Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
pokud vím tak je to trošku složitější, ne?
tady furt někdo něco vykřikuje o objemu, ale jaksi ODMÍTÁ vidět další věci který jsou s tim spojený a který jsou naopak v neprospěch dvouválců. takže pokud někdo neni ať už demagog nebo prostě debil a řekne "A", musí říct aji "B".
A) dvouválce mají +200ccm
B) dvouválce mají...
1) vyšší váhu
2) restriktory v sání
3) omezené počet úprav, proti čtyřválcům daleko sériovější
takže mám ten pocit že se nám to vyrovnává. nakonec jsou celý tadyty pravidla dvouválců a čtyřválců spiš na obtíž protože to celý deformují.
jestliže má čtyřválec vyšší výkon a dvouválec větší krouťák, přidáme mu na výkonu objemem a znehodnotíme část krouťáku váhou...
je to celý postavený na hlavu, nebylo by daleko zajimavější kdyby kromě značek mezi sebou soutěžily aji koncepce?
čtyřválce který jsou výkonný, mají výhodu na rovinkách, ale jsou zase samozřejmě těžší, proti tomu dvouválce který jdou líp od spodu, vhodný na techničtější tratě, přitom ze své přirozenosti lehší, dvouválec jako daleko užší motor dovolí samozřejmě aji užší stavbu která se projeví na aerodynamice...
první věc, žádný restriktory.
druhá věc, žádná váha, limity dat úpravama a ne číslama.
třetí věc, stejné povolené rozsah úprav pro všechny.
PAK TEPRV se můžem bavit o tom jak je to s těma dvouma decima navíc a nebudem řešit hovadiny jako přidávání závaží
Správně, konkurenci je třeba potírat jak to jen jde. Co na tom, že Dukna vyhrála závod, když se našel jeden, který na ní dotíral. I toho je třeba se zbavit...
Plačky italský, takhle si ničí sympatie nezískáte !
Ani se nedivím, že se rozčiloujou. Ducati je koncepčně asi nejstarší motorka v poli a ještě ji znevyhodňujou. A obsah bych až tak neřešil, dřív byly ve WSBK taky V2 do 1000 ccm a V4 do 750 ccm
může mi někdo vysvětlit, jak je to přesně s tou váhou oproti loňsku?
řekněme, že loni začínali s váhou X, po několika odjetých závodech se ale upravovala váha na X-6kg.
letos je teda váha X+6kg? nebo zase jen X?
pokud vím tak je to trošku složitější, ne?
tady furt někdo něco vykřikuje o objemu, ale jaksi ODMÍTÁ vidět další věci který jsou s tim spojený a který jsou naopak v neprospěch dvouválců. takže pokud někdo neni ať už demagog nebo prostě debil a řekne "A", musí říct aji "B".
A) dvouválce mají +200ccm
B) dvouválce mají...
1) vyšší váhu
2) restriktory v sání
3) omezené počet úprav, proti čtyřválcům daleko sériovější
takže mám ten pocit že se nám to vyrovnává. nakonec jsou celý tadyty pravidla dvouválců a čtyřválců spiš na obtíž protože to celý deformují.
jestliže má čtyřválec vyšší výkon a dvouválec větší krouťák, přidáme mu na výkonu objemem a znehodnotíme část krouťáku váhou...
je to celý postavený na hlavu, nebylo by daleko zajimavější kdyby kromě značek mezi sebou soutěžily aji koncepce?
čtyřválce který jsou výkonný, mají výhodu na rovinkách, ale jsou zase samozřejmě těžší, proti tomu dvouválce který jdou líp od spodu, vhodný na techničtější tratě, přitom ze své přirozenosti lehší, dvouválec jako daleko užší motor dovolí samozřejmě aji užší stavbu která se projeví na aerodynamice...
první věc, žádný restriktory.
druhá věc, žádná váha, limity dat úpravama a ne číslama.
třetí věc, stejné povolené rozsah úprav pro všechny.
PAK TEPRV se můžem bavit o tom jak je to s těma dvouma decima navíc a nebudem řešit hovadiny jako přidávání závaží
Ducati pláče jako vždycky. Hold těm ušmudlaným italům se nechce makat.Jsem zvědav co budou říkat až vyjedou s Ducati 1199 Panigale.
Správně, konkurenci je třeba potírat jak to jen jde. Co na tom, že Dukna vyhrála závod, když se našel jeden, který na ní dotíral. I toho je třeba se zbavit...
Plačky italský, takhle si ničí sympatie nezískáte !
Ani se nedivím, že se rozčiloujou. Ducati je koncepčně asi nejstarší motorka v poli a ještě ji znevyhodňujou. A obsah bych až tak neřešil, dřív byly ve WSBK taky V2 do 1000 ccm a V4 do 750 ccm
Řekl bych že Aprilie těží i ze zkoušek motocyklů ART v MotoGP i když tam je zcela prtotypový rám, ale vyšlechtěný motor.
6kg dolů Ducati nepomůže zastavit pekelné Apriliácké Véčko od Maxe
radekk...
200 ccm sou za to že jim chybí 2 válce oproti konkurenci...
si myslím že větší handicap je to že mají o 2 válce méně, než to že mají o 200 ccm méně ostatní 4-válcoví...
politika, politika, politikááááááááá
může mi někdo vysvětlit, jak je to přesně s tou váhou oproti loňsku?
řekněme, že loni začínali s váhou X, po několika odjetých závodech se ale upravovala váha na X-6kg.
letos je teda váha X+6kg? nebo zase jen X?
+200 ccm je příliš velký handicap