak přesedlá na jiný stroj a "objevuje Ameriku"..., nezbývá než zatnout zuby...,

alfi166silver (55) napsal 11.04.2017 v 09:06+1

miramara: dobrej joke :D, na kilowaty se mi to nechtělo převádět, těm koním každý rozumí :)

SLEEPER : Na mých cestách, když jsem se snažil zakoupit konkurenceschopný motor pro FIM CEV moto3.

SLEEPER (1002) napsal 10.04.2017 v 22:00

alfi166silver> Zajimavy info, kde jsi cerpal?
2 kone..., ono je samo rozdil jet trat jakou je trebas Most a nebo pak Brno.

miramara (1568) napsal 10.04.2017 v 21:17

alfi - 2 koně na jedno objeté kolo?...tak to v závodě dělá cca 44 délek, tak to 18 místo potom odpovídá

alfi166silver (55) napsal 10.04.2017 v 19:25

Výkon motoru Mahindra-Peugeot je oproti NSF250RW v celém rozsahu otáček nižší průměrně o 1,6 koně na zadním kole, avšak největší rozdíl je max. 2 koně. Takže zas takový šrot to není. Mahindra nikdy reálně, při současném systému v oblasti motorů moto3, nemůže Hondu ani KTM dostihnout.
Bylo mi kdysi tvrzeno, že dobrý jezdec dokáže eleminovat 2 koně motorové ztráty. Kolik koní je potřeba na první místo? Např. Mir, Danilo nebo Norodin mají v tuto chvíli naprosto stejně silné motory, přesto značně rozdílné pozice.

dage (-62) napsal 10.04.2017 v 18:47

Za všechno může GRANA!!!

jarek38 (26) napsal 10.04.2017 v 17:20

jaky novy motor???ze to nekdy pojede tomu uz nikdo nemuze verit,ani ten tlusty panko cigan majitel...pryyyč od toho střepu...vsadme se,ze ani aspar nedojede sezonu s temato nymandama

Máma-RM (349) napsal 10.04.2017 v 17:03

škoda že tady není info zda a případně kdy má dostat nový motor...

Matess18 (93) napsal 10.04.2017 v 16:28

Podle toho co říkal Kuba, tak dostal nabídku pokračovat v týmu​, ve kterém jezdil (sic drive team),ale dle jeho slov, tým neměl vysoké ambice a tak přijal nabídku "továrního Peugeotu"(Mahindry) Možná se nechal přesvědčit výsledky Asparovců, kteří na ní občas zajeli slušné umístění, možná to byli peníze, které mu nabídli,možná chtěl přijmout novou výzvu, těžko říct, ale ať tak či tak, on sám cítí, že to nebylo zrovna moudré rozhodnuti Tak mě napadlo, že by bylo fajn získat místo u tovární KTM , protože myslim, že momentální výsledky mají docela slabé, chtělo by to někoho zkušeného,spolehlivého a konzistentního jezdce jakým Kuba Určitě je!!! Snad si s tím nějak poradí!!! Jak Mahi, tak i Kuba.

SLEEPER (1002) napsal 10.04.2017 v 15:11

K tomu uz je i zbytecny cokoliv psat. Muzeme jen doufat ve zlepseni stroje...

Ale Lukas Pesek me prekvapil s tim, ze nakonec 24h pojede za IVéčka Karel Hanika. To byl jako na testech lepsi nebo co??

kujebák1 (25) napsal 10.04.2017 v 14:44

Někde jsem tady četl, že Kuba si dělá manažéra sám. A tak si myslím že toto nebyl asi ten správný tah. Jde taky o to jak dlouho vydrží redox, když jeho reklama není na obrazovce vidět. Bylo taky psáno že malajci chtěli Kubu zpátky, ale on stejně změnil značku. TAK KDE JE VLASTNĚ PRAVDA?

zzzmrzlinar (471) napsal 10.04.2017 v 12:54

mno, je dobré, že to řekl jak to je a nemyslím si, že si koleduje o vyhození z teamu, neb to řekl celkem slušně.

Nicméně, všichni mu to říkali, on sám to tušil, že Mahindra nemá výkon, ale on si jel svoji, že je to velká výzva a blablabla řeči. Teď je prostě v kopru a esivá Indové nepřijdou s jiným zásadně lepším motorem tak má smůlu. Navíc i kdyby přišli tak je otázka jestli ho zrovna hned dají Pažourům.

IvanDvoutakťák (5099) napsal 10.04.2017 v 12:34

P.S. Chtěl bych být "muška malá" a zvědět,
kolik Kuba tomuto týmu MUSEL zaplatit,
aby "si mohl zajezdit" na TAKOVÉM materiálu,
se kterým si navíc jak Norodinova tak Kubova
"crew" očividně neví rady.

IvanDvoutakťák (5099) napsal 10.04.2017 v 12:23

Ten Jakubův Peugeot má panečku progress
8.jezdec MS 2016 má "velkou radost" z letošního materiálu
A do třetice ho teď čeká trať v Texasu ...

miramara (1568) napsal 10.04.2017 v 12:11

Jít o třídu výš? on mu někdo nabídl smlouvu do moto2? Mám dojem že ne, tak bral co bylo - Mahydra. .
Škoda že nemáme svůj národní team, třeba něco na způsob anglánů nebo talošů

Fantom40 (320) napsal 10.04.2017 v 11:01

Pozor. V předsezoních testech Kuba psal že motorka má vynikající jizdní vlastnosti. Výborně se ovládá, ale chybí jí výkon. S toho vyplývá - rám a podvozek je velmi slušný. Problém je motor. Teď je otázka, co s tím Peuegot-Mahindra jsou po takové kritice jezdců schopna v rozběhnuté sezóně udělat. Kolik mají povolených modifikací motorů. Tuším 2. Ale nejsem si jist. Rozhodně to dává týmu pořádně sežrat. Což něco vypovídá. ...

honda1000 (15) napsal 10.04.2017 v 10:43

závody hezký ale Kubajs na tom šrotu může tak AlpeAdria pokud by dostal licenci hroznej motocykl a ještě k tomu pomalej myslím,že ani Otta Krmíček st.by s tím nic neudělal

Georgio88 (1229) napsal 10.04.2017 v 10:32

Pokud chce Kubajz dostat motorku někam jinam, tak bych měl typ... V Brně na Vídeňské jsou ve firmě REMET spol. s.r.o. odborníci na takové stroje jako má Kubajz.

Samozřejmě doufám, že letos aspoň nějakej ten bod urve, ale vypadá to bledě. Letos je na špici Honda, za ní je výkonostně KTM, pak dlouho nic... velká kupa hoven, pak améby a jednobuněčné organismy a pak někde daleko vzadu je až výkon Mahindru (A,B i C)

UFON46 (30) napsal 10.04.2017 v 10:00

JardaKTM: v moto3 opravdu nemaji stejne motory. Jen treba KTM vyrobi x motoru a v podstate je losem prirazuji tymum/zavodnikum aby nikomu nenadrzovali. Alespon tedy oficialne.. jak je to doopravdy s tovarnim tymem a zbytkem muzeme jen domyslet..
a co jako Kuba cekal od mahindry, boze💩💩

unavix (595) napsal 10.04.2017 v 07:54

U nás ve sběrném dvoře tu motorku vezmou. A tým nemusí za její odevzdání do dvora ani nic zaplatit
Podle mě dobře věděl jakej střep je Mahindra. A přes to podepsal smlouvu s týmem kterej jede ty plečky. Takže jinou nabídku v MOTO3 neměl. Udělal stejnou chybu jako Hanika. Už měl táhnout o třídu vejš. Nalhávat si může co chce, ale situace bude stejná celý rok. Vůbec nic se nezmění.

dejf. (1341) napsal 10.04.2017 v 07:53

Jo, dalo se cekat, ze tohle nebude tym snu. Bohuzel, kdyz ale ani o naky drobny body nedokaze bojovat, je to uplna bida.

Ale stejne si myslim, ze uz davno v tyhle "junior" skupine nemel bejt. Chapu, ze to chce dotahnout vejs, pac vi, ze na to ruce ma. Viz lonsky vysledky. Ale top team pro takhle staryho kluka v trojkach jen tak nesezene - navic z cech. To stesti mel jenom Hanika, kterej to bohuzel nepromenil. Ted uz ma taky smulu, ikdyby se pretrh.

Kornfeilovi preju pristi sezonu nakej rozumnej tym v moto2!

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist