Odchod Suzuki je už hotovou věcí?

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
mamba54 (1340) napsal 15.11.2011 v 23:01

Spíš bych řekl, že kdo je dřív zaplatí, ten je dřív nasadí. A to je myslím v pořádku.

Marex (2616) napsal 15.11.2011 v 23:00

Mamba: To, že se ti můj názor nelíbí, ještě neznamená, že jsem nechápavý. No, nebudu ti to už vymlouvat.
Co se týče vývojových gum, tak si myslím, že by se měly dávat na testy, nebo losovat, komu je dají. Ještě jednou ti připomínám, že Moto2 má být vyrovnaná třída (proto údajně jedou jednotné motory) a proto je stupidní to podseknout rozdílnýma gumama. To by jsi mohl říkat, že tenhle jezdec gymy vyvíjí a holt je díky nim rychlejší, než ostatní. Vyvíjet se musí.

AKRO (-498) napsal 15.11.2011 v 22:54

Mambo, klidně piš PASKVIL bez uvozovek! Na to, co se dnes v motocyklovém sportu vymýšlí, to slovo perfektně sedí! Ty vývojové pneumatiky myslíš, že by to mělo být podobně kdy je jako jediný, upečené podle dat z tréninků jezdil Rossík, který díky nim vyhrál minimálně 5 titulů?

mamba54 (1340) napsal 15.11.2011 v 22:49

Marex 20:27- nejsem si zcela jist, ale nepsalo se o té možnosti odkupu náhodou až PO sezóně???

AKRO (-498) napsal 15.11.2011 v 22:48

No za 40 000 motor, to nebude stíhat nikdy! Ono tohle debilní pravidlo s prodejem, není nic nového, někde v Americe to zavedli ve dvacátých letech minulého století, kdy určili, že kdokoliv může koupit vítězný motocykl za 25 000 dolarů ovšem v době kdy byl dolar daleko výše než nynía navíc většina motorek té doby neměla cenu ani 10 000 dolarů a tak se snad nikdy podobná koupě neuskutečnila, ale v sedmdesátých letech už byla jiná situace a když továrna BSA v USA vyhrála, dostavil se jeden Americký jezdec a složil peníze a chtěl si motorku odvézt! V té době už ovšem tato vítězná motorka stála nejméně 5x tolik, což byl malér! Nějak se to dohodlo a AMA to blbé pravidlo škrtla. Jak je vidět dědek SPZka vymyslel to samé!

mamba54 (1340) napsal 15.11.2011 v 22:46

Nepochopils nic! Jinak, ještě k těm gumám. Ano, opravdu se tu o tom psalo. Naposled 4.11. v diskusi pod článkem: Marquezův start je nepravděpodobný, kde Bosso uvedl, že Dunlop pracuje na vývoji nových pneu, které jsou postupně jezdcům přidělovány. No s co? Je snad pochopitelné, že když jsou vývojové, tak je asi všichni zaráz nemohou dostat.

Marex (2616) napsal 15.11.2011 v 22:38

Mamba: Chápu. Výraz je v pořádku. Uvozovky nejsou na místě. Chápeš i ty?

mamba54 (1340) napsal 15.11.2011 v 22:32

Marex 19:34- protože to není můj výraz, to je neustále Akrem používané slovo. Už chápeš?

Marex (2616) napsal 15.11.2011 v 21:23

Desmo: Problém mi to nedělá.

Marex (2616) napsal 15.11.2011 v 21:23

Bobus: To spolu souvisí. Pokud bude CRT tým nucený jezdit s motorem za 40 tis. A stroje WSBK mají motor za dvojnásobek, bude v nich zjevně nějaký rozdíl. Ten rozdíl se zobrazí v čase a ten čas jim následně bude chybět v cíli... Rozumíš mi?

desmo69 (638) napsal 15.11.2011 v 21:18

jej Marexi, to si s tim Ten Kate nemel psat. Zas bude mit Akro tezky spani z toho, ze je na svete dalsi vyzirka co chce za motor tolik penez...to zas bude narku, uz to vidim.

desmo69 (638) napsal 15.11.2011 v 21:12

Marex, a to byl konkretne kterej? Nejak si na to nevzpominam...pokud ti to teda nedela problem jak Akrovi Nerad bych te obtezoval pri tom polemizovani s bobusem nad problematikou cen motoru CRT

bobus (255) napsal 15.11.2011 v 20:46

Marex:Ty mluvíš o jiné stránce problematiky CRT. Já jsem reagoval na prohlášení, že CRT nebudou stíhat ani satelitům. Podle toho, co jsem uvedl níže, tak předpoklady na to mají. Je otázka, jak rychle se jim povede dotáhnout vývoj a zajistit kvalitní jezdce. Samozřejmě že to taky bude o penězích, ale snad výrazně menších než za GP

Marex (2616) napsal 15.11.2011 v 20:27

Bobus: Ale to je pěkný. Jenže problémem a současně podstatou CRT je to, že si jiný tým může odkoupit motor od týmu CRT za 40 tis. Eur. Např. Ten Kate prodává motor za 80 tis. Eur. Čímž vzniká v celém tom (jinak pěkném příspěvku) vážná trhlina. Zrovna tohle pravidlo činí CRT pochybným podnikem. Jinak by to nebylo zlý. Mám tu myšlenku dál rozvinout, nebo mi rozumíš...?

Marex (2616) napsal 15.11.2011 v 20:22

Desmo 19:51: Na to jsem přišel tak, že jsem poctivě četl Bossovy články v sekci silniční motosport.

padoliny (0) napsal 15.11.2011 v 20:22

Celá tahle předražena nuda držena při živote dost svinskym sistemem paprdu bi měla padnout na dršku Vivoj motoru je už stejne v koncích vidět na startu třeba dvanáct značek poladěnejch produkčáku bi bilo uplně z jine dimenze a bylo bi jedno že jsou o kapku pomalejší podstatne by byli napínave souboje a nebo přijde na řadu elektrika.

AKRO (-498) napsal 15.11.2011 v 20:17

Jinak nic ve zlém Desmo, ale to bych ti snad ani nemohl udělat, abych na tebe nereagoval! Opravdu mi to nedělá žádné problémy!

AKRO (-498) napsal 15.11.2011 v 20:15

Desmo, máš trochu mezery, psal o tom Bosso a myslím, že to není ani týden! Já bych ti to našel, ale protože čteš jen SPZ-zprávy apod, bude lepší, když se raději do místních reportáží trochu taky zasvětíš a něco si zase jednou přečteš!

desmo69 (638) napsal 15.11.2011 v 20:10

Akro, nedelej ze jsi nekdy neco cetl 99% kravin co z tebe leze jsou tvoje smyslenosti...ale pokud si poprve v zivote udelal vyjimku a neco si precetl, tak to posli...jestli se chces vynmmluvit ze uz nevis kde to bylo, tak se ani neobtezuj reagovat...

AKRO (-498) napsal 15.11.2011 v 20:05

Desmo, kdybys nestudoval jen časopisy a zprávy z okolí tvého Boha SPZky a četl, co se píše na Motorkářích, tak by jsi se to dočetl a věděl to taky!

AKRO (-498) napsal 15.11.2011 v 20:03

Bobus - Když na tom jsou tak dobře, proč jim to nejede? Jinak samozřejmě to, co píšeš o úpravách a možnostech je pravda!

desmo69 (638) napsal 15.11.2011 v 19:56

bobus konecne nekdo normalni Pro nektery Akry je problem pochopit ze to byl prvni test...

desmo69 (638) napsal 15.11.2011 v 19:51

Marex, to s tema gumama...na to jsi prisel kde? :)

bobus (255) napsal 15.11.2011 v 19:49

Zase se tady semílají nesmysly , ale podívejte se na to rozumně bez žvástů a provokací
a) Stávající špičkový superbiky jsou na stejných tratích cca o 1 až 3 sekundy na kolo pomalejší než GP.
b) CRT můžou mít větší úpravy motoru než SBK = + cca 10 - 15 PS
c) Speciální závodní podvozek by měl být, po DOTAŽENÉM vývoji, lepší a také lehčí než podvozek SBK vycházející ze serie.
d) Pro CRT je povolena větší nádrž a více motorů.
e) VÝSLEDKEM BY MĚLO BÝT, že se CRT přiblíží GP "na dostřel" a budou minimálně konkurenceschopné (S KVALITNÍMI JEZDCI) vůči satelitním týmům. Když ne v roce 2012, tak v roce dalším.
Tak asi uvažoval SPZ, co je na tom špatně?

AKRO (-498) napsal 15.11.2011 v 19:47

Marexi! Kde žiješ? To nevíš, že jsou si lidé rovni, ale někteří jsou prostě ještě ROVNĚJŠÍ!

josef58 (933) napsal 15.11.2011 v 19:45+1

Marex 19:38

Marex (2616) napsal 15.11.2011 v 19:38

K těm Moto2. Tam mělo jít o vyrovnaný závody. Jenže přesto, že se jedou shodné motory, liší se technika až podivně. Poslední zrníčko na pomyslných miskách vah přidaly ty nové gumy, které dostávali údajně pouze ti vyvolení. Kristova noho! Proč? Vždyť to popírá princip Moto2!!!

Marex (2616) napsal 15.11.2011 v 19:34

mamba54 11:57: Nechápu, proč jsi slovo paskvil dal do uvozovek?

josef58 (933) napsal 15.11.2011 v 19:25+1

no, - může za to nenažranost mocných, to už dnes ví 99% obyvatel planety, jen tady díky obhajobě nejmocnějšího je to tak fifty/fifty, 50 na 50

josef58 (933) napsal 15.11.2011 v 19:19+1

AKRO19:16
svatá pravda a nic než pravda




TOPlist