Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Veškerá taktika, tak jako Tvoje teoretizování o polovině závodu a skupinách jezdců, jde stranou po startu, když začneta "mela". Řekl bych, že já už jsem
to zapoměl a Ty, Akro, jsi to nejspíš nikdy nezažil
Xtjara - Oni Karla využívají jako tahouna druhé skupiny, protože mu ta tovární KTM jede rychle! Po polovině závodu se začne ve druhé skupině zrychlovat a závodit a Karel, aby jim stačil, zrychlí také a protože už před tím jel na doraz, tak zákonitě MUSÍ dříve nebo později spadnout! Trochu taktiky by neškodilo!
Veškerá taktika, tak jako Tvoje teoretizování o polovině závodu a skupinách jezdců, jde stranou po startu, když začneta "mela". Řekl bych, že já už jsem
to zapoměl a Ty, Akro, jsi to nejspíš nikdy nezažil
Xtjara - Oni Karla využívají jako tahouna druhé skupiny, protože mu ta tovární KTM jede rychle! Po polovině závodu se začne ve druhé skupině zrychlovat a závodit a Karel, aby jim stačil, zrychlí také a protože už před tím jel na doraz, tak zákonitě MUSÍ dříve nebo později spadnout! Trochu taktiky by neškodilo!
Karlos Super závod chtělo to už jen malinko štěstí a rozvahy. Věřím že se to zlomí a bude vše v poho. Věřím ti . Drž se
škoda, vykon pekny uz by to chtelo bez padu.
Ve druhé polovině sezóny je na "reparát" pořád času dost
výboný výkon!
No, tak nějak, "no comment"
Asi bez komentáře!