Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
ja věřím že panigale může byt pro wsbk uspěšnou motorkou. Zas taková ztráta to neebyla když testovali spolem a to navíc v aragonu kde je dlouhá rovinka. Ten Batta jasně říká že budou tvrdit muziku! ja jen doufám že už to bude od Australie, kor když největší konkurent je bohužel zraněný a zbytek pole si bude zvykat na nové motorky kt. nesedlali (guintoli, haslam atd). Pan Ezpeleta by měl zařídit pro Checu dva dny testování jako měli ostatní.
neznamyScooter: to ale Rossi potom musí lhát fanouškům, i Ducati samotné...:
Rossi o GP11.1: ,, S motocyklem jsem velmi spokojený, konečně jedu na stroji, který jsem si navrhl podle sebe´´!!!
Preziossi o GP11.1: Nepřekvapilo nás, že se nové díly Valentinovi líbily. Všechna technická řešení totiž byla navrhnuta jím samotným, takže se dalo předpokládat, že s nimi bude spokojen.“
Rossi 11+12: Z 31 dokončených závodů 3 pódia a 0 vítězství.
Ty v tom možná rozdíl nevidíš, ale já ano.
Slova, že ho najali, aby vyvinul motorku pro ostatní jsem četl a slyšel jen od Rossi, který to hrdě tvrdil, NE od Ducati. Už jsem tu na konci roku 2010 psal, že je to blbost, protože filozofie Ducati je mít jen nej materiál jen pro jednoho jezdce. Tedy kromě parťáka v továrním týmu nikdo jiný nemá šanci s Ducati vyhrát. Moja slova byla v následujícíh sezónách modelem ZERO pro netovárny jen potvrzena.
SPV> Rossi mohl říkat co chtěl(možná co musel), pravda je taková, že ho jaksi nikdo neposlouchal, teda krom fandů GP. Že Preziosi naslouchal víc tabulkám místo jezdců se ví i u nás v kravíně To ovšem platilo i za Caseyho.
spv - to tady hochu s Rossim drobet motáš. Oni řekli, že ho berou, aby pomoh s vytvořením motky, na který bude moct vyhrávat víc než jeden jezdec. Jemu řekli (a on to v prohlášeních sem tam opakovat, než dorazil do Duc), že ho poslechnou a on určí směr. Jenže jako vždycky to nebyla úplně pravda - oni chtěli, aby jim poradil s tim karbonovým kusem šrotu, kvůli kterýmu odešel Stoner (protože ano on na tom nebyl schopnej konstantně jezdit vepředu). A zbytek je historie. A panigale, to je jen důsledek. Na silnici věřim, že to bude úúúžasná motorka, ale na závody - vyhozený prachy.
A nevím, kdo z vás to ví, ale hliníkový rám není tak úplně nová záležitost pro Ducati, protože u 916 se rozhodovalo a řešilo mezi hliníkem a trubkama... Existovaly obě varianty.
Jak psal Checa, Ducati je trestaná za úspěch let minulích. Jak jinak si vysvětlit, že když si půjde koupit například Smržák těsně před závodem novou Panigale R, tak ho diskvalifikujou!! Sériovka totiž nevyhovuje pravidlům WSBK!! Sérivej airbox je totiž dle pánů od Espezety moc velikej a tak se musí namontovat menší!! Tomu se říká přiblížení SBK lidem v praxi! Hlavně že musí mít samolepky světel!
A to nemluvim o tom, že by si musel Jakub dát do kombošky 5kg mletýho, protože suchá váha je z krámu 188kg a po výměně kapot,svodů a odmontování světel, baterky a td by určitě musel dovažovat! Takže asi tak..
Nevím, jakou má Ducati filozofii s vývojem Panigale dnes, ale dříve Ducati udělala motorku pro SBK, a teprve potom řešila, jak z ní udělat sérii. V tom tkvěl právě úspěch Ducati 90´a 00´let na závodních okruzích, zejména 916.
Jolly: však já napsal kombinace Rossi-Ducati.
Ano, máš pravdu, že vinu na této situaci nese i vedení Ducati, které Rossimu až moc věřilo, tedy pustilo do toho až moc peněz. Rossi byl ale ten, co po testu dílu vždy řekl, že z toho má dobrý pocit, že je to posun k lepšímu. Toto už nebyla chyba Ducati.
Ale zpátky k SBK. Ano, někdy možná pravidla nahrávala Ducati. Ale byla to právě Ducati, která první roky dřela, a vyvíjela, aby mohla porážet 4V.Někdy se doknoce pravidla pro 2V přitvrdila během sezony. I Japonci museli vyrobit 2V - VTR SP, aby porazili Ducati. Doporučuji knihu historie SBK.
Doufám, že se Ducati z tragédie v GP otřese, a zaměří se opět na SBK, které by mělo být její doménou. A věřím, že brzi opět bude.
ono se z toho mezi řádkama dá číst, že tý Panigale moc nevěří nikdo ze zainteresovaných. 1098 a 1198 vyhrávali hned od začátku takže když řeknou, že je přece normální, že nebudou nejrychlejší hned na začátek přece něco znamená.
Ono v sérii je asi Panigale o hodně silnější než 1198, ale ve WSBK specifikaci už ten rozdíl asi není tak výraznej.
Navíc je vidět, že sami moc nevěřej, že jim bude fungovat ten bezrám. A jezdci jako Checa? Ty by asi nejradši nacpali ten novej superpodčtverec mezi trubky 1198.
som bez obav...,i ked mozno prve zavody nebudu pre Ducati Panigale TOP5,mimimalne od polovice sezony sa tam bude umiestnovat,ved na vyvoji fugoval 3x sampion TROY"21" a to niecom svedci VAZENI!!!Vychytaju nejake tie muchy a 2valcova raketa,nezostane nic dlzna svojim predchodcom a k meneniu pravidiel ,verte,ze sa dohodnu,ved ide o peniaze aj pre nich a nie o male peniaze,este aby sa nam nestalo,ze MotoGP,zacnu byt nudne...!!!
A výhoda Duc je hlavně ve větším objemu. Při takových vyjímkách je těžké posoudit,jak na to Ducati skutečně je. Mají se snažit udělat alespoň jeden 4V. Kdyby totiž koncept 2V byla taková pecka,tak už ho japonci dávno dělají.
Pity: Já s tebou nesouhlasím. Je to jakoby jsi si koupil našlapaný auto a věděl by jsi, že za rok možná nebude splňovat nějakou připravovanou Euronormu. Ale protože na to máš, tak ho ještě poladíš.
SPV: Jseš kvůli tvé zaujatosti proti Rossimu trochu mimo mísu. Vyčítat to můžeš jedině Ducati,že tolik slepě nalila Rosimu na účet. Jen hlupák by ty prachy nevzal. A že Ducati se nemůže hnout z místa v MGP je hlavně jejich chyba.
Přenášet problémy Ducati ve WSBK na Rossiho je ale hodně dětské a hloupé
Děláš,jako by v Bologni neměli svoji hlavu
Je sice pravda že se reglement bude měnit, ale pořád je situace taková, že není sto procentně potvrzeno, že z toho budou stocky. Ono se může stát že wsbkovská MSNA Ezepletu přehlasují a nechají si pravidla wsbk na další rok 2014 stejná jako letos, tzn že pořád to budou prototypy (mají argument, řeknou že časy stejně nedosahují jako GP Speciály tak ať wsbk nechá žít jak žijí doteď).
Každopádně je lepší vytunit panigale maximálně jak to jen jde a pak na další rok nechat jen to nejzáikladnější a pořád ta mašina bude špica
Kdo ze soukromníků si koupí stroj, který nejspíš za rok nebude vyhovovat reglementu WSBK!?
Panigale se prodalo bez mála 8 tisíc!!! Nevím, jak závodní superbike,ale mašina je to na okruhu jediná, schopná v sérii držet krok s BMW.
SPV dobre hovoríš,juuj velmi dobre! Mozes si naliat ak mas co
Když tolik Ducati vydělala, proč se musela z finančních důvodů stáhnout z SBK jako tovární tým, a omezit vývoj Panigale ???
Takto se chová továrna, která vydělává?
ja věřím že panigale může byt pro wsbk uspěšnou motorkou. Zas taková ztráta to neebyla když testovali spolem a to navíc v aragonu kde je dlouhá rovinka. Ten Batta jasně říká že budou tvrdit muziku! ja jen doufám že už to bude od Australie, kor když největší konkurent je bohužel zraněný a zbytek pole si bude zvykat na nové motorky kt. nesedlali (guintoli, haslam atd). Pan Ezpeleta by měl zařídit pro Checu dva dny testování jako měli ostatní.
Toto jsou části článků zde na motorkářích, které by jste si četli, pokud by jste se zajímali o závody, a nezajímali se jen o svého jezdce...
neznamyScooter: to ale Rossi potom musí lhát fanouškům, i Ducati samotné...:
Rossi o GP11.1: ,, S motocyklem jsem velmi spokojený, konečně jedu na stroji, který jsem si navrhl podle sebe´´!!!
Preziossi o GP11.1: Nepřekvapilo nás, že se nové díly Valentinovi líbily. Všechna technická řešení totiž byla navrhnuta jím samotným, takže se dalo předpokládat, že s nimi bude spokojen.“
A co napíšeš teď ???
Fast17: koukám tady máme rozdílné názory na podle tebe kus karbonového šrotu, a nebýt schopen jezdit ve předu.
Stoner 09+10 :Z 26 dokončených závodů 17 pódií a 7 vítězství.
Rossi 11+12: Z 31 dokončených závodů 3 pódia a 0 vítězství.
Ty v tom možná rozdíl nevidíš, ale já ano.
Slova, že ho najali, aby vyvinul motorku pro ostatní jsem četl a slyšel jen od Rossi, který to hrdě tvrdil, NE od Ducati. Už jsem tu na konci roku 2010 psal, že je to blbost, protože filozofie Ducati je mít jen nej materiál jen pro jednoho jezdce. Tedy kromě parťáka v továrním týmu nikdo jiný nemá šanci s Ducati vyhrát. Moja slova byla v následujícíh sezónách modelem ZERO pro netovárny jen potvrzena.
SPV jsi naivní v tom že ducati na Rossim prodělala,z těch k.o.k.o.t.i.n s jeho logem vydělala víc jak z prodej moto
SPV> Rossi mohl říkat co chtěl(možná co musel), pravda je taková, že ho jaksi nikdo neposlouchal, teda krom fandů GP. Že Preziosi naslouchal víc tabulkám místo jezdců se ví i u nás v kravíně To ovšem platilo i za Caseyho.
spv - to tady hochu s Rossim drobet motáš. Oni řekli, že ho berou, aby pomoh s vytvořením motky, na který bude moct vyhrávat víc než jeden jezdec. Jemu řekli (a on to v prohlášeních sem tam opakovat, než dorazil do Duc), že ho poslechnou a on určí směr. Jenže jako vždycky to nebyla úplně pravda - oni chtěli, aby jim poradil s tim karbonovým kusem šrotu, kvůli kterýmu odešel Stoner (protože ano on na tom nebyl schopnej konstantně jezdit vepředu). A zbytek je historie. A panigale, to je jen důsledek. Na silnici věřim, že to bude úúúžasná motorka, ale na závody - vyhozený prachy.
Ak je pravda co pise ludanek, tak tie pravidla su slusne povedane "z cesty"
//sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/156420_4959612122383_869841663_n.jpg
A nevím, kdo z vás to ví, ale hliníkový rám není tak úplně nová záležitost pro Ducati, protože u 916 se rozhodovalo a řešilo mezi hliníkem a trubkama... Existovaly obě varianty.
Jak psal Checa, Ducati je trestaná za úspěch let minulích. Jak jinak si vysvětlit, že když si půjde koupit například Smržák těsně před závodem novou Panigale R, tak ho diskvalifikujou!! Sériovka totiž nevyhovuje pravidlům WSBK!! Sérivej airbox je totiž dle pánů od Espezety moc velikej a tak se musí namontovat menší!! Tomu se říká přiblížení SBK lidem v praxi! Hlavně že musí mít samolepky světel!
A to nemluvim o tom, že by si musel Jakub dát do kombošky 5kg mletýho, protože suchá váha je z krámu 188kg a po výměně kapot,svodů a odmontování světel, baterky a td by určitě musel dovažovat! Takže asi tak..
SPV> 8mil Eur nejsou velké peníze?
Nevím, jakou má Ducati filozofii s vývojem Panigale dnes, ale dříve Ducati udělala motorku pro SBK, a teprve potom řešila, jak z ní udělat sérii. V tom tkvěl právě úspěch Ducati 90´a 00´let na závodních okruzích, zejména 916.
Jolly: však já napsal kombinace Rossi-Ducati.
Ano, máš pravdu, že vinu na této situaci nese i vedení Ducati, které Rossimu až moc věřilo, tedy pustilo do toho až moc peněz. Rossi byl ale ten, co po testu dílu vždy řekl, že z toho má dobrý pocit, že je to posun k lepšímu. Toto už nebyla chyba Ducati.
Ale zpátky k SBK. Ano, někdy možná pravidla nahrávala Ducati. Ale byla to právě Ducati, která první roky dřela, a vyvíjela, aby mohla porážet 4V.Někdy se doknoce pravidla pro 2V přitvrdila během sezony. I Japonci museli vyrobit 2V - VTR SP, aby porazili Ducati. Doporučuji knihu historie SBK.
Doufám, že se Ducati z tragédie v GP otřese, a zaměří se opět na SBK, které by mělo být její doménou. A věřím, že brzi opět bude.
ono se z toho mezi řádkama dá číst, že tý Panigale moc nevěří nikdo ze zainteresovaných. 1098 a 1198 vyhrávali hned od začátku takže když řeknou, že je přece normální, že nebudou nejrychlejší hned na začátek přece něco znamená.
Ono v sérii je asi Panigale o hodně silnější než 1198, ale ve WSBK specifikaci už ten rozdíl asi není tak výraznej.
Navíc je vidět, že sami moc nevěřej, že jim bude fungovat ten bezrám. A jezdci jako Checa? Ty by asi nejradši nacpali ten novej superpodčtverec mezi trubky 1198.
som bez obav...,i ked mozno prve zavody nebudu pre Ducati Panigale TOP5,mimimalne od polovice sezony sa tam bude umiestnovat,ved na vyvoji fugoval 3x sampion TROY"21" a to niecom svedci VAZENI!!!Vychytaju nejake tie muchy a 2valcova raketa,nezostane nic dlzna svojim predchodcom a k meneniu pravidiel ,verte,ze sa dohodnu,ved ide o peniaze aj pre nich a nie o male peniaze,este aby sa nam nestalo,ze MotoGP,zacnu byt nudne...!!!
Kurňa Marexi,ty ještě žiješ??? Tvůj příspěvek jsem tady neviděl snad sto let
A výhoda Duc je hlavně ve větším objemu. Při takových vyjímkách je těžké posoudit,jak na to Ducati skutečně je. Mají se snažit udělat alespoň jeden 4V. Kdyby totiž koncept 2V byla taková pecka,tak už ho japonci dávno dělají.
Pity: Já s tebou nesouhlasím. Je to jakoby jsi si koupil našlapaný auto a věděl by jsi, že za rok možná nebude splňovat nějakou připravovanou Euronormu. Ale protože na to máš, tak ho ještě poladíš.
SPV: Jseš kvůli tvé zaujatosti proti Rossimu trochu mimo mísu. Vyčítat to můžeš jedině Ducati,že tolik slepě nalila Rosimu na účet. Jen hlupák by ty prachy nevzal. A že Ducati se nemůže hnout z místa v MGP je hlavně jejich chyba.
Přenášet problémy Ducati ve WSBK na Rossiho je ale hodně dětské a hloupé
Děláš,jako by v Bologni neměli svoji hlavu
Je sice pravda že se reglement bude měnit, ale pořád je situace taková, že není sto procentně potvrzeno, že z toho budou stocky. Ono se může stát že wsbkovská MSNA Ezepletu přehlasují a nechají si pravidla wsbk na další rok 2014 stejná jako letos, tzn že pořád to budou prototypy (mají argument, řeknou že časy stejně nedosahují jako GP Speciály tak ať wsbk nechá žít jak žijí doteď).
Každopádně je lepší vytunit panigale maximálně jak to jen jde a pak na další rok nechat jen to nejzáikladnější a pořád ta mašina bude špica
Kdo ze soukromníků si koupí stroj, který nejspíš za rok nebude vyhovovat reglementu WSBK!?
Panigale se prodalo bez mála 8 tisíc!!! Nevím, jak závodní superbike,ale mašina je to na okruhu jediná, schopná v sérii držet krok s BMW.
bobus: napsal jsem něco špatně ?
myslím že bude hlavně problém na dlouhých rovinkách, tam na 4válce stačit nebude, viz loňské STK 1000 v portimau
Celé WSBK jde tak nějak...
SPV: Jseš opravdu tak hloupej nebo jenom rejpeš
Bubrak: takhle drsně bych ani já nepopsal Rossiho výmysly, které chtěl na vítězné motorce změnit... Máš u mě +
prej vymysly v GP, co tam vymysleli za ty 2 roky? myslim tak max velky hnedy smradlavy