Chuck Carothers se pokusí o backflip na Harley Davidsonu!!
Text: Roman Kalkus | Text: GSMA | Foto: David Blažek, GSMA, Press | Zveřejněno: 26.11.2009 | Zobrazeno: 4 944x
Text: Roman Kalkus | Text: GSMA | Foto: David Blažek, GSMA, Press | Zveřejněno: 26.11.2009 | Zobrazeno: 4 944x
2T je lehčí a z menšího motoru vytáhneš větší výkon. Tak jak může být na salta v luftu lepší 4T?
tak ja neim ja FMX nedavam ani s 2T ani s 4T ale ti co pouzivaji 4T rikaji ze to chce zvyk ale pak se na tom lita lip..
2T je lehčí a z menšího motoru vytáhneš větší výkon, takže si to nějak nemůžu dát dohromady.
Jinak na FMX je pry mnohem lepsi 4T.. chce to s nim cvik ale je to lepsi jak 2T
Hehehe. Ten maník to dá,ale co až to dopadne zpátky na zem a kecne si to v tlumičích? To by mohlo hodně bolet (nejen toho Haryka)...každopádně je to výzva a odvaha!!!
Ahoj, díky za vzkaz. FMX opravdu udává tón motocyklovému průmyslu, ovšem ne u největšího výrobce Hondy, musí se to brát trochu s nadhledem. Ovšem jeden důkaz tady je např. Suzuki už nechtěla vyrábět Suzuki RM 250, ovšem kvůli Travisovi (a chtěl bych úvest i Podmolovi, ale to asi ne) tuhle dvoutaktní krosku ještě vyráběli. Pokrok se nedá zastavit, lae zbrzdil, tím, že si Libor Podmol nakoupil náhradní díly na RM 250 a předzásobil se písty a válci. Měj se, R
Nějak nerozumim formulaci: výrazně udává tón motocyklovému průmyslu(mysleno FMX).
FMX jezdci pouzivaji predevsim dvoudobe stroje a jak znamo ty jsou uz pro japonske vyrobce out.(skoda) Takze kdyby mohl autor tohoto clanku rozvest svoji myslenku?