K+L Intermoto aneb Motorpower 81

Jak je jistě všem motoristickým fanouškům známo, s koncem loňské sezony přišel po dlouhých 11-letech i konec českého týmu K+L Intermoto , tedy pánové Kubíček a Látr se rozhodli jít každý svou cestou. Joska Kubíček s týmem Step racing a Jirka Látr s českým projektem MOTORPOWER 81, kde opět zastává funkci technického ředitele a managerem nové české stáje je potom Luboš Moravec.

Motorpower 81 se rozhodl jít cestou s českými mladými talentovanými jezdci a postupně si hledat místo na výsluní. Pro letošní sezonu byl angažován jako první pilot týmu 18-letý David Látr a místo druhého jezdce je stále ještě v jednání. Motorpower81 chce využít obrovských zkušeností z působení v MS, a tyto chce i díky motorové brzdě využít i komerčně. A dále se začít věnovat i osobním automobilům, ladění ve stejném rozsahu jako u motorek. I když každý začátek je těžký, tak s pomocí sponzorů se nám daří projekt nastartovat a postupně se posouvat víš. Joskovi i celému Step racingu přejeme mnoho štěstí a české fanoušky zveme na naše mistrovské závody , jakož i na návštěvu našich prostor v Hradci Králové v bývalém Intermotu. Buďte u toho, když se píšou dějiny. 
Jiří, co se stalo, že po 11 letech jste se s Joskou rozešli? "O Intermotu se toho napsalo už mnoho, ale ještě nikdo neuvedl vše na pravou míru. Každý jsme měli jiné představy, jednak o vedení týmu a také o podnikání. Zde se naše cesty rozešli. Joska cítil potřebu za každou cenu zůstat v seriálu MS, kdežto já jsem chtěl zabezpečit firmu a pro svého syna zajistit možnost závodit. Přesto jsme zůstali s Joskou kamarádi a přeji mu hodně štěstí. Doufám že se mně podaří zrealizovat plán na rozšíření firmy o autoservis a k tomu vše související. A nadále se budeme věnovat s Motorpower81 závodům silničních motocyklů.", řekl nám na úvod pan Jiří Látr, technický ředitele Motorpower81.

A dále tedy pokračujeme v rozhovoru s panem Lubošem Moravcem - managerem Motorpower81.
Můžeš nám představit novou stáj Motorpower81?
"Jasně, už v minulé sezoně bylo jasné, že Jirka s Joskou dál spolupracovat nemohou, a tak slovo dalo slovo a přes podzim se začal tvořit nový tým. Začali jsme úplně od nuly. 90 procent sponzorů zůstalo Joskovi a českoukrajinskému týmu Step racing. Tedy je to teď v začátcích strašně těžké, ale dali jsme se na vojnu a musíme bojovat. V začátcích se snažím využívat své kontakty a znalosti z dob, kdy jsem působil jako fotbalový manažer, jasně že motorky a fotbal je nesrovnatelné , ale někde se začít musí."

Co cíle?
"Tak především vše přizpůsobíme zisku titulu mistra ČR. A zajíždět pravidelně podium v Alpe Adrii. Vidím v Davidovi obrovský potenciál… (tohle jeho táta nerad slyší) a veškeré jednání směřují v případě Davidových dobrých výsledků v sezoně ke startu v domácím závodě MS supersportů v Brně. Myslím že nastal čas, aby se osmnáctiletý David postavil vedle takových borců jako je Foret, Rea, Scassa, Roccoli a Ondra Ježek . Zde může nabírat potřebné zkušenosti a do budoucna přemýšlet o celém seriálu MS. Jelikož působím nejen jako manažer týmu, ale i jako Davidův osobní manažer, tak budu dělat vše pro jeho rozlet."
Druhý jezdec Motorpower 81? Zatím tajenka?
"Ano, přesně tak. Nějaká jednání už probíhají, ale je i docela možné, že sezonu na Hungaroringu odstartujeme pouze s Davidem. Je to těžké, dnes je peněz všude málo, a najít talentovaného solventního jezdce z Čech je v současné době opravdu problém.

Jak je to s technikou u Motorpower81?
"Tak, zbyla nám zde po rozdělení Intermota starší technika, to je pravda, ale zase máme svoji pevnou základnu v areálu ZVU a zde vše potřebné k ladění, včetně motorové brzdy, kterou jsme začali využívat i komerčně. Vzhledem k tomu, že David pojede jak třídu superstock 600, tak supersport, tak bude nesmírně náročné oba stroje udržet v kondici. Třetí stroj tedy také superstock 600 stojí v dílně připraven, jen na něj naskočit. No nicméně doufám, že se nám s pomocí sponzorů podaří postupně závodní park modernizovat."
Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (2x):



TOPlist