VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
God (1015) napsal 07.11.2012 v 12:30

Takovej Pedro taky dobrej, ale ne nejlepší!
Pedro byl ve slabších třídách taky třída!
//www.motorkari...sport-jezdec/?jid=11

Superbiker (245) napsal 07.11.2012 v 12:24

Kubát: Dobře že jsi to tady dal. Ty výsledky ukazují jeho neskutečnou třídu

Přidávám ještě 250 cc:
92-5
93-4
94-1
95-1
96-1
97-1

a SBK
07-3
08-7
09-4
10-1
11-3
12-1

20 sezón, 14 medailových umístění na konci sezóny s rozložením 6-3-5.

God (1015) napsal 07.11.2012 v 12:21

Takovímu hodnýmu symatickýmu člověkovi že by někdo neudělal co mu na očích vidí???
Nevěřím

Kubát (1404) napsal 07.11.2012 v 12:17

superbiker: možná budu trošku zlej jako rado, ale na to se budoucnost neptá. prostě skončil jak skončil.
při svačině jsem si udělal chvilku:
98-2
99-4
00-3
01-2
02-2
03-3
04-3
05-5
jestli mu někdo nechtěl nastavit stroj bude mít nějaký důvod

God (1015) napsal 07.11.2012 v 12:15

Superbiker: Když to tak víš tak mi řekni co budu říkat když bude Vale dávat Jorgemu na prdel?
Jenom abych věděl co pak mám psát

God (1015) napsal 07.11.2012 v 12:14

WSBK sry

Superbiker (245) napsal 07.11.2012 v 12:13

God: Možná změníš názor až bude příští rok Rossiho Lorenzo na stejné motorce pravidelně porážet. Nebo napíšeš že to nesouvisí s věkem, ale že je Lorenzo prostě celkově lepší jezdec?

God (1015) napsal 07.11.2012 v 12:11

Já jsem věk nikam nepletl naopak jsem Maxem a třeba Carlosem argumentoval že Vale ještě starej není!!! U Valeho je to letos o motorce, ale u Maxe a to se na mě zlob jak chceš to většinou zase na kvalitě motorky nezáleželo, ale na jeho vlastně chybějící psychice!!! O psychických "schopnostech" Maxe mluvil i Dr. Costa
Konec konců ve VSBK jsou taky o dost mladší jak Max

Lukef1 (30) napsal 07.11.2012 v 12:09

Max končí

Superbiker (245) napsal 07.11.2012 v 12:05

God:
1. v roce 04, když Vale přestoupil k Yamaze, tak Biaggi proti němu závodil v SATELITNÍM týmu Hondy (kolik jezdců vyhrálo titul na satelitu?!).

2. dnes se často říká, že je Vale už starý, že ho nemůžeme porovnávat s Lorenzem nebo Stonerem. Že je to nespravedlivé, neboť to jsou jezdci různých generací. Rossimu je 33, Lorenzovi 25 a Stonerovi 27. Biaggimu bylo v roce 2004 33 let, Rossimu 25. Byl tedy ve stejné pozici jako je dnes Rossi. Zkus nad tím přemýšlet i takhle.

Pity:
V roce 03 Biaggi určitě tovární podporu neměl. Měl specifikaci z roku 02 (de facto starou Rossiho motorku). Nechce se mi to googlit, ale tohle si pamatuju

God (1015) napsal 07.11.2012 v 12:03

//translate.google.com/translate?hl=cs&sl=it&tl=cs&u=http%3A%2F%2Fwww.gpone.com%2F

nerd (199) napsal 07.11.2012 v 12:00

takze KONIEC Maxxa na WSBK motorke uz neuvidime

PityGPX (949) napsal 07.11.2012 v 11:35

Superker: souhlas, ale v roce 03 měl údajně mít tov. podporu Ukawa ale Rossi řekl že jak je možné že tu podporu má Biaggi, když ji má mít Ukawa? Bylo ot poznat bo sezonu nastupovali s tímto bajkem:

//img5.rajce.idnes.cz/d0508/3/3924/3924728_4a33e34c43bef1e6e03d040aa83e57e8/images/Honda_RC211V_Valentino_Rossi_No_46_MotoGP_2003_.jpg

(myslim ted samotny tvar, odmyslete si že je to hračka a replika valencie)

a během sezony postupně jezdili tento typ motorky.

//www.leslie.co.nz/models/images/gallery/rossi/rossi_5.jpg

U mě v GP500 v bksetu 2003 mám právě ty motorky už nové jen Kiyonari jezdil tu starou hondu.

Kdyžtak samotnou hru a zahrat si hru GP500 s bksetem 2003 si můžete stahnout zde

//ctc08-09.webnode.cz/news/bikeset-motogp-2003/

God (1015) napsal 07.11.2012 v 11:33-1

Superbiker:Tak Max dostal naprdel na čemkoli! I když Vale první sezónu Yamaha a Max Honda !
Ať jel Max v MotoGP na čem chtěl tak dostal klepec, tak vzal raději kramle protože ho pak už taky nikdo nechtěl rapla!!!

Superbiker (245) napsal 07.11.2012 v 11:26

Kubát: Biaggi nikdy na stejné motorce jako Rossi nejel. Za stejnou továrnu jeli jen v roce 2003, ale nechceš se snad tvářit, že satelitní Honda = tovární Honda?

Biaggi sezónu 2005 dojel (jak píše Pity), ale tuším, že cca poslední 4 závody mu nikdo nenastavoval motorku.

Kubát (1404) napsal 07.11.2012 v 11:19+1

god: ale to je pravdivé konstatování a jak rado s oblibou říká-je to exaktně dané výsledky, černé na bílém
já totiž nemám růžové brýle a dívám se na to střízlivý
bez urážky

PityGPX (949) napsal 07.11.2012 v 10:53

//www.stadiosport.it/44208-superbike-ufficiale-max-biaggi-si-ritira-dalle-competizioni.htm

God (1015) napsal 07.11.2012 v 10:51

jinak maxe bych řadil někde na rovinu k pedrosovi. vždycky druhý, ikdyž dobrý pilot. rossiho nikdy neporazil ani na stejném stroji ani na jiném

Kubát: Tak to jsi jim tady neměl říkat to si vypiješ

Kubát (1404) napsal 07.11.2012 v 07:31+1

bikez: no a to že si rozhádal HRC je snad jeho vina. nepamatuju jezdce ani předtím ani potom, že by si takovým způsobem rozeštval zaměstnavatele

jinak maxe bych řadil někde na rovinu k pedrosovi. vždycky druhý, ikdyž dobrý pilot. rossiho nikdy neporazil ani na stejném stroji ani na jiném

SoulTrain21 (753) napsal 07.11.2012 v 01:37

Jv 21:49 to o tech pozicich

PityGPX (949) napsal 06.11.2012 v 22:14+1

Ja myslim že celou sezonu dojel (2005), nepamatuji si, ale nechce se mi hledat výsledky na motogp.com.

Jo, dojel, posl. závod ve Valencii dojel 6.

//resources.motogp.com/files/results/2005/MotoGP/VAL/RAC/classification.pdf?v1_96143780

Marex (2575) napsal 06.11.2012 v 22:11

Bikr: Souhlas.

biker.zz (12) napsal 06.11.2012 v 22:08

Marex - jestli si dobře pamatuju,tak v motoGP + 500 dojel sezónu nejhůř 5 v celkovém pořadí a to ve své poslední sezoně v HRC,kdy byl již několik závodů před koncem s hondou na nože a ani ji celou nedojel.
Klik jezdců tohle může říct?
Rohodně neodešel do WSBK proto,že by na GP nestačil,ale proto že si dovolil ostře kritizovat HRC

Ogg (387) napsal 06.11.2012 v 21:58-1

Aha, už vím ja to bylo myšleno s tím AKREM. Ano, napsal jsem že je to špatně ale uvědomuji si, že to špatně nebylo, Akro začal a nedivím se, že se na něj svalila kritika.

Ja to poprve pochopil špatně a proto jsem to napsal znovu, ale souhlasím, kritika v případě Akra byla tenkrát ve foru na místě!

To víte, opět brněnské Bahno chápe myšlenky jinak

Ogg (387) napsal 06.11.2012 v 21:53

JV: No tak pane Hlasatel, vysvětlím. Promiňte, vím že to tak nemáte rád, když se Vám tak říká, co mi říkali kluci v šatně.
Pan Rado, jak tady pravidelně čtu, jasně řekl že v osudí Wé eS Bé Ká bylo xx bodů a titul získal ten, kdo jich nasbíral nejvíc. Tedy Max Biaggi. To je pravda a to je fakt, a proto jsem napsal že Rado argumentuje faktama, protože vyučívá funkci čísel a ty ve světě motocyklů hovoří jasně.
Ohledně na výši titulů to vidím stejně jako dalších 99% místních, tudíž nic nového, že ano??? I vy to tak vidíte, pokud ne, tak Vás ještě moc dobře neznám, dříve za dob mého dětství v Mostě měl titul v každé třídě stejnou váhu, v dnešní době je MOTO GP nejvíc! To říká každý, vyjima Rada. (jediná věc se kterou se s Radem nesednu??).
To, že považuji Biaggiho za druhého nejslavnějšího jezdce po Valentínovi beru v potaz na novou dobu, a na celkový počet fanoušků a médií. Ono je sice pravda, že Stoner a Lorenzo už jsou výsledkově jinde než Biaggi, ale já to bral z pohledu veřejnosti a i třeba z pohledu místních diskutérů, kdo komu nejvíce fandí a opravdu věřte, že nejvíce fanoušků má stále Valentíno a pak hned Biaggi. Můj soudný názor na to, když se dívám po večerech na různé profily, tam totiž jsou uvedeny, kdo komu fandí.
A AKREM vám to vysvětlím. Psal jsem "V minulosti jsem četl kritku i na AKRA od jezdce Michala Dokoupila ve foru". Mam na mysli jasnou kritiku od Indyho na AKRA, nicméně ne ve foru ale přímo v jeho profilu. Přístála mi totiž v týdnu tahle PM, jestli se nechci pobavit a v něm odkaz na tuhle kritku !!

//www.motorkari...ct=spory&scr=228

Takže tou kritikou jsem myslel odstavec s nápisem "Idiot" od Michala. Doufám, že jsem to vysvětlil!

Tu kritiku na Akra ve foru jsem pak myslel, jak reagovali např. Larry a další. To jsem si pročet a vím která bije!

Já s Váma souhlasím, abych začal u sebe a už jsem začal. Shrnu to: MOTO GP si myslím že je TOP jako věžšina zde si to myslí, v nové době je Biaggi stále na vrcholu a hodně slavný jezdec a po Rossim snad druhý nej, pokud vezmeme v potaz veškeré úspěchy a jeho fanouškovské jádro tady na motorkářích A AKRO x Indy jsem vysvětlil profilem AKRA.
Tolik vše, přeji dobrou noc.
A abych nezapomněl, chci poděkovat, že jste opět zavítal k nám do diskuzí, přece jen jste součástí téhle velké rodinky, kde má každý jiný názor na dané témata, což je v pořádku, nemyslíte?

Marex:

Marex (2575) napsal 06.11.2012 v 21:49

Navíc to potvrzuje moje slova. Trápení v MGP a pak titul ve WSBK...

JV (68) napsal 06.11.2012 v 21:49

To Marex: Jen nadsázka, klidně napíši 23 lig. Je to jen můj názor, jinak ty jsi kdysi tady taky psal trochu jinak než nyní! Podle mne radši méně než více, pak se pletou hrušky s jablky. Takže zase na rozdíl od jiných přispěvovatelů, kteří musí být pod každým článkem se stáhnu do předem připravených pozic. Čau.
Kdyby tam totiž nebyla ta narážka na Indiána, tak jsem ani nepíp. Píp.

Paťan (361) napsal 06.11.2012 v 21:48+2

Marex: mluvíš mi z duše s tím checou,... čuprbajky jsou prvními velkými závody pro kluky, kteří se chtějí dostat do "světa" a ti nejlepší z nich se dostanou až do ligy nejvyšší (mgp), ale zároveň jsou poslední štací pro závodníky, kteří už "nemají" na tu nejvyšší ligu. rado je holt maxofil, tím pádem jsou mu jeho tituli svaté, nad které není a v jeho očích max odchází na vrchlu kariéry. pro mě max odchází(?) na vrcholu jen té superbikové kariéry. nic víc. wsbk mám také raději než mgp, ikdyž teda sleduju podstivě oboje.

Marex (2575) napsal 06.11.2012 v 21:46

Chotas: Ty ale neumíš číst.
Psal jsem:"...kde jezdili před koncem kariéry borci z MGP, kteří nyní vládnou WSBK."

chotas (160) napsal 06.11.2012 v 21:42

Marex: opět meleš hlouposti... Checa jezdil x let u továrního týmu Yamahy, i když nedokázal vyhrát závod, stejně tak jezdil tovární Yamahu Melandri a ten se na ní dokázal akorát ztrapnit, přesto tvrzení, že oba v motogp neměli konkurenceschopný bike...

Předchozí
1 2 3 4
Následující



TOPlist