MS-Superbike: Zaplombované motory odhalí různé fámy
Text: Jiří Mikšík | Foto: Libor Bedřich , Vladimír Rejda | Zdroj: SpeedWeek.ch | Zveřejněno: 20.3.2013 | Zobrazeno: 4 224x
Text: Jiří Mikšík | Foto: Libor Bedřich , Vladimír Rejda | Zdroj: SpeedWeek.ch | Zveřejněno: 20.3.2013 | Zobrazeno: 4 224x
Bosso: první byl Dekánek, ale s Hondou ne ? Počkej, ale ještě někdo jel SBK v roce 88, nebo 89.
Nemyslím si, že by omezení počtu motorů mělo zvýšit počet jezdců na startu. Už dneska přece můžou privátní jezdci použít klidně 1, nebo 2 motory na sezónu...!?!? Omezení počtu motorů nezvýší počet jezdců. Jsem zvědav, co nám Dorna ještě předvede. A že toho bude.
Snížení počtu motoru je sice krok jak to chudším týmům oproti továrnám vylepšit ale jak u neomezeného počtu to má stejný konec... Továrny budou cpat prachy do motorů aby měli podobný výkon na který se priv.týmy nedostanou. Pořád dokola
Pro znalce MS-Superbike? Jestlipak víte, který z jezdců pocházejících z Československa jel jako první závod MS-Superbike, jméno, rok a kde? Nemyslím někoho, kdo se pokoušel do závodu kvalifikovat, ale to může být podotázka... Tedy ten, kdo dojel závod!
Těžké těžké, pořád to bude pro privátní a soukromé týmy na pytel. Jak v Motogp. Zavedou limit počtu motorů v Wsbk ale Tovární mašiny budou mít větší výkon. Mají víc peněz, a dovolí si lepší materiály a větší výkon i pro x počet motorů jak privátní týmy. To by tam museli dát seriové motory bez uprav... Jak nějaký chytrý negramot čekal že v Motogp to bude uspora tak to bylo přesně naopak. Továrny chtěli z motoru vymačkat stejný výkon a tak to stálo víc peněz než když měli neomezený počet.. Hondička v Motogp si ted prosadila 5 motorů!! Proč ne.Mají nejvíce peněz a nejlepší techniku tak proč by se jim nedopřálo. Chudáci už neví jak vyhrát Motogp. Přeji jim at jim to Rossi a Lorenzo zas seberou.
Já jsem totiž hledal vůbec prvního Čechoslováka v MS-Superbike a tím se dostal k těmto číslům.
Je fajn, ze se toho pravidlo v MGP osvedcilo, privedlo na start MNOHO a MNOHO privatnich tymu a tak se muze aplikovat i ve wsbk
Takže místo toho, aby povolili víc motorů v MotoGP, zakážou motory ve WSBK. Socialismus i v závodění Všichni si mají být rovni? Za chvíli začnou ty úspěšnější zatěžovat kily navíc, jako v dostizích
ke každému článku asi ne, ale takováhle perlička na závěr.. zajímavé počteníčko :)
Za mne Dobrý
ale hlavně prosím nepsat u koho se těch 39 motorů vyskytlo, nebo se to tu zase změní v chlív
jinak tečka na závěr je velice zajímavá byl bych pro, abys bosso něco podobného přidal ke každému článku
39 motoru, to se mi zdá sakra dost, to musel mít skoro na každej trenink novej motor , urtřitě bych toto pravidlo zavedl