VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
SPV (816) napsal 20.03.2013 v 09:48+2

Bosso: první byl Dekánek, ale s Hondou ne ? Počkej, ale ještě někdo jel SBK v roce 88, nebo 89.

Nemyslím si, že by omezení počtu motorů mělo zvýšit počet jezdců na startu. Už dneska přece můžou privátní jezdci použít klidně 1, nebo 2 motory na sezónu...!?!? Omezení počtu motorů nezvýší počet jezdců. Jsem zvědav, co nám Dorna ještě předvede. A že toho bude.

AdosR (254) napsal 20.03.2013 v 09:44+2

Snížení počtu motoru je sice krok jak to chudším týmům oproti továrnám vylepšit ale jak u neomezeného počtu to má stejný konec... Továrny budou cpat prachy do motorů aby měli podobný výkon na který se priv.týmy nedostanou. Pořád dokola

Bosso (344) napsal 20.03.2013 v 09:43+1

Pro znalce MS-Superbike? Jestlipak víte, který z jezdců pocházejících z Československa jel jako první závod MS-Superbike, jméno, rok a kde? Nemyslím někoho, kdo se pokoušel do závodu kvalifikovat, ale to může být podotázka... Tedy ten, kdo dojel závod!

AdosR (254) napsal 20.03.2013 v 09:42+1

Těžké těžké, pořád to bude pro privátní a soukromé týmy na pytel. Jak v Motogp. Zavedou limit počtu motorů v Wsbk ale Tovární mašiny budou mít větší výkon. Mají víc peněz, a dovolí si lepší materiály a větší výkon i pro x počet motorů jak privátní týmy. To by tam museli dát seriové motory bez uprav... Jak nějaký chytrý negramot čekal že v Motogp to bude uspora tak to bylo přesně naopak. Továrny chtěli z motoru vymačkat stejný výkon a tak to stálo víc peněz než když měli neomezený počet.. Hondička v Motogp si ted prosadila 5 motorů!! Proč ne.Mají nejvíce peněz a nejlepší techniku tak proč by se jim nedopřálo. Chudáci už neví jak vyhrát Motogp. Přeji jim at jim to Rossi a Lorenzo zas seberou.

Bosso (344) napsal 20.03.2013 v 09:32+1

Já jsem totiž hledal vůbec prvního Čechoslováka v MS-Superbike a tím se dostal k těmto číslům.

SoulTrain21 (753) napsal 20.03.2013 v 09:32+3

Je fajn, ze se toho pravidlo v MGP osvedcilo, privedlo na start MNOHO a MNOHO privatnich tymu a tak se muze aplikovat i ve wsbk

1100Virago (3057) napsal 20.03.2013 v 09:17+3

Takže místo toho, aby povolili víc motorů v MotoGP, zakážou motory ve WSBK. Socialismus i v závodění Všichni si mají být rovni? Za chvíli začnou ty úspěšnější zatěžovat kily navíc, jako v dostizích

Dejvid17 (1088) napsal 20.03.2013 v 09:05+2

ke každému článku asi ne, ale takováhle perlička na závěr.. zajímavé počteníčko :)

gorkin (4485) napsal 20.03.2013 v 08:58

Za mne Dobrý

Kubát (1404) napsal 20.03.2013 v 08:41+2

ale hlavně prosím nepsat u koho se těch 39 motorů vyskytlo, nebo se to tu zase změní v chlív
jinak tečka na závěr je velice zajímavá byl bych pro, abys bosso něco podobného přidal ke každému článku

freitag (-412) napsal 20.03.2013 v 08:28+2

39 motoru, to se mi zdá sakra dost, to musel mít skoro na každej trenink novej motor , urtřitě bych toto pravidlo zavedl

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist