Nespokojenost s rozhodnutím Infrontu

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
PityGPX (949) napsal 19.03.2012 v 19:44

v Misanu to bylo.

Kubát (1404) napsal 19.03.2012 v 19:30

dave lister: hele sklidni to! tady se nadávky netrpí, nejsi tu v diskusi o motogp
st21: a to tento jezdec vyhrál hned svůj první závod sbk vůbec. a xaus kdysi prohlásil, že v sezoně 2008 měli díky maxovým sponzorům téměř tovární motorky. taky na ní dokázal xaus vyhrát tuším v monze

DaveLister (82) napsal 19.03.2012 v 19:17

Superbiker, doporučuji změnu nicku na Superč...k!

SoulTrain21 (753) napsal 19.03.2012 v 19:06

To se teda divim,ze ten nadprumerny jezdec nebyl v roce 08 schopnej vyhrat na ducati zavod,kdyz byla v tom roce 08 tak protezovana a vyhrala diky tomu titul.Ten nadprumerny Max na ni nejak moc padal..

Marex (2573) napsal 19.03.2012 v 18:49

Pity: Tak to jsi teda vedle. jezdit na Duc ve WSBK Rossi, to by jsi si teprve přečetl, co těch 200ccm dělá.

Rado_ (564) napsal 19.03.2012 v 18:48

mmlmike > BMW vyhraje pouze s RESCHem ))

PityGPX (949) napsal 19.03.2012 v 18:42

Jako ono dost velkou roli hraje i jiné faktory. Kdyby Max jezdil na Ducati, kdyby Rossi jezdil na Ducati ve wsbk tak by tu nepadl ani jedne negativní hlas vuči 200cc navíc Jako, Max na té Ducati jezdil taky v sezone 2008 a tenkrát nikdo jako Rado, a další nenadavali )))))))))

Kubát (1404) napsal 19.03.2012 v 18:37

blackforce: jenže to tady nechce nikdo slyšet.
a nakonec, změnu objemu ducati odhlasovaly i ostatní továrny, tak nechápu tady tu nikam nevedoucí diskusi

Evo (411) napsal 19.03.2012 v 18:34

josef58 v 17:52-Který "odborník" určil, že 2V maj mít 1200 ccm, proč né 1100, nebo 1500???
A proč 6 kg, proč né 2, nebo rovnou 20kg
No prave. Tam se nejaka " spravedliva hranice" asi ani urcit neda.

Blackforce (661) napsal 19.03.2012 v 18:30

Kdyby dvouválcová Ducati měla obsah 1000ccm, tak by zase čtyřhrnky musely omezit maximální otáčky motoru. Nejlépe tedy na otáčky Ducati , když někteří jedinci tu chtějí stejná pravidla . Když se podíváte historicky jak vysavače neustále zvyšují otáčky, tak je jasné, že Ducati to musí dohánět obsahem. Mrkněte na výkon Ducati a ostatních čtyřhrnků, který je jasně ve prospěch čtyřválů. Myslím že kolem Panigale v příštím roce bude ještě větší rozruch než kolem 1198. To bude teprve peklo v eL Twin Desmo Superquadro.

mmlmike (120) napsal 19.03.2012 v 18:27

To Rado: Ba! BMW si letos dělalo zálusk na titul "The Best Of The Rest" za Maxem. A ty pitomé Ducny by jim to ještě mohly zkazit .

Rado_ (564) napsal 19.03.2012 v 18:13

a není to jedno? Stejně letos vyhraje Říman!!!

Marex (2573) napsal 19.03.2012 v 18:08

...už zase!!! Tak jinak ... JAPONČÍCI...

josef58 (826) napsal 19.03.2012 v 18:08

ZA PRAVDU MÝCH PRAVIDEL O 2 VĚTÁCH MI DÁVÁ:

Ten Kate "Udělali jsme chybu už v roce 2008, kdy jsme dovolili..."
Jasně, že udělali, a dělat budete neustále pokud budou nejasná pravidla

Ichiro Ioda,...o 6 kg navíc..."Tento nový reglement je doslova IDIOTSKÝ
Naprostý souhlas- idiotský je

Marex (2573) napsal 19.03.2012 v 18:07

To je mazec. Jediný Dening to řekl tak, jak to asi cítí každý nezainteresovaný člověk. Až pojede Duc s Panigale, tak tam pošlou sérivku i se zrcátky, světly a stejně budou muset stroj dovážit,aby to sedělo reglementu. Ostatně Aprilia byla na P.I. jednoznačně BEST OF a to je také čtyřválec. A protože byl kolega Maxe pochroumaný, nebyly obě Aprilky vklíněny mezi Duc.
Takže méně řečí, více práce, nebo změnit koncepci Japíci.

memphis.unv (17) napsal 19.03.2012 v 18:02

jinak dokud budou jezdit dvouválce v produkčních motorkách, neni důvod neumožnit jim závodění v závodech "produkčních" motorek

memphis.unv (17) napsal 19.03.2012 v 18:01

tady se furt řeší 200ccm navíc ale ono to bohužel neni pouze o tomhle jediným parametru...
nikdo asi nechce vidět například to, že kromě oné vyšší váhy, která je samozřejmě znevýhodňuje, mají dvouválce už teď narozdíl od čtyřválců restriktory v sání a HLAVNĚ mají oproti čtyřválcům výrazně omezený povolený úpravy na motoru, takže dvouválcový motory jsou uprotin čtyřválcům skoro sériový.
takže tady máme v jednom parametru sice výhodu, ale ta výhoda přinde vniveč kvůli dalším třem parametrům.

na co je mně objem když do něho nedostanu vzduch?
na co je mně objem když už v sérii má motor výkon nižší a ještě ho nemůžu upravovat?
na co je mně objem když se stejně musím tahat s vyšší váhou?

je to pouze o tom mít ostrý lokty a snažit se urvat si výhodu před soupeřem. jednou křičí jedna strana, podruhý druhá strana. kdyby nebyly ty podmínky takhle pokroucený, panigale by je povodila jak malý aji se stejným objemem.
pokud by ducna neměla přistřižený křídla tak ať má klidně stejné objem.

akorát mně vrtá hlavou na co by si chtěli třeba u bmw nebo kawasaki stežovat kdyby zas byla suverenní aprolia, restriktory pro véčka?! sténě jezdili hnědku vždycky tak to potřebují nějak omluvit že sami motorku postavit nedokážou. navíc v postavení v2 jim nikdo nebrání, ta doba tady taky byla

PityGPX (949) napsal 19.03.2012 v 17:58

koolja: ja se bavil o novodobé éře, konkrétně o Ducati 1198 co jezdí wsbk zavody od 2008 :) O P.F. Chilli pochopitelně vím ale když se bavím o wsbk rok 2008 - současnost tak ho tam nebudu uvádět. Takovou statistiku může udělat klasik a historik GP pan JV, viď Honzo??!!!

Rado: já na 6kg navíc nenadavám. Vím že jsou pravidla takové a takové jenže hlavní zodpovědnost bere promotér. My, továrny by neměli nadavat na své konkurenty ale hlavně na toho kdo tvořil pravidla, tedy na nějakou superbikovou MSNA pokud to mají zavoedené v jiném případě na Flamminovce, že nedokážu určit jasně pravidla kt. by vyhovovali všem. Holt problém x měsíců ve světě wsbk :( v tomhle jsou MGP lepší. Jako tahle ducati 1198 jezdí posledni sezonu letos, pak bude Panigale a tam už bude váha jasně dana kolik ma važit a už se to pak v budoucnu měnit nebude, ne? to by bylo dobré když by od nasazení Panigale byla jasně dána váha pro všchny továrny wsbk.
Tak to holt tu poslední sezonu vydržte

Rado_ (564) napsal 19.03.2012 v 17:52

Kubát... odpověděl sis sám... 750 proti 999...

josef58 (826) napsal 19.03.2012 v 17:52

Pokud Dorna a Infront nepřistoupí na mou jasný tech.pravidla ve dvou větách:
a)- motocykl je jednostopé vozidlo
b)- motocykly soutěží dle daného objemu

Toť vše, vše ostatní je povoleno Pokud se každý rok budou upravovat pravidla dle ufňukaných "lobistů" , tak tady nikdy neskončí "motonovela" fňukání a nářků Který "odborník" určil, že 2V maj mít 1200 ccm, proč né 1100, nebo 1500???
A proč 6 kg, proč né 2, nebo rovnou 20kg

U motogp, dobře pochopím cup Red Bull, aby měli kluci stejný motorky. Moto3- cup jednohrnců o max. 14000 ot.,??jasně nesouhlasím, ale dobrý, ještě to beru
Moto2- cup Honda 600, ale to už by mohlo stačit
AAle proč dělat i z "královské" třídy další CUP 4V 81MM dle SPZky ?Copak se tam všecí po...???

Kubát (1404) napsal 19.03.2012 v 17:52

koolja: a corser dal nějaké ty pódia i vítězství na aprilce, když ještě jezdila ty hrozně protěžované V2 litry, oproti těm chudáčkům se čtyřválcovými 750

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 19.03.2012 v 17:51

nojo at udelaj japonci V2, ale spis at udela Duc ctyrvalec a maj to vsichni stejny ne

Kubát (1404) napsal 19.03.2012 v 17:49

no já teda nevím kdo brečí, ale jestli brečí ducati, tak stejně tak brečí i aprilia, bmw, honda a kawa, že má ducna větší objem. takže to tak vypadá, že ze serie, kde jezdili největší drsňáci se nám stalo slzavé údolí, kde fňuká každý a je jedno kvůli čemu
pravidla jsou daná už teď a každý si může zvolit jakou cestou se vydá. když někdo dělá už 40 let dvouválce tak nevím ,proč by teď, kdy se o penězích mluví na každém kroku, měl předělávat komplet svou koncepci jen kvůli mistrovství produkčních motorek. od toho už je tu jiná serie, myslím motogp se to jmenuje
já opravdu tuto diskusi nechápu. to bude po každém závodě tato nikam nevedoucí diskuse?
to tu za chvilku bude tolik sra*ek jako u diskůsí pod motogp

Rado_ (564) napsal 19.03.2012 v 17:47

Pity... já rozumím Tvému zápalu pro Checu, ale uznej sám, že pravidla jsou zkrátka a dobře netransparentní a přihýbají se tomu, kdo v daný moment více brečí... udělat jedny pravidla a bude klid...

koolja (134) napsal 19.03.2012 v 17:47

PityGPX:P.F.Chilli ti nějak unikl.Ten dával bedny na Ducati,Hondě a myslím,že i na Suzuki.Nebo Troy Corser-Ducati,Suzuki a možná i na Petronasu.

Superbiker (245) napsal 19.03.2012 v 17:45

mmImike: Že jsem nemluvil o těchto jezdcích je ti snad jasné, ne (proč do toho vůbec taháš Spiese, ve WSBK jezdce Yamahy?)? Přečti si Pityho příspěvek v 17:37 a přeber si sám koho jsem asi měl na mysli. Souhlas s Radem 17:15.

PityGPX (949) napsal 19.03.2012 v 17:37

Rado: může být, ale těžko říct, jako titul je titul a 15 vyhraných závodů z 26 je stále 15 vyhraných závodů což se nepodařilo např. Hagovi (a to je pan Borec) za dvě sezony Každopádně souhlasím že s Ducati umí jezdit více borců což nám jasně dokazuje statistiky kolik borců dalo bednu s Ducati (všichni: Lanzi, Bayliss, Fabri, Haga, Checa, Kuba, Gintoli, Byrne, Xaus (), a možná ještě někdo, pokuod beru jezdce co jezdili na nové Ducati od roku 2008 )) a kolik borců dalo bednu s jinou fabrikou. Na aprilce bední pravidelně Max, na Hondě jen Rea, na Yamaze bednil zas jen Spies, Marco, Eugene, na Sůze jen Haslam, Kawě jen Sykes.
Prostě Ducati ve wsbk je koncepčně nej bajk v poli ať je starý jak Neutuzalém.

Dejvid17 (1088) napsal 19.03.2012 v 17:19

Denning je pán :) nehledat chyby na jiných, ale na sobě.. a to se mi na něm líbí :)

Rado_ (564) napsal 19.03.2012 v 17:15

souhlas... Checa na motorce jezdit umí, ale není to žádná hvězda... posadit jej na stejný bajk jako má Max nebo Marco, tak tihle zmiňovaní jej zfouknou jako svíčku... tohle je k smíchu, reglement se upravuje jen kvůli tomu, kdo momentálně více brečí

mmlmike (120) napsal 19.03.2012 v 17:07

To Superbiker: Bayliss, Spies, Checa to je těžkej podprůměr.




TOPlist