Změny v časovém harmonogramu WSBK 2014

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
josef58 (823) napsal 18.12.2013 v 21:59+1

Jo jo, zřejmě sám velký SPZka svými "geniálními tahy" už je větší tahoun na příspěvky než Valentíno

PityGPX (949) napsal 18.12.2013 v 21:52+1

josef58: vysvětlení je jednoduché, je to sice wsbk ale řeší se tu Dorna a jeji změny na tento serial. Tam kde je pan Ezpeleta, tam je i hojná diskuze! To samé u Rossiho!

Kdyby byly změny v časovém harmonogramu u BSB tak tam skoro nic nebude.

josef58 (823) napsal 18.12.2013 v 21:49+1

Marex, Nuvolari a Pity, souhlasím s váma

Jinak jak se dívám, tak pod článkem o WSBK daleko více příspěvků než pod článkem o Rossim, což do nedávna bylo zcela nemožné. Zřejmě Rossík už tolik netáhne ani zde na M

PityGPX (949) napsal 18.12.2013 v 21:21+1

Tak je to trend aby jedna kubatura měla v sobě x různych motocyklů o x různych pravidlech :) MGP je vzorem

Nuvolari (2329) napsal 18.12.2013 v 21:15-1+1

...ani nemluvím o zrušení superpole - tak zajímavý formát kvalifikace - nad tím mohla GP jenom slintat. Ale co, vymysleli to ještě zloduši Flaminiové, tak to určitě nemohlo být tak dobré, jako dílo naši jediné svaté Dorny! Alelujá!

Nuvolari (2329) napsal 18.12.2013 v 21:10+1

Marex: souhlas, časový harmonogram je výborný, to je asi jediné plus.
Jinak paskvil - dvě třídy v jednom. Měl být vyhlášen reglement (něco mezi EVO a SBK - povozek trochu stockovitější a motor trochu bikovitější) platný od roku 2015 pro všechny + zrušení továrních týmů a ne tenhle míchaný salát po vzoru MotoGP. Krom toho větší úsporu by také asi udělalo omezení mimoevropských závodů a optimalizace transpotních nákladů. Ale - jak praví věřící karmelitání - co on činí, dobře činí...

Marex (2570) napsal 18.12.2013 v 20:04+3

Casovy harmonogram je ok. Jeste by to chtelo zlepsit medializaci a vratit tyhle zavody na spickove okruhy, jako je Brno.

IvanDvoutakťák (5077) napsal 18.12.2013 v 18:01

Vysvětlí mně "někdo" ,jestli instituci FIM Europe zavedl
taky ´car´závodů na permanentních okruzích ?
V hokeji už "máme" KONTINENTÁLNÍ ligu, tak proč ne !?

PityGPX (949) napsal 18.12.2013 v 15:32

motorbreath: ano, ale honda 07 byl jiný model, než zbrusu nové cbr rr v roce 08 kt. jak vidíš měli tři jezdci a kde skončili ti dva sofoglu (ms wss) a kioy (mistr bsb) ?

prostě honda ten kate 08 nebylo top jak je vidět dle výsledků za ty sezony, letos taky nic moc, jen jedno vítězství rey? Tam furt byla špatná elektronika kt. byla nespolehlivá a s tím se titul vyhrát neda.

Ano, max slušné nářadí, ale zase nováček, neznal tratě.

Melandri taky slušné nářadí ale kdyby yamaha neodstoupila tak by třbea v roce 012 byl Mistr on :) fakt je ten, že ten titul melandri mohl získat v roce 2012 i na bawu protože vedl MS ale psychicky neustal tlak a padal.

Ale to je historie, a to je kdyby. Každopádně si myslím že toseland je na dlouhou dobu jezdec kt. titul vyhral pro ten kate a bude trvat dlouho, než ho někdo překoná.

motorbreath (491) napsal 18.12.2013 v 14:55

Co se týče Hondy tak to byl ten samý tým, ve kterém byl Toseland mistr světa. Co se týče Biaggiho, vedl celou sezénu hloupé řeči o týmu, tak ho vyrazili a dostal lekci z pokory. Melandri debutoval v tovární Yamaze celkově 2, pak jezdil tovární BMW celkově 3 a 4 to mi nepřijde jako bajk na prd.

PityGPX (949) napsal 18.12.2013 v 14:10

motorbreath: no nevím, honda ten kate neni tov. tym, to je tym kt. si vyviji sve motorce ve vlastni fabrice v ten kate sidlu a jak vidíš tak je to špatný. V tom roce s nim jeli sofoglu a kionari a ti byli o dost horší a motorka byla špatná, ten kate jako tym na debut ve wsbk je hodně špatný.
Ten toseland měl uplně jinou omtorku v roce 07 se kt. dal titul )

Ano, Biaggi a sůza je dobrý flek ale pak, když byl volný tak ho nikdo nechtěl a ujali se ho soukromníci od sterilgardy. Proč teda nedostal top material už v roce 08?

Melandri debutoval na yamaze, pohoda bajk ale pak se stahli a ocitl se na dlažbě a dostal bmw ktere ale do te doby nevyhralo žádný závod

Jinak k tomu Eliasovi: kdyby rea neuklouznul v nurburgringu a nezlomil si nohu tak fabri nešel do hondy a tim padem elias by nešel do wsbk takže to misto mu těžko zařidil pan spz ale spíš štěstí že se uvolnilo jedno misto v roštu na úkor zraněného rey, vis? :)

Osobně si myslim že kdyby se rea nezranil tak by fabrizio v red devilsu dokončil sezonu a elias by byl nezaměstnaný

motorbreath (491) napsal 18.12.2013 v 13:58

Pity - tak nevím, ale Checa začínal 2008 na tovární Hondě na které byl 2007 mistr svět Toseland, Biagi 2007 na tovární Suzuki 2006 celkově 4 a 7 místo A Melandri začínal 2011 u Yamahy. Ta měla titul v roce 2009 a 2010 celkově 5 místo ovšem s minimální strátou na 3 flek. Takže to jen potvrzuje to co říkám. Podívej se letos na Eliase. Promotér ho protlačil do WSBK na úkor Fabrizia.

PityGPX (949) napsal 18.12.2013 v 13:57

//www.motorkari...elu-87ks-591899.html

Rado_ (555) napsal 18.12.2013 v 13:41+1

Taky počteníčko... //sport.idnes.cz/formule-okruhy-go2-gp3-f1-nascar-2013-wtcc-dtm-fgg-/motorsport.aspx?c=A131217_185605_motorsport_mah

PityGPX (949) napsal 18.12.2013 v 13:40

motorbreath: stal! Ti důchdoci jsou opravdu už v důchodu (nr 3 a nr 7) a v současné době tam vidím jen Melendriho a Guintoliho (kt. stejně ale v mgp nic nezajel takže hafo lidi si ho ani nevzpomene že jel kubaturu motogp). Ostatní borci jako davies, sykes, rea, haslam, atd to vše jsou prostě z různýho mišmašu jako bsb, ama, wss atd

Jinak, je to tak jak píšeš, ale ne vždy měli borci z mgp co šli do wsbk hned top material. Vždyt např. Checa a Biaggi jezdili par sezon na satelitech (Sterilgarda ducati, althea ducati - oba tymy byly ve stínu xerox). To je potřeba říct, naopak Melandri jakožoto mgp jezdec měl bawo kt. je podle mě horší motorka než aprilka kt. pilotoval laverty :)
I když letos se te aprilky dostal a podle mě je melandri favorit č. 1 na titul.

motorbreath (491) napsal 18.12.2013 v 13:25

Vy se tady hádáte jestli je WSBK nebo není druhá liga. Mylsím, že je to zjevné. Pokud vypadně někdo z MotoGP na pár závodů, koho povolají? Většinou jezdce z WSBK, ketrý o tom pak pěje chválu a všem děkuje za jedinečnou šanci. A naopak? Naposledy jel Simončeli a to jezdil ještě 250. A na stálo tam jdou jen odpadlíci z MotoGP, kteří si chtějí ještě protáhnout kariéru. A že jezdí špici? No, tak když jedou na nejlepším matroši, tak to snad ani nijak jinak nejde. Ale stejně by ji zajel možná někdo druhý. To je to, co dle mého soudu degraduje WSBK. Se z toho pomalu stává domov důchodců pro MotoGP... Kdysi to bylo ve WSBK jinak, bylo to uvolněnější ne tolik svázané pravidly a bojovalo se hlavně na trati a ne mimo ni. Atrakrivita byla zjevná, tady se jely "vytuněné sériovky" v MotoGP prototypy. Dneska s jejich CRT ART a nevím ješět jakýma RT je top totální paskvil, protože to jsou v podstatě motorky jako WSBK kdysi (Neveř Pity bludu, že to byly sériovky, z těch tam byly pouze tvary a pár základních technických parametrů) I rámy se speciálně vyvíjely. Dokonce si myslím, že bylo lepší, když to byly 800, pro laika stírá stejný obsah taky rozdíly. Vemte si že budete vysvětlovat někomu, kdo tomu nerozumí, že se v podstatě jezdí 3 mistrovství světa litrů, každé má trochu jinou specifikaci a dokonce v jednom jezdí motorky dvou odlišných specifikací a jedna z nich ani nemá šanci na titul. Kocourkov hadra. Smiřte se s tím, co musí zákonitě přijít a to je zrušení STK 1000 a jejich specifikace bude jezdit pod hlavičkou WSBK.

Rado_ (555) napsal 18.12.2013 v 13:25

Superbiker - za rok o tom čase si povíme, zda byla sezona 2014 "horším šampionátem", ale k dnešnímu datu vaříš z vody...

A pokud, jak píše Bosso se STK600 pojedou jen pod jinou hlavičkou - a to pod tou jedinou správnou, protože to vždy byly Evropské a ne Světové závody - ale pojedou se, tak zde vnímám opravdu všechny změny jen k lepšímu...

Pity > s nadsázkou a dle dokola se opakující hlášky pana Svobody (bude nás jí provázet i napřesrok?) nemáš pravdu, protože zde byla Aprilia a její nelegální motocykly

PityGPX (949) napsal 18.12.2013 v 13:07

Superbiker: dobrá chápu. Ale stejně si nedokážu představit, jak sis někdy mohl v minulosti myslet, že flamminovci z toho udělají nr1. Aby byl šampionat nejlepší, tak není nutné tam mít víc jezdců než v motogp, tradici atd, vždycky je to o tom hlavním: technika. Každý chce řídit ty nejlepší, nejrychlejší motorky. A to se těžko mohlo někdy z WSBK stát, protože se jedna o seriovy základ a těžko bude vytuněná seriovka rychlejší jak milionovy prototyp od hondy, yamahy, ducati. Tomu ja nikdy nevěřil že by superbikový stroj byl nejrychlejší na planetě.

Ano, před x lety (?) byl čas. rozestup na stjené trati třeba i 10 sekund, nedávno to kluci z wsbk svoji technikou stáhli už třeba na 2 sekundy na kolo, někdy i na mín a čas. rozeestup byl fakt malý, ale pořád bylo motogp top. TeĎ je jasné, že dorna tomu dala STOP a čas. rozestup se zase navyýši a bude to třeba (můj odhad) 5 sec na kolo rozdíl, záleží na trati, že? :)

Ano, v roce 2009 u wsbk nastala celkem velká změna, do šampionatu přišly velké firmy jako bmw, aprilia, motocyků bylo hodně, biaggi byl v super formě a šampionat se vyvíjel dobrým směrem, víc a víc lidi na to koukalo, a všichni byli spokojeni. Oproti tomu motogp v roce 2009 mělo cca 17 motocyklů, a kawasaki byla na odchodu takže se z motogp stal šampionat pouze 4 továren (hon, yam, duc, suz), zatímco u konkurence jich bylo 7 (navic kawasaki, aprilia, bmw).

Takže v tomhle si možná viděl, že by se superbiky mohly stát č.1 jenže ja to tak neviděl protože i nadále bylo mgp (i přesto že to byly osmidvounulky) rychlejší, a pořád top co se týče návštěvností tratí, jezdcama, médiama atd.

Tím padem jsem jasně věděl, že i když jsou wsbk atraktivnější, otevřenější, víc motorek, větší souboje, větší napětí atd, pořad to byla pro mě a zdejší fandy jen druhá liga.

Tolik k tomu. Jak říkám, ja nehraji na tradici, na počet jezdců, media, atd, u mě se řídím pravidlem že čí motorka je rychlejší, tím je šampionat ve předu, takže pokud bude mgp stále nejelšpí motocykl na planetě, jezdci budou snít o mgp protože je to top.

POlsední otazka: komu ted ve wsbk fandíš když Massimiliano skončil? Škoda, že si neměl rád Ducati.

desmo69 (638) napsal 18.12.2013 v 12:39+1

Superbiker, a jakou měli dřív jezdci motivaci jít do sbk když jejich konečným snem je motogp. Věděli že z sbk bude těžký se do motogp dostat tak proč raději nejít do moto2? Nebo jezdec moto2 v moto2 radši zůstal než aby zkusil sbk protože do motogp by se stěží dostal. Teď jsou dveře skrz naskrz otevřený. Druhá liga to je tak jako tak, ale nikdo aspoň zbytečně nekomplikuje přestupový kolotoč.

Superbiker (245) napsal 18.12.2013 v 12:30

Pity:

Díky. Máš kus pravdy v tom, že to přirovnání WSBK a MotoGP ke GP2 a Formuli 1 kulhá. Ta "podřadnost" WSBK vůči MotoGP není tak viditelná jako u GP2 vůči F1 (díky tomu, že jezdí samostatné víkendy). Ale když se zamyslíš, v principu to tak Dorna nakoncipovala a v budoucnu to bude čím dál zřetelnější (pravidly, skladbou tratí, rozvrhem víkendu...mimochodem cíl změny harmonogramu je jasný: kromě toho, aby závody nekolidovaly, ji Dorna udělala tak, aby se hlavní závod - MotoGP - jel v harmonogramu poslední ).

Píšeš: "Ty píšeš jako by v minulosti byl vrchol pro jezdce WSBK. Nebyl!!!" Nikde to nepíšu, naopak, vím, že i v minulosti bylo pro jezdce vrcholem MotoGP. Jde mi ale o to, že zatímco minulý promotér se to snažil změnit, ten současný tuto snahu rozhodně mít nebude, naopak bude tuto danou pyramidu podporovat. A to je ta HLAVNÍ PRINCIPIÁLNÍ ZMĚNA, která se stala. WSBK tak ztratilo budoucnost, ztratilo naději, že jednou bude plnokrevným a suverénním šampionátem, ze kterého vítězové nebudou odcházet jinam.

Rado: Tu odvahu ani drzost mít nemusíš. Dorna to udělala za Tebe a nijak se netají tím, že WSBK je chov nou stanicí pro MotoGP, tudíž je to obsazením (logicky) horší šampionát. Nejsem ani sponzor, ani majitel TV práv, ani potenciální investor. Jsem divák, který chce vidět nejlepší z nejlepších a který, aby si závody užil, potřebuje někomu fandit, a jestliže každý rok nejzajímavější osobnosti mistrovství odejdou jinam, tak je to pro mne problém. Koukat na 24 anonymních borců jak si dávají skvělé závody mě nebaví. Může to být pro Tebe zvláštní, ale věř, že takhle to má nastavené spousta lidí.

PityGPX (949) napsal 18.12.2013 v 12:27

Ano, je to tak.
Na druhou stranu, za starého systému kdy bylo superpole, tak musím osoběn říct, že v brně při FP1, FP2 jsem se nikdy nenudil protože provoz byl vždy na trati. Vím ale že v minulosti u F1 byly pátky hrozné a jezdci šetřili motorky, penumatiky atd. u motorek jsem toto nikdy nezažil, že by za dobrého počasí nekdo schválně nejezdil

Bosso17 (105) napsal 18.12.2013 v 12:20+1

1)Posunutí programu a startů závodů do dřívějších hodin je opravdu z důvodů, aby nekolidovali třeba s Wimbledonem či Tour de France, Giro d´Italia nebo Vuelta Espana. Při vší úctě k současným závodníkům WSBK, tak na těchto cykl. závodech startují opravdu nejlepší cyklisté planety a proto mají na Eurosportu přednost - a je to řádově od května do září 9 týdnů. A to samozřejmě platí i o tenise na nejvyšší úrovni. 2) Co se týká zrušení Superpole, tak se nová kvalifikace v MotoGP osvědčila, to je jasné. Musí se jezdit naplno už v FP1 až FP3, a to se rozhodně nedalo říci o posledních dvou sezónách ve WSBK, kdy některé hvězdy WSBK tyto tréninky ani neabsolvovali. Divák na okruhu tak sice zaplatil, ale nebylo se na koho dívat. To se už nyní nestane 3) Nikdo nezrušil doprovodný program, tedy STK 600 či třeba European Junior Cup. Pouze nejsou pod hlavičkou Dorny a pořádá je FIM Europe. 4) Je správné, že STK 1000, které "nahradí" od roku 2015 MS-Superbike, resp. Evo-Superbike budou vlastně krásným finálem každého závodního víkendu v Evropě a to s českým jezdcem Ježkem, který bude určitě bojovat o pódiová umístění

Rado_ (555) napsal 18.12.2013 v 12:01

Jedno přirovnání... Když před lety začínala fotbalová Evropská liga, tak taky takoví rovnostářští socialisté vyřvávali, že se jedná o druhou kolej Ligy mistrů. Jasně, peníze se tam dočí menší, než v ChL, ale pro diváka je stejně atraktivní - neli více, padá v ní mnohem více branek, hraje se otevřeněji, než v ChL. Hrají tam stejně velká jména, jako v ChL, stadiony jsou stejně plné, jako v ChL, hrací systém plus minus stejný, jako v ChL... Problém nevidím. Totéž ve vztahu WSBK vs MGP.

A propo, každý nespokojenec má možnost si založit vlastní sérii Jenže ano, kvičet od klávesnice nic nestojí...

Rado_ (555) napsal 18.12.2013 v 11:49

Superbiker > mě teda rozhodně neirituje, že jezdci po WSBK přecházejí do MGP a nechápu, proč Ti to vadí. Tohle je jen Tvůj zástupný důvod pro nespokojenost. Pokud bude napřesrok 9 značek a 24 jezdců a dramatičnost ne menší, než letos tak pro mě za mě mohou další roky titíž jezdci hrát třeba curling, po nich přijde dalších 24. Tvůj bez urážky šovinistický názor není na místě sdílet...

Obě série mají své klady a zápory a já nemám tu odvahu/drzost (nehodící se škrtni) jako někdo si osnovat názor, který je lepší, a který horší, který je chovnou stanicí (třeba je to naopak) vůči druhému... Pro mě je důležité, že ve WSBK jso k vidění parádní závody a více jako divák neřeším, právě proto, že jsem divák - Ty jsi snad co, sponzor, majitel TV práv, potenciální investor?

PityGPX (949) napsal 18.12.2013 v 11:48

Superbiker: chápu jak to myslíš, s tebou by nebylo špatné zajít na pivo během GP nebo tak. Máš velký přehled a líbí se mi tvé názory. Jen si myslím že to vidím trošku jinak.

Ano, je stejný promoter jak pro GP tak, pro SBK.

ALE!!!

Jak píšeš, GP2 je předvstupní stanice před F1. Tady u motorek to tak ale není.

F1 jako formulová kategorie je jen jedna a k tomu menší "kubatury" Motorky měli, a mají dva šampionaty. MGP a WSBK.

Ano, je jeden promoter, ale to je tak všechno. WSBK se pořád jezdí samostatně, nejsou součástí víkendu MGP, mají svůj kalendář, své pravidla, svůj čas. harmonogram atd.

Jak píšeš o druhé lize, to je správně, ale tak to bylo i dřív. Vždycky to tak bylo a je. Ty píšeš jako by v minulosti byl vrchol pro jezdce WSBK. Nebyl!! WSBK byl konkurenční šamiponat ale i v minulosti mistři světa přecházeli o úroven výš, tedy do MGP (toseland, edwards, bayliss) a když se nedařilo, šli logicky o úroven níž. (do wsbk nazpět)

To bylo a stále je.

U těch motorek je to složitější, protože jak říkám, máme 5 motocyklových šamiponátů MS (mt3, mt2, mgp, wsbk, wss) a samozřejmě že ten top byl a JE MGP!

Ta druhá liga ale byla vždy a bude wsbk, protože ty motorky nejsou tak na špičkové úrovni jako GP biky, a cena vítězství je úplně někde jinde (vyhrat wsbk titul oproti mgp titul).

třída moto2 je sice podkategorie kubatury motogp, ale to jen proto, že seriál grand prix ma tři kubatury za vikend a ne pět (včetně wss, wsbk). Je nemožné aby bylo všech pet kubatur v jednom paddocku a odjelo se to během jednoho víkendu.

Prostě krom toho, že se změnil promotore u wsbk, tak to pro ty jezdce , tymy se nic jiného nemění, vždycky u wsbk budou hrát druhé housle, je to prostě špičkový šampionat, kde jsou špičkoví jezdci ale ten pomyslný top je vždy a bude MGP (pokud tedy nevymřou prototypy) pokud by vymřely prototypy a zůstaly by crt tymy, je jasné že wsbk by byly TOP! Kdo by měl zájem jezdit na tom paskvilu crt, když můžou řídit borci rychlejší, levnější wsbk stroje což jsou čistokrevné továrny.

Kolik lidí se otočí za toselandem, když půjde po náměstí s košili factory yamaha (010), a kolik lidí by se otočilo za petruccim s košili ioda racing? (013)

Prostě souhlasím jak píšeš, ale nesouhlasím s tím že wsbk je gp2. To gp2 je mt2 pro motogp šampionat. Je to dáno tím že motocykly jsou dva, formulová série je jen jedna. (serie cart, indi car atd. ja nepočítám).

Ono tím že se změnil promotore, tak se změni trošku kalendař pro wsbk, změni se pravidla, čas. rozpis, stání po třech, zrušení superpole a možná další ale ten šampionat nezanikne, vždycky se na něj budou média, veřejnost, jezdci, týmy, manageři dívat tak jako v minulosti, tedy, že je to po MotoGP ten druhý nejlepší serial MS motockylů.

To bylo, je, a bude. (pokud MGP nezkrachuje což se "bohužel" nestane).

Tak a do mě.

Superbiker (245) napsal 18.12.2013 v 11:25

Rado 18:03:

Nic jsi nepochopil. Nejde o to, jestli bude WSBK "nabušené" nebo více "stockové". Jde o to, že WSBK je směřováno k tomu, aby se z ní stalo něco takového, jako je pro Formuli 1 série GP2: "chovná stanice" týmů a jezdců pro "hlavní" mistrovství.

Tuhle změnu nevyvážíš ničím, i kdyby tam přibylo dalších 5 značek a závody byly bůhví jak dramatické, znamená to, že v budoucnu bude platit, že šampión WSBK = pan nikdo (respektive = pán, který pravděpodobně dostane šanci jezdit v MotoGP).

Samozřejmě máš pravdu, že i v minulosti úspěšní jezdci z WSBK přestupovali do MotoGP (viz zmiňovaný Edwards, nedávno Spies atd.), ale ten zásadní rozdíl je v tom, že v minulosti toto bylo pro WSBK NEŽÁDOUCÍ: promotér se tomu (neúspěšně) snažil bránit, protože to samozřejmě prestiži a suverenitě šampionátu škodilo (škodí). Současný promotér (logicky a pochopitelně) tomuto trendu bránit nebude, naopak ho bude podporovat! To z WSBK dělá mistrovství, které není plnohodnotné.

V minulosti tady byli jezdci (třeba Kuba Smrž, Max Neukirchner), kteří říkali, že do MotoGP by nešli, že je WSBK spravedlivější, lepší, zábavnější, více o talentu atd (jestli to tak bylo a jestli to bylo upřímné není předmětem téhle diskuze). Dneska, kdyby řekli, že chtějí navždy zůstat ve WSBK, byli by za p*t*mce. Byl by to stejný nesmysl, jako kdyby totéž řekl závodník Moto2, v případě formulových závodů jezdec GP2, v případě cestovních vozů závodník ETCC. Jezdci tyhlety nižší série jezdí jen proto, aby se dostali do hlavní soutěže (Formule 1, MotoGP, WTCC).

Zatímco v minulosti byla snaha z WSBK udělat také šampionát, který bude stát na "vrcholu pyramidy" (tedy šampionát, který je konečným cílem jezdců v jejich kariéře), tak teď už ta snaha není a nebude.

Vlastně nechápu, že nechápeš tento zásadní rozdíl, který tu nastal oproti minulosti. Z WSBK je zcela oficiálně 2. liga a žádnou jinou ambici mít pod vedením tohoto majitele mít nebude. Samozřejmě, i na 2. ligu se jezdci chodí dívat (chodí se i na okresní přebor) a může to být zábava. Ale přehled toho nejlepšího, co nám dané odvětví sportu může nabídnout, samozřejmě 2. liga být nemůže a není. A je vlastně nepochopitelné, že se taková soutěž nazývá mistrovstvím světa. A věř, že takovou věc píši s těžkým srdcem, jako velký fanda WSBK.

mamba54 (1340) napsal 18.12.2013 v 08:25+1

Tenhle článek o změnách časů jsem četl na jiném webu už asi před třemi měsíci, ale tam bylo ještě uvedeno, že ke změně dochází nejen kvůli kolizím s jinými motoristickými sériemi, ale vznikne prostor, který nebude tolik kolidovat ani s jinými sporty ( tenis, TdF, apod.), které mnohdy v odpoledním vysílání dostávaly před motorkami přednost.

josef58 (823) napsal 18.12.2013 v 06:17-1+2

AKRO - přesně

desmo69 - to chce klid, už teď točíš víc jak SPZkovy stabiláky moto3 13500ot/min

AKRO (-498) napsal 18.12.2013 v 01:36-1

Nějak jsi ubral, Desmo, dříve jsi hodnotil WSBK o dost hůř! Asi to bude tím SPZkou, že je převzal pod Dornu! Ty jsi přece vždy měl pro SPZku slabost, když jsem tady v minulosti psal, že zdražil MGP do neúnosných financí a když už nezbývalo víc než 15 jezdců, plus další nesmysly, které tento člověk vyplodil, tak jsi ho hájil, že on to nedělá, že se přece stará jen o propagaci MGP a změny dělají FIM a Bůh ví kdo další! Snad jsi už taky pochopil, že tento člověk řídí a nařizuje vlastně vše a bohužel vše blbě a nebo obráceně...

desmo69 (638) napsal 18.12.2013 v 00:06+1

Akro, jaký odpůrce? Když byl čas a možnost tak jsem se podíval. A živě jsem na nich byl snad víckrát než ty tak co se tu směješ? Mě nikdy tak nevadily sbk jako ty jejich ulatraübersuperfans kteří si myslí že jsou nadlidi jen díky tomu že sledují nekomerční komorní sbk závody sotva chytatelný na eurosportu. Mě po sportovní stránce (250ccm/moto2, 125ccm/moto3, rbrc) nebo "zážitkové" stránce (motogp, když je to pro někoho málo akční) dával víkend Grand Prix vždycky víc než sbk víkend tak o co jde
Když se první závod SBK nebude křížit s moto2 a druhý nepojede kdysi 15:30 nebo jak to bylo, kdy už jsem byl sám na projížďce, tak se rád podívám Takže pro mě změna rozhodně pozitivní..a to asi pro každýho normálního člověka




TOPlist