Althea má starosti: Váhový handicap je příliš velký

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
memphis.unv (17) napsal 06.03.2012 v 16:54

pokud vím tak je to trošku složitější, ne?
tady furt někdo něco vykřikuje o objemu, ale jaksi ODMÍTÁ vidět další věci který jsou s tim spojený a který jsou naopak v neprospěch dvouválců. takže pokud někdo neni ať už demagog nebo prostě debil a řekne "A", musí říct aji "B".

A) dvouválce mají +200ccm
B) dvouválce mají...
1) vyšší váhu
2) restriktory v sání
3) omezené počet úprav, proti čtyřválcům daleko sériovější

takže mám ten pocit že se nám to vyrovnává. nakonec jsou celý tadyty pravidla dvouválců a čtyřválců spiš na obtíž protože to celý deformují.
jestliže má čtyřválec vyšší výkon a dvouválec větší krouťák, přidáme mu na výkonu objemem a znehodnotíme část krouťáku váhou...
je to celý postavený na hlavu, nebylo by daleko zajimavější kdyby kromě značek mezi sebou soutěžily aji koncepce?
čtyřválce který jsou výkonný, mají výhodu na rovinkách, ale jsou zase samozřejmě těžší, proti tomu dvouválce který jdou líp od spodu, vhodný na techničtější tratě, přitom ze své přirozenosti lehší, dvouválec jako daleko užší motor dovolí samozřejmě aji užší stavbu která se projeví na aerodynamice...

první věc, žádný restriktory.
druhá věc, žádná váha, limity dat úpravama a ne číslama.
třetí věc, stejné povolené rozsah úprav pro všechny.

PAK TEPRV se můžem bavit o tom jak je to s těma dvouma decima navíc a nebudem řešit hovadiny jako přidávání závaží

italšrot (164) napsal 06.03.2012 v 16:54

Ducati pláče jako vždycky. Hold těm ušmudlaným italům se nechce makat.Jsem zvědav co budou říkat až vyjedou s Ducati 1199 Panigale.

Demon3 (74) napsal 06.03.2012 v 16:24

Správně, konkurenci je třeba potírat jak to jen jde. Co na tom, že Dukna vyhrála závod, když se našel jeden, který na ní dotíral. I toho je třeba se zbavit...
Plačky italský, takhle si ničí sympatie nezískáte !

martasjRSV (508) napsal 06.03.2012 v 16:09

Ani se nedivím, že se rozčiloujou. Ducati je koncepčně asi nejstarší motorka v poli a ještě ji znevyhodňujou. A obsah bych až tak neřešil, dřív byly ve WSBK taky V2 do 1000 ccm a V4 do 750 ccm

Fantom40 (320) napsal 06.03.2012 v 15:57

Řekl bych že Aprilie těží i ze zkoušek motocyklů ART v MotoGP i když tam je zcela prtotypový rám, ale vyšlechtěný motor.

JollyJoker (1004) napsal 06.03.2012 v 15:52

6kg dolů Ducati nepomůže zastavit pekelné Apriliácké Véčko od Maxe

tomasNJ (0) napsal 06.03.2012 v 15:50

radekk...
200 ccm sou za to že jim chybí 2 válce oproti konkurenci...

si myslím že větší handicap je to že mají o 2 válce méně, než to že mají o 200 ccm méně ostatní 4-válcoví...

neznamyScooterD (1098) napsal 06.03.2012 v 15:42

politika, politika, politikááááááááá

Kubát (1404) napsal 06.03.2012 v 15:32

může mi někdo vysvětlit, jak je to přesně s tou váhou oproti loňsku?
řekněme, že loni začínali s váhou X, po několika odjetých závodech se ale upravovala váha na X-6kg.
letos je teda váha X+6kg? nebo zase jen X?

radekk (86) napsal 06.03.2012 v 15:30

+200 ccm je příliš velký handicap

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist