VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
lynx (98) napsal 26.01.2009 v 10:07

lubin: třetí místo není přední umístění ?
Jinak samozřejmě Martinovy velká gratulace. Škoda toho přeřazení, byla to chyba týmu. Ve "fabrice" by se měl najít alespoň jeden člověk, co zná perfektně technická pravidla. A samozřejmě počítat s tím, že se vždycky najde nějaký práskající zmrd.

Spirit (0) napsal 25.01.2009 v 22:46

Jo Mackovy vše nej do dalsího Dakaru a at mu postavěj tu silnější motorku

KTMatěj (4) napsal 25.01.2009 v 18:09

Buřtíček: Díky, opraveno

lubin (13) napsal 25.01.2009 v 15:38

myslím si, že pokud Yamaha vydrží, může v příštích letech bojovat o přední umístění. Připadá mě, že velmi málo fabrik, je schopno postavit motorku, která zvládne ujet Dakar. Yamaha k nim nepatří.takže do toho, držím palce.

vonZahn (5) napsal 25.01.2009 v 11:55

Skoda tech kotoucu... Ta namitka byla dost hloupa, ale na drhou stranu tam ty jiny kotouce mel

Buřtíček (0) napsal 25.01.2009 v 10:16

Pěknej článek, jsem zvědavej na tu sedmistovku! Jinak kdo dokončí Dakar, tak je u mě vítěz. Musí to bejt maso, jaký si my smrtelníci nedokážem ani představit..
Redakci: poslední odstavec: "Komisaři po dlouhé kontrole motorky zjistily" kde je hrubka?

KTMatěj (4) napsal 24.01.2009 v 20:53

Vpodstatě na jakékoliv motorce by se dalo najít něco, co by jí vyřadilo, ale závodit se má na trati a ne v depu.

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 24.01.2009 v 20:13

Neodpovidajici brzdove kotouce, to je docela trapny, ne? Jinak vsechna cest, klobouk dolu, takovy zavod si nedovedu vubec predstavit.




TOPlist