Althea má starosti: Váhový handicap je příliš velký

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
PETARDAK (169) napsal 07.03.2012 v 07:46

Zapomínaj na "dějiny" chtělo by to zas ńákýho"Colína s SPéčkem" ať těm špagetožrourum ukáže zač je toho dvouválcovej loket

SoulTrain21 (753) napsal 06.03.2012 v 23:29

dvě chybky:s japonci a Aprilkou by tam zůstalo vlastně BMW a kdyby omezili ten objem,tak by tam vlastně staré ducati taky jezdi nemohly,pac ty jsou taky přes 1000,to jen doplnění k příspěvku v 21:32

Kubát (1404) napsal 06.03.2012 v 22:43

st21: zlatá slova. navíc ty pravidla tak fungují už 25 let, tak nechápu, proč to ted měnit

SoulTrain21 (753) napsal 06.03.2012 v 21:36

podle mého názoru WSBK není takový gigant(hlavně co se marketingu týče),aby nekompromisně přikazovali továrnám s jakým objemem atd,mohou závodit,protože by se jim na to každý vys-al. A to je dobře

SoulTrain21 (753) napsal 06.03.2012 v 21:32

nuvolari:V tomhle se neschodneme.Wsbk může těžit právě z toho,jaká je na trhu rozmanitost koncepcí.

To,že Ducati opět nadává,mě ani nepřekvapuje,oni to totiž dělají každý rok.Ale stále tam závodí a to je to co je podstatné.
Kdyby se pravidla omezily na 1000ccm,tak odejdou,protože jejich Panigale by byla rázem out a současné modely by prostě časem nestíhaly.Kdyby se to omezilo na 1200ccm,tak je asi jasné,jak by to dopadlo...
Ale proč by to měl Infront dělat?Vždyt za současných pravidel,je možnost pro dalších x továren,že se mohou zůčastnit.Kdyby to nastavili na ten už zmíněný objem 1000ccm,tak tam zůstanou jen Japonci a Aprilie a další malé továrny by měly ten přístup znemožněný.Když budu mluvit o těch,kterých by se to opravdu mohlo týkat,tedy KTM,MV Agusta a Buell,protože ti ten objem nesplnují.Vždyt by byl Infront sam proti sobě.

taková Aprilie sice koncepci svého motoru změnila(pokud se teda nepletu)ale oni to udělali dobrovolně,tudíž si asi myslí,že je to krok dobrým směrem,to ale není důvod,přikazovat dalším továrnám,s jakým objemem či počtem válcu by měli vstoupit.Jak říkám,tohle je serie,která těží právě z toho,že tam může vstoupit každý...

Paťan (361) napsal 06.03.2012 v 20:54

SoulTrain21 06.03.12 v 19:17:

souhlas

Paťan (361) napsal 06.03.2012 v 20:49

JirkaCS (88.83.178.xxx) napsal 06.03.12 v 18:48:

jetli jsi koukal na letošní první závod v austrálii, nebo pokud jsi vůbec viděl nějaký záznam, tak na arogantního makaróna nestačil nikdo ani na jiných typech motorů a značek! takže tu vaříš z vody

martasjRSV (508) napsal 06.03.2012 v 20:47

to Rado ... jo 999 dominovala nad litrama, ale to bylo skoro každej den new motor, aby konkurovala. Z litrovýho V2 už asi ten výkon nebyl, kde vycucat. A od někoho kdo jezdí na M900 bych teda nečekal názor, že by všechno měly být V4 litry???
A další tvůj názor, že brečí po prvním závodě? To mají začít brečet před posledním závodem, když budou mít ztrátu 100 bodů?

Nuvolari (2329) napsal 06.03.2012 v 20:41

Soultrain21: tentokrát s Tebou naprosto nesouhlasím. Až na výjimky každá motoristická kategorie je vždy limitovaná objemem a váhou. A tak by to mělo být. To upravování pravidel, aby různé koncepce byly srovnatelné je jenom zdrojem takových trapných lobby akcí, jaké zase začíná předvádět Ducna. Xaskru, vždyť v první jízdě jel Carlos v pohodě první, dokud to nezahodil. A v druhé jízdě neměl důvod jet rychleji, musel by být blázen, aby zbytečně riskoval. Ale Altheameni už dopředu brečí, v jaké že jsou nevýhodě. Ať se jdou bodnout. Jinak Carlosovi držím palce, ať udělá vicemistra za maestrem Corsarem.

alobalista (85) napsal 06.03.2012 v 20:37

Mno, celkem jsem to cekal, ze se zase od ducati bude ozyvat tohle fnukani. A to Carlos vyhral jeden zavod a kdyby v prvnim nelital vzduchem, tak mel minimalne dalsich 20 bodu, co jeste vic chtej. Ted jeste ocekavam jeste protesty proti motogp-RSV.

DaveLister (82) napsal 06.03.2012 v 20:15

enzo r: typickej názor idiota

Marex (2571) napsal 06.03.2012 v 19:28

Zajímavá je ta situace ohledně hmotnosti dvouválců, pže pokud by nasadili Panigale, tak (jestli se dobře pamatuji) by na sériovku bez světel a zrcátek museli věšet závaží. Objem neomezovat, váhu bych ponechal podle sériovky minus nějaké procento k odlehčení od zbytečností.

Marex (2571) napsal 06.03.2012 v 19:23

Enzo: I ty jeden zemědělče.

Marex (2571) napsal 06.03.2012 v 19:22

Zajímavá věc mne trkla pod článkem:
Nový průměr je 3.67 Průměr: 5.00 Známkováno: 2x
Bylo tam za 5, já dal za 1 a očekával jsem nový průměr 3.

SoulTrain21 (753) napsal 06.03.2012 v 19:17

A ještě k tomu stejnému objemu u serie o PRODUKČNÍM závodění.

Kdyby se objem nastavil podle většiny,tzn na 1000ccm,tak by to byl třeba důvod k odchodu další továrny a zabránění vstupu jiných továren(MV Agusta,KTM,Buell?)Nebo si snad někdo myslí,že tak malé továrny jako jsou tyto,by měnily celou svou strukturu jen proto,aby mohly jet WSBK?S těmito pravidly je pro WSBK větší šance,že se do ni právě tyto továrny TŘEBA časem dostanou,protože se do ni mohou dostat i s motocykly,které mají a vyrábějí.A nemusí znovu dávat miliardy k tomu,aby třeba KTM musela vyvinout litr a začít s ním závodit...

enzo_r (29) napsal 06.03.2012 v 19:09

Ducati už několik let jen brečí.Nikdo jim nebrání vyrobit konkurence schopný čtyřválec místo toho rozmetahla na hnůj

SoulTrain21 (753) napsal 06.03.2012 v 19:06

Mě přijde,že někdo si tady neuvědomuje,že tohle je závodění,která má vycházet ze serie.Není to určeno k tomu,aby továrny byly nuceny stavět motocykl kvůli této serii,ale proto,aby s motocyklem,který se jim hodí do prodejní koncepce mohly závodit.Nechápu,proč tady někdo zase vytahuje,že by se měl dát stejný objem,co je ta za kravinu?V šampionátu o produkčních motocyklech by mělo být xx koncepcí a pravidla upravovat před sezonou tak,aby to bylo co nejvyrovnanější,tak jak je tomu dnes(nebavím se o tom,jestli to upravování je v současné době fér,to je už druhá věc).O tom to je,viz třeba WTCC.A ne z toho udělat to samé jako MTGP či F1...

pylot (27) napsal 06.03.2012 v 18:57

Ja si myslim ze to maji udelany dobre. Ctyrvalce i dvouvalce jsou +- stejne rychly a jsou si konkurenceschopny a to je dobre. Omezit to jen objemem taky neni fer protoze vykon je dan nejen objemem ale taky otackama a tam maj prave dvouvalce problem. To by bylo nefer zase vuci dvouvalcum. Ted je to tak ze na rovinkatejch tratich maj navrch ctyrvalce a na technickejch dvouvalce cili kazdy ma neco svyho a to mi prijde v pohode.

Rado_ (564) napsal 06.03.2012 v 18:52

Notabene je úsměvné, že Althea křičí už po prvním závodním víkendu, asi chtějí mít titul už nyní posichrovaný

JirkaCS (57) napsal 06.03.2012 v 18:48

Rado: Co myšlenka,to perla! -souhlas! Kdybych to tak dovedl zformulovat,tak jsem to napsal dávno!
Ducati začíná dělat dusno,protože vidí,že Checa na Biaggiho nestačí.On totiž aby na něho stačil,tak by musel mít o třídu lepší motorku - jako "legenda Rossi".

Kubát (1404) napsal 06.03.2012 v 18:40

rada: ještě k tomu cos napsal v 18:32
přesně takové pravidla už tu jsou. jmenuje se to motogp
sbk jsou produkční motorky, ty musí pokaždé vycházet ze s=rie. to že aprilka, kawa a bmw tuto tradici obrátila, je věc druhá, ale je to prakticky jedno

Kubát (1404) napsal 06.03.2012 v 18:37

rado: ale když jezdili litry V2 i V4, tak měli orávě čtyřválce sání omezené restriktorama. to když se řekne A a B, tak je dobré říct i C
mě tady zaráží jak každý hodnotí situaci aniž by o tom něco věděl

Rado_ (564) napsal 06.03.2012 v 18:32

memphis... když se řekne A, musí se říct i B... Dvouválce mají mnohem vyšší krouťák a díky úzké stavbě jsou mnohem ovladatelnější v zatáčkách a to taky nejsou malé věci... Udělal bychhranici v hmotnosti a objemu a více bych nikoho neomezoval, nebo nezvýhodňoval... zda budou motorky jednoválce, nebo V6 bych nechal na libovůli

Rado_ (564) napsal 06.03.2012 v 18:29

Superbiker > souhlas, aneb když se řekne A, musí se říct i B... Když jezdila 999, dominovala nad litrama R4 i tak... Ono to jde být konkurenceschopný i s dvouválcem stejného obsahu, jenže když správný Ital v létě nepracuje a v zimě tančí, tak je to těžko...a to je celé

Rado_ (564) napsal 06.03.2012 v 18:27

martasjRSV > ale to, že má Ducati nejstarší koncepci motoru je jen jejich boj. Aprilia do vývoje nasypala těžné prachy, jenže jejich konkurence si chce úspěchy vyplakat u zeleného stolu... Mají o 20 procent vyšší objem a to není málo. Počet válců bych vůbec neřešil... stanovil bych objem a ať se každý stará jak umí... Litrová Honda RC 211V byla taky pětiválec a nevzpomínám si, že by čtyřválcová konkurence plakala...

4468 (-37) napsal 06.03.2012 v 18:26

...no, když si zase vybrečí na příští rok nějaký svý pravidla, tak vyhrají i s tou novou

Rado_ (564) napsal 06.03.2012 v 18:24

Je zvláštní, že když Ducati loni váhu ubírali a to bylo celých 12kg, tak byli u Ducati všichni zticha...

Superbiker (245) napsal 06.03.2012 v 18:20

Když v roce 2007 vylobbovala Ducati nová pravidla na rok 2008, bylo rozhodnuto, že váha dvouválců bude o 6 kg vyšší (//www.crash.net/world+superbikes/news/127325/1/official_1200cc_twins_from_2008.html). Před sezónou 2011 byla váha dvouválců a čtyřválců srovnána, protože Ducati obelhala vedení závodů tím, že se tvářila že zmrazí veškerý vývoj a že v SBK nebude pokračovat tovární Ducati. Letos se vše vrátilo do normálu, tak jak to původně bylo. Jinak ve 4 sezónách od roku 2008 Ducati získala 3 poháry konstruktérů a o každý se zasloužil jiný jezdec (Bayliss, Haga, Checa). Ducati si nemá na co stěžovat. To chcou dominovat všechny sezóny? A když vyhrají letos se starou motorkou, co teprv za rok s novou?!

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 06.03.2012 v 17:16

at maj stejnej objem a stejny pravidla jako ctyrvalce, a je to, ted nemuzou nic kecat

memphis.unv (17) napsal 06.03.2012 v 16:55

italšrot: přesně tak Panigale je jasným důkazem toho že italům se nechce nic dělat a pouze leží!
DMNC




TOPlist