V Brands Hatch slavil Kiyonari s Watersem, Smrž jednou sedmý

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Hopkins21 (6) napsal 25.07.2014 v 10:00

GO GO Hopper, Smrz

IvanDvoutakťák (5090) napsal 24.07.2014 v 17:03

Kuba se na "ten RIDEbyWIRE" nevymlouvá, nicméně je to závada,
která potká minimum jezdců Holt jsme v přetechnizované
éře závodění . Veronika ví ...

IvanDvoutakťák (5090) napsal 24.07.2014 v 16:57

Je to na BH o něčem jiným, když se nejede varianta Indy
Psát o atmosféře BSB je"nošením dřeva do lesa" a tak jen po-
chvala krásných fotek - zvlášť té, na níž Kuba ´stínuje´
Kionariho

tic-tac (330) napsal 23.07.2014 v 09:08

Kiyo se na BMW už hezky rozjezdil a vzhledem k systemu BSB je na posledni 3 zavody vše otevřené. Podium kredity utěšeně narustaji a technicke problemy snad už konečně odstraněny. Bude se na co dívat.

kama55 (-74) napsal 22.07.2014 v 11:35+1

Otázkou je, jestli někdo chce v týmu přemotivovaného jezdce, který se snaží z motorky dostat maximumi za cenu, že bude vozit pár bodů a nebo to položí. Myslím, že s tímto nemůže být manažer týmu spokojený. U Kuby je to jedna a ta samá písnička, velké vyhlídky a očekávání a nakonec zklamání

Marex (2571) napsal 22.07.2014 v 09:27+1

Pro mne je pozitivní to, že tahá. Nejsem z výsledků nijak nadšený,ale kdyby se jen vozil a nosil do týmu bod dva za závod... moc chce, padá, to pro mne znamená, že dělá maximum.

tic-tac (330) napsal 21.07.2014 v 13:36

Kubovo hodnocení neděle:
Musel jsem se vyspat po vcerejsim zklamani a i vzteku, abych mohl napsat neco rozumnyho v prvni jizde jsem diky chybe ride by wire ztratil na startu tolik, ze jsem byl v prvnim kole 14. a pak uz jsem jen dohanel. Nakonec z toho bylo 7. misto a skupina o prvni misto nadostrel. To se ale bohuzel nepocita a i kdyz rychlost a nasazeni byla na regulerni souboj o podium, nepovedlo se! Start do druhe jizdy byl podstatne lepsi az na probrzdenou druhou zatacku a pak safety car, cervena vlajka, restart, safety car, cervena vlajka a cekani, jestli zaprsi nebo ne. Nakonec lehce zaprselo, motorku jsme nastavili podle jedinych informaci, ktere mame z kvalifikacni BH Indy potopy na zacatku sezony. Vzhledem k tomu, ze Ducati a jeji spojka neni uplne delana na tolik startu, aniz by se to rozebralo a zas slozilo, byly tam spravne vule,atd., tak posledni rozhodujici start byl tragickej. Zacatek zavodu sice vypadal nadejne, ale nejelo se mi dobre, vsude se mi protacelo zadni kolo a s ubyvajici vodou to bylo cim dal horsi. V premire snahy udrzet tempo jsem to nakonec jeste zahodil a tim zavod skoncil. Priste mirime to Thruxtonu, kde jsem byl jen jednou, ale trat se mi libi a pak zustavam v Anglii na dalsi zavod v Oulton Parku. Par dni mezi bychom radi vyuzili na trenink startu, protoze behem zavodu neni moc moznosti."

Veronika-Suzuki (211) napsal 21.07.2014 v 13:31

To je jasný, že nemůže napsat, že se bude rozkoukávat. I to si může dovolit jen pár jezdců a to doslova jen ti, co si to můžou "dovolit". Představ si ten obrovský tlak na jezdce, který musí už před sezonou říkat, jak má na to být všude TOP, jak má techniku TOP a pak to nepřijde...takže další velkej tlak od sponzora, kterej je z toho v rozpacích, jezdec se začíná bát o budoucnost, protože jak nebudou výsledky, nebude další rok třeba kde jezdit, začneš na to myslet, trápit se tím, že je třeba už konec a to je teprve ten hlavní nápor na psychiku...no a pak si ještě otevřeš net a dočteš se že to čeho se obáváš je vlastně pravda, nestojíš za nic, měl by ses na to už vykašlat a přenechat to schopnějším a mezi tím vším tě ani jeden člověk nepovzbudí

A to se nebavíme o tom, co když přijde zranění s delší rekonvalescencí nebo i následky...to pak dokáže závodníkovi obrátit celej život naruby. Návraty jsou hodně těžký a i když se to podaří, všichni jsou skeptický a moc lidí ti nevěří, že se můžeš dostat zpět...

zkrátka všechny ofiko týmový TZ je třeba vždycky brát s rezervou...

SoulTrain21 (753) napsal 21.07.2014 v 13:13

Kiyo chce s BMW do WSBK pokud se mu podari letos vyhrat titul v BSB.

kama55 (-74) napsal 21.07.2014 v 12:40

Veronika-Suzuki: jasně, máš pravdu, ale Kuba si sám naběhnul tím, jak v TZ tvrdí, že mají na to jezdit bednu. proto jsou tady taková očekávání, jaká jsou. Jeho tým navíc chtěl na BH dvakrát do TOP 5, což se nepodařilo. Myslím, že kdyby veřejně napsal, že potřebuje dva až tři roky na rozježdění, tak se s ním jeho tým rozloučí, protože takhle to asi v závodech nefunguje. Asi sama víš, že tam jsou zcela jiné nároky na umístění. Vezmi si, jak si matěj naběhnul tím jeho opakovaným vyjádřením o tom, že chce v IDM další rok titul. Nyní to je u něj druhá nepodařená sezona. Navíc, to jeho vyjádření pod dvou crashech mu moc nepomohlo u fanoušků. Jestli teda není lepší žádný vyjádření nedávat a nebo to vzít nějak obecně a nesvádět všechno na techniku, poněvadž, pokud by každá TZ měla věty typu, že motorka byla taková a maková, tak pak bych asi začal s vyhazovem u mechaniků.

GSpower (75) napsal 21.07.2014 v 12:31

to je pravda, hubu si může otevřít leda colin E. škoda těch startů

Veronika-Suzuki (211) napsal 21.07.2014 v 12:24+3

Rozumím jak to myslíš, nicméně to znám i z pohledu z druhý strany a často prostě nemůžeš napsat jak to je, i kdybys chtěl být sebeupřímější. Jen si vzpomeň jak byl Rossi s Ducati "na dobré cestě" a co mohl otevřeněji říct až později, až nebyl pod smlouvou a i to se moc nenosí, protože další sponzor/tým by si z toho vzal ponaučení a takovýho závodníka by k sobě nevzal "kterej si otvírá hubu"...to si může dovolit jen pár vyvolených. Realita je v zákulisí kolikrát úplně jiná. A pokud to není technikou, ale Kubou, tak to ještě nemusí být finito. Je těžký se v BSB prosadit. Tratě v Anglii jsou hodně náročné a není to tam snadné, jezdci jsou dost "loktaři" a přijde mi, že tam ani nejsou moc velký časový rozestupy a většinou se mydlí až do posledního kola. Technika je tam taky špičková a k tomu dost kvalitní závodníci co to jezdí leta...

Kdyby Kuba napsal, že mu bude trvat rok (dva, tři) než se ty tratě naučí a že ani potom třeba není 100% jisté, že bude stabilně top 5, protože je tam silná konkurence, byť je to "jen" národní šampionát, tak si umím představit ty komentáře. Přitom si tam nevede vůbec špatně, ale tady se čeká minimálně bedna, ideálně vítězství. Škoda, že si tady lidi ty negace občas radši nenechají pro sebe. Ono to totiž opravdu hodně zamrzí a zdeptá...navíc od "vlastních", když se naopak lidi venku k vám chovají úplně jinak.

DutchTT (846) napsal 21.07.2014 v 12:18+1

Kde hledáte problémy? Prostě je tam dnes 6 až 8 jezdců rychlejších než je Kuba. Reálně jsou jeho soupeři od 7 po 15 místo současného pořadí, třeba Hopkins, Cooper, Walker apod. Viděl jsem sice jen v TV, ale pěkné závody a Kuba je tam v první polovině pole (celkově tuším 11 místo). Za mne

kama55 (-74) napsal 21.07.2014 v 11:56

Veronika-Suzuki: samozřejmě, ale dle dřívějších TZ je Kuba s motorkou spokojený a všechno šlape jak má. Tak se ptám, v čem je problém? Kuba šel do Anglie s tím, že ty výkony budou úplně někde jinde a že bude mít konkurenceschopný materiál...

Veronika-Suzuki (211) napsal 21.07.2014 v 10:50-2+1

Reálně nikdo tady neví, jaká ta technika ve skutečnosti doopravdy je, a co za těmi problémy všechno vězí...

smiders666 (242) napsal 21.07.2014 v 08:55+1

První závod problém na "ride by wire" a propad z 4 na 14. pak dotáhnul na 7. Druhý závod chaos, ale padli jenom dva a Kuba mezi nima. Nedaří se a pochybuju, že Traxton bude lepší, to je dobrá maso trať. Špičková motorka, tovární podpora Ducati, výborné podmínky ...

dante.peklo (951) napsal 21.07.2014 v 05:37

jan26 (3677) napsal 20.07.2014 v 22:37-3

Kiyonari do MOTOGP

AKRO (-498) napsal 20.07.2014 v 22:25+1

No, co se dá dělat?




TOPlist