WSBK Thajsko – Bautista pokračuje na vítězné vlně
Text: Petr Czyž | Zdroj: worldsbk.com | Foto: Ducati Media, Kawasaki Racing, Yamaha Racing | Zveřejněno: 16.3.2019 | Zobrazeno: 16 055x
Text: Petr Czyž | Zdroj: worldsbk.com | Foto: Ducati Media, Kawasaki Racing, Yamaha Racing | Zveřejněno: 16.3.2019 | Zobrazeno: 16 055x
Je to zvláštní ... na rovinkach Ducati jasne lepší ale i tak jen 1 ve předu ... každopádně Rea ukazuje ze je top ... o tom žádná
Maxiobr 14:34: Já nejnovější pravidla nečetl, ale "po třech závodech" znamená jednotlivé závody, nebo závodní víkendy? A počítá se do nich i superpole race? Protože dneska se vlastně jel už čtvrtý závod.
blackblues: přesněééééé
Řešení - zrušit veškeré omezení, dát jen váhový limit, rozšířit dodavatele elektroniky, pneu atd.
Pak ať každý dělá, co umí. Tečka.
Voloda:no to kazdopadne vzorce na vypocet a skrceni jak Ajnstajnova rovnice,podle me se jim to davno vymklo z rukou a cele je to v kreci bez reseni v tuhle chvili
Co k dnešnímu závodu řící, snad jen, že záběry kamer byly po letech více soustředěny na pozice 3.-ho jezdce a níže. Tím však přitažlivost i přes Alvára a jeho Ducat i ve WSBK "moc" nepřidá Snad Yamaha a BMW to zpestří
Ještě aby Bautista nevyhrál, když točí o 2000 otáček více, to by byla v uvozovkách ostuda
Ať je to jak chce, tady je vidět, kam vede veškeré omezování, jednotný výrobce pneu, jednotná elektronika a podobné regule... vede to do sraček.
1100Virago: Ano, přijde snížení o 250 otáček. Což, vzhledem k tomu, že Ducati teď může točit 16350 a Kawasaki jen 14600, nebude ani znát.
Snižovat se může poprvé po třech odjetých závodech. Loni byla jen jedna hromadná úprava, v polovině sezony.
křtitel 12:57: Protože Álvaro je jediný v poli WSBK, který na čtyřválcové Ducati jezdil už dva předchozí roky. Takže má před ostatními solidní náskok a zásobu zkušeností.
Ale pokud pojede pořád na tak vítězné vlně, přijde už během sezóny snížení otáček a začne se to vyrovnávat. Otázka je, kdy to přijde.
Bautista přišel do WSBK jen na skok. Letos udělá titul a příští rok se vrátí do továrního týmu Ducati v MotoGP.
Ani Rea nema narok ,prd zavody dvou,pokud kawa nepostavi neco lepsiho i na pristi sezonu je vystarano
Jaka pak vyrovnanost ,zlaty oci.
Proste fakta jsou jasna a tahle sezona take Bautista jde na rekordy a hlavne diky super technice a taky jeho umu,to nechci zpochybnovat,super extra trida.
Čti pozorneji
Ja se teda v superbikach moc neorientuju ale jak je mozny, ze jediny kdo dokaze na dukatce neco zajet je bautista kdyz ma ducati tak hroznou vyhodu jak tady kazdy pise? :)
Otazka je: za jak dlouho budou vsichni přejedený Alvara, tak jako Jonatana za poslednich x let... bude to 2 roky nadvlady, nebo 5? Zavody uplne o nicem! Je vse pri starem, akorat se zmenila znacka a jmeno pilota zlaty gp, kde jelo v cili ve vterine 5 lidi! I kdyz je tam nadvlada Marquze, ktera taky moc nebavi, tak aspon obcas vyhraje nekdo jiny a je to vyrovnanejsi
Konečne sa Rea neusmieva po každom závode a nerozpráva aké to bolo náročné ale zvládol som to teraz musí ísť na maximum a ukázať či je stále najlepší..alvaro je skúsený jazdec a jednoducho sa dokázal prispôsobiť gumam aj technike aj motorke..to sa čaká od jazdca ktorý patrí medzi najlepších na svete..
Chaze je mi líto. Strašně asi chce a tahle situace mu na psychice asi moc nepřidá. Mohli mu nechat dvouválec. Ten zvuk dvouválu byl nádherný.
Bautista je bezpochyby dobrý jezdec. To co neměl v GP, má ve WSBK - Top stroj. Ale i tak v GP uměl zajet. Jednou prostě nadvláda Kawasaki musela skončit. Ale já bych nerad, jak někteří, dělal urychlené závěry. Teprve druhý závod v sezoně. Přijdou techničtější okruhy a tam mají šanci i ostatní, kteří nejeli vůbec špatně.
Jednoduše, než se zamává šachovnicí, není nic rozhodnuto
Minulý rok jsem teda od fanoušků Rey moc kritiky na ostatní jezdce neslyšel, za to teď jakoby se s ni roztrh pytel, je třeba si přiznat, že Alvaro a Ducati=konkurence pro Reu a Kawasaki
zdenyrr to napsal jasně a stručně,
Jonathan je starý lišák a teprve udeří (hned zítra v sedum),
ale Alváro bude závod od závodu lepší i v těch zatáčkách
Jaká změna v obsahu komentářů oproti předsezóních komentů pod články Wsbk !
Takhle by měl vypadat přechod z MGP do WSBK
BSA...protože Rea je o kousek lepší fára jak ostatní a ted mu konečně konkuruje Alváro.Davies letos není měřítko, protože je jasně zavzdušněnej. V podstatě jezdí hůř než na loňský motorce.
Vítězství Alvára je do značné míry dána tím, že výhodu, kterou mu dává na rovinkách motorka, jinde v technických pasážích neprohospodaří.
všichni sme viděli akorát jak Rea deklasoval zbytek pole jako už 4 roky po sobě, nebejt Alvára, tak slavná nová audyna skončí na vosmým místě s půlminutovou ztrátou na vítěze a Chaz bude vyprávět, jak ještě není potřebný cit na předku
Dneska se ukázalo jak v praxi fungují pravidla na omezování otáček a podobné pí**viny. Ducati jede na rovinkách jak motorka z jiný kategorie a s tím se prostě dělat nic nedá. Alvarovi to přeju, ale fér mi to ke Kawasaki nepřijde.
Ted jsme všichni mohli vidět, jak Panigale na rovinkách jede. Alvaro je dal je s jednou rukou v p.deli.
Obdiv JR, že se držel jak se držel, páč to je normálně frustr.
Ostatní mají trochu šanci jen na technických tratích.
gorkin > stačí, když to budou vysílat jako nyní na svém druhém kanále. Vše ostatní, co bude na prvním (lyžování, biatlon, cyklistika, tenis) bude mít větší sledovanost
No závod zdramatizovaly jen chyby Alvara a nebýt dlouhých rovinek měl by smůlu, ale takový tratě přijdou a on bude muset jet limit, dělat chyby a padat, takže jako jezdec mi furt vychází líp Rea
gorkin (1437) napsal Dnes v 10:25
Taky mi připadá, že se jedou dvě ligy mistrů o body.
1-2 a 3-15 Rea jel fantasticky.
No jako kdyby tam nebyl Alváro tak stejně Jonatán krouží osamoceně na čele a je to ještě větší nuda, navíc stále stejná. Těžko říct jestli na tom má větší zásluhu jezdec nebo technika, když pak jedou tři Yamahy a Haslam a další Ducati v nedohlednu... Nejvíc by pomohlo kdyby šli první dva do motogp
Výborně Alvaro!! Rea kouká jak puk... alespoň dostává ochutnat svou medicínu a vrátil se zpět na zem...