Změny v časovém harmonogramu WSBK 2014

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
AKRO (-498) napsal 17.12.2013 v 23:28-1

Copak Desmo? Chceš snad říci, že budeš sledovat WSBK? Ty, takový odpůrce Superbiků?

desmo69 (638) napsal 17.12.2013 v 22:58-2+4

Řešíte hov*a SBK bude mít harmonogram kdy nebude kolidovat s jinýma závodama takže jednoznačně plus pokud nejste retard. Pojede 8 značek, o Buellu a MV Agustě jste si mohli před tam čtyřma rokama jen zdát takže co zas držkujete? A co se týká sledování? Každý cca čtvrt roku předem ví kde to poběží. Pokud vím že nechytám eurosport tak si zaplatím eurosport player. Pokud nechytám nova sport zaplatím si motogp.com. Komu se to nelíbí ať se tady přelouskává přes Pityho návody na kostičkovaný streamy. Dornu ani nikoho jinýho nebude zajímat že v ČR si pár sotva tisíc lidí není schopno zařídit sledování závodů. To má kvůli nim přiletět Ezpeleta s Alonsem osobně za ředitelem ČT Dvořákem ať vysílají SBK a MotoGP? Prostě když mě to baví a chci to sledovat tak si to zaplatím

AKRO (-498) napsal 17.12.2013 v 22:52

Pity - A přechod od 990 ccm na 800 ccm!!!

josef58 (823) napsal 17.12.2013 v 22:34+1

Jo, díky
On má SPZka asi opravdu tu zvláštní vlastnost, že vše dělá přesně naopak

PityGPX (949) napsal 17.12.2013 v 22:22

Josef! //www.bikeracing.cz/moto-racing/road-racing/wsbk/joska-kubicek-na-tema-kalendare-wsbk-2014-a16760/

josef58 (823) napsal 17.12.2013 v 22:19+1

Pity,
ale nevymyslel Sám jsi tu nedávno dával odkaz na článek jak naštval šéfy ve WSBK. Škoda, že jsem to nečetl, teď už nevím kde to bylo, ale to neva, stejně nikdy nic dobrýho nevymyslel

PityGPX (949) napsal 17.12.2013 v 22:18

Ne, tak to bylo pravě ironicky myšleno, že jsem uvedl příklad kde konečně v MotoGP zavedli krok v před když udělali dva kroky do zadu (tj nejdřív z 990 dali 800 za účelem zpomalení a ono se jelo ještě rychleji)

Jinak ta cenzura tady blbne a příště používej "když se poví A, tak se musí říct i B"

ono, když odstraníš mezery a háčky tak vlatně tam vzikne slovo "se-ře", tak proto se ti to vyhvězdičkovalo! :))

A zase jsme se dostali k Spzetce!

Rado_ (555) napsal 17.12.2013 v 22:06

Pity > ale, ale. Když se řekne B, nezapomínej na A... Osmikila zde byly historicky? )))

Komičnost těchto stránek na mě doléhá čímdál více... Zapšklý cenzor tečkuje i "Když-se-řekne"... a to, že autocenzuru dělá zřejmě automat na tom nic nemění, páč jej někdo musel nastavit...

PityGPX (949) napsal 17.12.2013 v 22:01

Ale vymyslel! Např. přechod z 800cc na 1000cc je krok vpřed! Nebo ty by jsi chtěl pořád 800 ?

AKRO (-498) napsal 17.12.2013 v 21:59

Problém je Pity, že SPZka nikdy nic pozitivního nevymyslel! A věř tomu, že ani to, že se závody jedou v jinou dobu!

PityGPX (949) napsal 17.12.2013 v 21:45

AKRO: problem je v tom že ty nejsi nikdy spokojenej co Ezpeleta vymyslí. At by to udělal všebelíp, stejně by si ho zas zkritizoval. Nejsi objektivní. Tyto změny že se závody jedou v jinou dobu je krok v před protože veřejnost chce koukat během neděle i na formule

AKRO (-498) napsal 17.12.2013 v 21:37

Pity - Alonso a SPZky jedno jsou! SPZka drží obě kasy!

AKRO (-498) napsal 17.12.2013 v 21:19+3

Rado, já sice ne, ale samozřejmě respektuji tvůj názor!

PityGPX (949) napsal 17.12.2013 v 21:09

AKRO: 1. článek o změnách je ok. 2. wsbk ma nastarosti Alonso a to neni Ezpeleta. Ezpeleta drží kasu nad MGP a Alonso asi nad WSBK!

Rado_ (555) napsal 17.12.2013 v 21:06+1

AKRO > naopak. Píšu zde, že nynější změny vnímám pozitivně ))

AKRO (-498) napsal 17.12.2013 v 20:54+2

Pity a Rado - No, přiznejte, že to SPZka a Dorna dělá jako vždy špatně!

Rado_ (555) napsal 17.12.2013 v 20:09

...dodatek... Co si myslíš, Pity, že znamená sponzorství VR46 Teamu společností SKY Italia? Kde byly doteď motorky v Ičku? Na běžně dostupných Italia 1/2... od příští sezony pouze na SKY Sport ITA... MotoGP v Británii na British Eurosportech, které tam mají v DVB-T? Zapomeň! od 2014 na BT Sports 1+2 HD (ex ESPN) pouze v satelitním paketu BSkyB. Každá mince má dvě strany... Chceš medializaci? OK... za sledování ale tvrdě zaplať! Chceš závody na FTA kanálech? Fajn, ale budou to "hobby" závody. Perpetum mobile fakt neexistuje...

Rado_ (555) napsal 17.12.2013 v 19:04-1+1

Pity > Eurosport je v každé zemi Evropy pokud ne FTA, tak v základní rozšířené nabídce, ne v prémiové. Je dostupný všude!!! A to, že tomu tak není v českém Skylinku na jeho dostupnosti nic nemění!

Ale pro mě za mě... klidně ať jsou ty motorky jen na SKY Sportech a jim podobných prémiových kanálech, mě to teda fakt vadit nebude... Já na to koukat budu

Jakákoliv Tebou zmíněná víc a víc mediální komercionalizace WSBK, kterou si zde pochvaluješ (protože MotoGP rozhodně nejdou cestou F1 - která je v drtivé většině zemí na veřejnopríávních médiích) totiž znamená a znamenat bude jen horší (míň zdarma) dostupnost... což si asi neuvědomuješ... Jednou budeš rád za "zlatý Eurosport 2 International"...

PityGPX (949) napsal 17.12.2013 v 18:58+2

Rado: ale takhle to bylo v minulosti i s motogp. Vždyt to není tak dávno.
Dřív bývaly MotoGP u nás na primě (později na ČT2 viz bod v desateru ) a zároven celou dobu a dlouhá éra na Eurosportu. (komentoval Ondra Novotný později Joska s Michalem). A co se stalo?

Dorna (?) zrušila eurosport a zařídila aby se motogp dostaly do jednotlivých stanic v daných republikach, tzn v našem případě Nova/Nova sport.

Zavedlo se to od roku 2009 prvním závodem v Kataru. Mám pocit, že zrovna pršelo v Kataru a závod se jel u nás v pondělí (mgp).

Tak se Tě teď chci zeptat: proč si nemyslí, že by Dorna (promoter WSBK) neudělal tuhle proceduru s WSBK jako to udělal před 4 roky u MGP?

Pokud Dorna chce odstranit chyby které wsbk mají, toto je náprava. Dát WSBK opět na stanici kt. chytne v daném státě každý. A zrušit eurosport.

KOlik lidí sledovalo MGP když to bylo jen na eurosportu a kolik lidí sleduje MGP nyní (když vezmu jen ČR), dle mě daleko více :)

Uvidíme co přinese rok 2016, protože smlouva Eurosportu na WSBK je do konce sezony 2015

Desater a bod projednávání MGP na ČT2 je v bodě č. 7

//www.motorkari...ft=104060&fid=25

Rado_ (555) napsal 17.12.2013 v 18:58

Apropo... Natural 98... Když jsem v Soči letos tankoval na libové pumpě Gazprom 95tku, tak se na mě bajkeři koukali s podivem...

Co to tankuješ?

95, protože 98 zde není...

A proč? Tankuj benál 92, mezi nimž a 95-98 je rozdíl jen v ceně pro takové kkty z €urosojuzu, jako jseš Ty...

...kouknul jsem se na jejich stroje (Intruder, VTX, Speed Triple) a řek jsem si, sakra... mají taky moderní stroje... vezmu teda tu 92ku..

Motorka jela lépe a míň žrala, než u nás na N99+ a to za bratru 17 korun za litr.. Holt benál od zdroje a bez €uro€koteroristických biosra*ek

Rado_ (555) napsal 17.12.2013 v 18:48-2+1

Pity > Dorna ale nebude řešit problémy někoho, kdo nechytá WSB jen proto, že si nechce pořizovat kabelovku sakra!! Eurosport má práva na WSBK i pro ČR na kanále ESP Int a to, že tento kanál není u nás moc rozšířený není (v O2 TV a UPC je a mám pocit že i v DigiTV ale nechci se hádat) problém promotéra... a už vůbec ne proto, že si Tebou zmiňovaný "člověk" nechce zařizovat kabel - jakože tohle není pravda... Drtivá většina lidí si za své koníčky opravdu zaplatí. Anglická Premier League je zde taky jen v O2 TV a pokud se chceš koukat, musíš si to zařídit - máš možnost ADSL přípojky? Máš... takže nekňuč - člověče - že nemáš možnost koukat na PL... Socialismus už fakt skončil, stejně jako doba, kdy jsme zdeměli dva kanály ČST... Takhle je to běžné všude ve světě... chceš? kup si!!! Co na tom nechápeš? V Polsku jsou na tom mnohem hůře... Pokud máš Polsat, koukáš na F1, ale ne na fotbalové ligy, které má skoupená Cyfra. a tak podobně je to i jinde... Neber si to osobně, ale okolo "malého českého člověka" který chce mít vše pokud možno zadáčo se fakt ekonomické záležitosti dnešního světa netočí

PityGPX (949) napsal 17.12.2013 v 18:33+2

Jenže člověk (už to tady píšu asi po sté) si kvůli wsbk nebude pořizovat kabelovku. Jde o jednu věc:

normální divák který má rád vše, tak mu bohatě stačí dnes už cca 22 kanalů, které chytne přes digital. POkud chytnu fandu a tam vidí motogp, na klasické nově F1 a večerní závody na Fnadovi, tak je pro mě priorita mit wsbk taky na volném dostupném kanalu, než si pořizovat kvůli zvlášt jednomu podniku (wsbk) kabelovku s tím že tam to sice naladím i v HD ale budu za to platit každý měsic zbytečnou sazbu, zatim co ty peníze můžu narvat do ženy nebo do plné nádrže motocyklů.

Prostě mi jde o princip. Když mám nějaký koníček a věnuji se tomu, a vidím že vše chytnu zdarma přes digital, tka proč by to nešlo i u wsbk ktere jsou dnes už dá se říci jako doplnkový program k mtogp, které v pohodě chytnu ?

hafo lidi si nebude pořizovat satelity a kabelovky kvůli wsbk. Ty jsi sportovní fanoušek, máš rád hodně druhu sportu, k tomu i nějaké péčko ( ) ale zde je dost lidí, kteří se zajimaji jen o motocykly a ostatní sporty (fotbal, f1) doslova nesnáší. Stačí si vzpomenout na VIziho, jak furt nadává na fotbal, hokej kt. je v tv víc než motorky

Takže ja si myslím že u nás v čr by bylo více lidí rádo, kdyby wsbk bylo volně na fandovi a přestalo se vysílat na eurosportu, než když budou wsbk na eurosportu live se vším všudy ale na fandovi či čt4 sport a dalších nebude nic.

(Fandu uvádím pouze jako příklad, je mi jasné že by to prakticky ani nešlo, protože všechno live se nedá hodit na jednu stanici, pokud by se jelo v neděli mgp, f1, wsbk).

Fanda už je tak dost vitížena celým seriál Grnad Prix a večerními závody F1, ale to doufám, že se změní a budou klasicky na nově.

Samo, že HD je super a člověk co sleduje HD tak si těžce bude zvykat na kvalitu přenosu bez HD (fanda) ale zas je to ZADARMO a wo tom to je :)

Musíš brat v potaz, že ne kazdy chce dávat peníze do kabelovky apod kvůli jednomu podniku. Kdybychom my všichni co tady píšeme sledovali všechno co se týče sportu (NHl, NBA atd) tak pak je to nejlepší volba - mít kablovku od O2 apod.

Já radši se projedu odpoledne na motorce a peníze vložím do naturalu98, já žiju reálný život ( )

Rado_ (555) napsal 17.12.2013 v 18:16-2

Pity > já hlavně jako divák neřeším ty dvousekundové marginální rozdíly mezi WSBK a MGP. Zde se dělá problém tam, kde není...

Mediální příístup k WSBK je o několik řádů lepší, než u MotoGP, které jsou v drtivé většině zemí na zakódovaných kanálech. To, že CZ provideři vedle Eurosportu Bundesliga nevysílají i Eurosport 2 INT - což mohou, všechny události z ESP 2 INT mají česká práva - není problém Dorny. Pláčeš dobře, ale na špatném hrobě. WSBK jsou přístupné i pro CZ Live a v HDčku, což se o MGP na Fandovi říct rozhodně nedá... to, že ESP INT se zde nešíří není chyba promotéra. Ale mám za to, že v O2 TV a kabelovém UPC se Int verze vysílá...

PityGPX (949) napsal 17.12.2013 v 18:15+5

Rado: to psali lidi kt. miluji motogp, tzn Desmo a mamba. Každý správný motorkář ale WSBK za techniku nekritizovali, naopak těšili se z toho, když sami psali, že někde jsou wsbk rychlejší jak mgp a že by to stačilo na 6. flek (pole wsbk) v kvaldě na MGP závod! ty si to už nepamatuješ? :)

Rado_ (555) napsal 17.12.2013 v 18:10-3+1

Pity > drtivá většina diskutérů zde před 2 lety psala, že se jim nelíbí, když jsou WSBK nabušené motorky, nyní titéž popírají vlastní slova!
Kde to jsme? Aha, na Motorkářích, takže vše v pořádku... Už se přestanu divit..

PityGPX (949) napsal 17.12.2013 v 18:04+3

Konečně dobré téma a to WSBK před a po koupě Dornou. On wsbk přímo neřídí pan Ezpeleta, ale ten Javier Alonso, toho moc neznám, možná nebude taková škodná (Akro ví líp?).

Každopádně hodně dobře to napsal Superbiker. Ten trend příchod / odchod jezdců podle mě Dorna nemůže nijak ovlivnit, každý jezdec si hledá místo sám dle sebe kde chce jezdit a né že Dorna řekne ty pojedeš to a ty to. Elias šel do WSBK dobrovolně.

Změny k lepšímu po příchodu:

1. Změna čas. harmonogramu na rok 2014 (u mě to krok k lepšímu)
2. Postavení po 3 (krok k lepšímu protože bezpečnost na prvním místě a když se jezdilo ve 4 v řadě tak byly v Monze kreše).

Změny k horšímu:

1. Z nadupaných superbiků se stanou motorky, které nebudou tak vytuněné.

2. Superpole bude odstraněno a kvalda bude po vzoru MGP

3. Kalendář je asi horší, nechápu, jak mohl takový kelendář sestavit normální člověk, vždyť to nemá logiku to cestování po světě kde týmy si pořád stěžuji že sotva vyjdou.

4. Je už to víc jak rok, a Dorna neudělala tu nejzásadnější změnu, a to: Mediální přístup pro veřejnost, TV stanice. Vše je závíslé na eurosportu, kt. doslova a dopísmene kaká na nějaké wsbk a hafo závodu nedal live. Kdybych neměl eurosport player tak jsem to nikde neviděl. Tady jasně Dorna měla zapřičinit aby udělala a nasmlouvala tv práva tv stanicích jako u motogp, tedy v našem případě bych se spokojil s Fandou, s Novou, s Nova Sportem

Prostě eurosport je k ničemu (sorry Belo) ale k čemu to, když 50% závodů eurosport živě nedává? Nikdo nemá chuť čekat na půlhodinový záznam ve 20 hodin, kdy si každý výsledky zjistí! Toto je MS, ne národak!

5. Od té doby, co oznámilo, že WSBK bude mít majitele v podobě Dorny, najednou začalo ubývat dost týmů. Effenbert, odchod tovární yamahy, red devils zkrachoval, odchod na dvě fáze továrny BMW, x soukromníků zkrachovalo. Toto za dob Flaminiho nebylo, když bylo v klidu přes 24 bajků
Ano, teď se situace změnila a Dorna konečně zapřičinila rozrost wsbk o další továrny!

6. Ještě by se něco našlo, ale nechci tady psát dlouhý román.

Rado_ (555) napsal 17.12.2013 v 18:03-1

Superbiker > fajn, když byly WSBK špičkovou a nabušenou sérií, bylo zle, nyní když jde do ústraní, je zle... Takže opravdu to je pouze o tom si "najít nepřítele", hm?

Mimochodem v před DORNovské době WSBK nebyly chov*ou stanicí (ty woe to je de*ilismus ten systém slovo ch.o.v .n.ou vyhodnotí jako vulgarismus... ale čemu já se zde ještě divím...)... ne, jakpak by mohly... On Spies s Edwardsem začali jezdit MotoGP pěkně od RedBull Cupu, jakpak mi tohle mohlo uniknout

Superbiker (245) napsal 17.12.2013 v 18:01+2

Rado:

Jestliže Dorna otevřeně udělala z WSBK doplňkový šampionát k MotoGP, který slouží jezdcům i továrnám jako "chovná stanice" před vstupem do hlavního mistrovství (MotoGP), tak to v mých očích WSBK rozhodně na prestiži ubírá. A to se nepovažuji za "lůzu", jak rád říkáš.

saci_ventil (292) napsal 17.12.2013 v 17:55+1

zabudli dodať:
Nedela 17:00 kamiony celáho WSBK sa budú tlačenkovať pri východe, bude to určite efektívnejšie ako keď po starom Stockári boli už dávno na ceste dom...

Rado_ (555) napsal 17.12.2013 v 17:44-3

Ivane - viz můj přísěvek v 17:38... TV divák má STK600 někde a u nás se to stejně nejezdí. A faktem, kdo z těch jezdců zajel Brno pod 2:20 mě neohromíš - neodkrytých talentů je spousta i ve fotbale a nepláču za ně... Zde se bavíme o Mistrovství světa, což ME STK600 nikdy nebyly takže tam defacto neměly co dělat.




TOPlist