V deštivém Těrlicku slavil Horst Saiger
Text: Petr Czyž | Foto: Čestmír Dlouhý , Milan Hlavatý | Zdroj: Deník, Těrlický okruh | Zveřejněno: 4.9.2013 | Zobrazeno: 7 482x
Text: Petr Czyž | Foto: Čestmír Dlouhý , Milan Hlavatý | Zdroj: Deník, Těrlický okruh | Zveřejněno: 4.9.2013 | Zobrazeno: 7 482x
DutchTT - No, snad na to psychicky mají, když závodí! A pokud, jak píšeš, by to fyzicky zvládli, tak kde je problém? A pokud by závody trvaly o půl až třičtvrtě hodiny déle, díky 5-7 minutám za každou třídu, v tom by zase takový problém nebyl...
Tenkrát , na konci 70.let(minulého století )
to bylo,řekl bych, taky víc na psýchu, když se jezdilo
od Bludova 1,5km s kopce a přes levý horizont mezi
první domky Těrlicka. Teď mají chlapi málem třikrát tolik
kobyl ´pod plynem´, ale jedou to do kopce , uprostřed
s retardérem . Fakt se to nedá srovnávat
to AKRO nejde o "třes ručiček", ale jezdit proti těm zdem, je spíš na psychu. Určitě by fyzicky zvládli mnohem víc, ale za den se musí odjed 6závodu a některé s přerušením.
No jo, Ivane, za tvých časů jezdili jezdci i dvě nebo tři třídy za den a na minimálně půl hodiny jedna jízda, po mizerných silnicích a s motorkami, co byly jak vibrační bruska! Jak to tenkrát dokázali, je záhada!
DutchTT - Tak hochům se po čtvrt hodině třesou ručičky? Co třeba jezdci na Manu, když musí vydržet x krát tolik? Nebo třeba hobíci při Cross Country, musí jezdit 2 hodiny v terénu a nikdo si nestěžuje...
Radši o Těrlicku nic psát nebudu, protože bych si tady
(mezi těma nespornejma odborníkama na roadracing )
připadal jako diletant
to rejmondo: tak to by se nemělo stávat, ale je to víc chyba jednotlivce(nedomyslel) než pořadatele jako takového. Ihned po pádu byla ale červená vlajka, tak očekávám, že jezdci co jeli do toho prudkého kopce už neletěli... to AKRO: myslím, že za 10 resp 8 kol toho mají ti kluci v Těrlicku dost. Deset kol byl závod na 23-25 minut, tak se prosím drž faktů!
Motorbreath - Závody okolo 15-17 minut jsou jen nějaké sprinty! Kdo blbě odstartuje, tak už s tím moc dělat nemůže! A pokud to zkusí, riskuje a to hodně! Navíc vůbec není podstatné na kolik to jezdí Alpe Adria! Toto byl volný závod.
No to je pěkné, takže mohla být srážka 3 jezdců se sanitou?
motorbreath + DutchTT: právě po pádu Nespěšného, sanitka stála jako každý rok u kruháče (po směru jízdy odbočka vlevo) a když vyjela, švihla si to podle dopravních předpisů doprava na kruháč, což je do protisměru okruhu, a jen křižovatku opustila, přiřítili se odspodu asi 3 jezdci. jestli existuje záznam závodu, můžete se podívat, viděl jsem to na stremu, který byl uveden na stránkách pořadatele.
to rejmondo. Byl jsem oba dny,ale sanitu v protisměru jsem neviděl, ale nemohu vidět celý okruh. Nejhorší situace byla v supermoto po pádu č.77(p.Nespěšný), za "Křížkem", kdy na trať vyjely postupně dvě sanity a hlavní lékař, ale kolem nás jely normálně ve směru. Dobře pořadatelsky zvládnuté na to, že pršelo, musela se uklízet ráno trať od bláta a zvládli i ten program. Komu to příjde málo, a´t si to zkusí pánové!
Rejmondo a na to jsi přišel kde? Akro, ty jsi zase chytráček, na kolik se podle tebe jezdí AlpeAdria v Brně? Taky na 10 s tím, že Brno je kratší. Tak si to přeber...
DutchTT - Asi polovina, ale aspoň něco!
DutchTT: nebyl jsem, nemohu objektivně posoudit, ale na velmi dobře pořadatelsky zvládnutých podnicích určitě nejezdí sanitní vozy v protisměru, když piloti ještě dojíždějí kolo po zastaveném závodě (na bludovickém kruháči to bylo o fous)
pěkné závody, velmi dobře zvládnute pořadatelsky a i konkurence byla slušná, těším se na další, 31. ročník
to Akro. Jízdy krátké , ale většina jezdců splňovala tvůj koeficient váha/výška...
jenda124: neklasifikován, je to tam, děkuji
Není pravda, že Michal Dokoupil závod Grand finale nedokončil. On se ho neúčastnil.
Hodně krátké jízdy...