Stoner: Méně elektroniky bude na úkor bezpečnosti

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
fourman (87) napsal 23.12.2010 v 22:18

adosmoto: ,,Jsem rád že mám motorku bez tc a tady těchto capin a nikdy bych si takovou co to umý nekoupil.´´ To si teda asi žádnou nekoupíš, protože to bude mít za chvilku každá. Víš, doba se změnila, těch 150K co máš ty, to mají dnes 600. Jet na motorce 200K a víc, to je jiný kafe. A každej, kdo řekne, že na takový motorce na NORMÁLNÍ silnici KC nepotřebuje a ani nechce, tak bu´d jezdí jako bůh a vlastně líp než týpci m MOTOGP, nebo rozhodně nejede to, na co ta motorka má.

PityGPX (949) napsal 23.12.2010 v 21:55

No, tak musíme si uvědomit, že elektronika se do MGP dostala od sezony 2004. Souhlasím, že kdyby nebyla TC apod že by Vale, Capi, Hayden, Spies, měli asi výhodu, nebot ti jezdili na strojích kt. neměli TC i když u Bena to bylo v SBK a né v MGP. Myslím, že i bez TC by byl Casey dobrý. Nemá cenu tady pořád omývat, kdo jak si vedl ve 250 že tam padal atd. To padali všichni, i simoncceli loni přišel o titul jen kvůli tomu, že v závodech zbytečně padal a nikdo mu to teď nevyčítá viz poslední závod ve 250 v 09 kdy měl šanci a on to zahodil.
Pravda, nova generace přišla do MGP už se zaběhnutou TC ale za to přece oni nemůžou, že umějí jezdit s TC a bez TC nikdy MGP nejezdili?? To jim přece omg nemůžete dávat za vinu, že kdyby TC nebyla, že by měli problémy, jiště že by asi mělli problémy, když tu éru litrů / pětibáb bez TC nezažili oproti Capimu a Valemu, kt. ji zažili.
Jako, ten týpek o kt. tady je řeč, že by Vale měl min. náskok má možná pravdu, ale zase na druhou stranu, dejte toho týpka kt. toto prohlášení řekl do závodů MGP a všichni ti jezdci dají minutu jemu!!!
takže být ním tak bych moc takového machra do médií nedělal. Každý zažil jinou éru, teď je prostě éra s TC a je jasné, že současní jezdci by asi v éře bez TC nebyli úspěšní, ale zase ty legendy, co dnes sledují MGP a komentují jezdce apod. by si necvrkli v současných podmínkách v závodech MGP. Je to jak na VŠ!!!

Já bych nedal VŠ za dob mých rodičů protože bych musel dělat vše ručně apod. zatím co dnešní generace dělá vše na PC a využívá internet, ale tuto VŠ by zas nedali mí rodiče, protože by nesepsali seminráku na PC apod.

takže prostě tak, a tak to je všude, časy se mění, teď je v modě TC, tak ať jezdí s TC když si to továrny prosadily a neustále to vyvíjí na úkor bezpečnosti jezdců.

Mně se osobně líbila éra 2003 - 2006 v MGP, to byly závody, teď to za moc nestojí, ale musíme si uvědomit jště jednu věc! Jak vy tady polovia z vás píše, že by ti jezdci bez TC padaly, tak by do cíle závodů přijždělo 8 jezdců a to by byla tragédie pro MGP, tkaže byste měli být všichni rádi, že TC je a že z těch 17 jezdců dokáže poměrně dost jich přijet do cíle a je jendo, zda to už bylo v případě, že jim TC nejedenkrát zachránila zadek.

A na rovinu, éra TC není jen v MGP ale už i v WSBk a tipuji že možná už i v BSB a v dalších se ta elektronika pomalu dostává. Prostě to se nezastaví nikdy, to jen půjde nahoru. U aut (F1) je to něco jiného, tam hajtsajdry nehrozí.

Jinak, já říkám že 800cc jsou killer bikes, tak doufám, že za rok už budou litry takové kde nebude hrozit pád ve vysoké rychlosti v zatáčkách jako tomu byvalo u 800cc.

Abychom měli pěkné závody, musíme mít přece zdravé a plné startovní pole!! Nebo se snad mýlím?

martin1 (658) napsal 23.12.2010 v 21:36

elektronika se přizpůsobí všemu , teplotám, optřebení pneu atd. už nevím co to byl za rok v Brně Mick ujel všem o parník na 500, každou točku musí pilot myslet jak brzdit jak topit na výjezdu a to se co kolo měnilo ne jak ted pc full gas a jedem po kolejích...
min max zajdi si k lékaři at to nepřechodíš

josef58 (865) napsal 23.12.2010 v 20:29

desmo69- v těch % máš pravdu, ikdyž to není 60%,ale 53%ale to není podstatné. Počítám 17 jezdců (nevím,kde vzal luger 16?), z toho 9 továren, i Marka počítám,jak jsi mě prve jinde upřesnil Ikdyž ta suza, nevím
Hodně dolů šly 125ky ,donedávna nejkvalitnější souboje. Kromě té 5 neměl nikdo šanci na vítězství-škoda.

changes1 (30) napsal 23.12.2010 v 20:15

Pryč s kontrolou trakce!

adosmoto (1) napsal 23.12.2010 v 20:10

Jsem rád že mám motorku bez tc a tady těchto capin a nikdy bych si takovou co to umý nekoupil.

adosmoto (1) napsal 23.12.2010 v 20:09

Co to tu furt melete o elektronice a že by se bez ní pozabíjeli. Nemám na to a bojím se at na to nelezu. Spoustu let před elektronikou se jezdilo v pohodě. To byly jezdci. Tak by ted museli přidávat s citem aby nehodili higside a nebrečeli. Rozhodně ta Tc apod ničí vyrovnanost závodů a stojím si za názorem že půlka jezdců co přišla z 250 apod by byla v prd...Hayden, rossi, capirossi,edwards by letěli do předu. Jinak k mad max a desmo69. Hoší já fandím třeba rossimu už od dob kdy jezdil 125ccm ale nemám za potřebí hned někoho kdo fandí jinému mu hned nadávat a uražet ho nebo i jezdce jako vy. Tak se proberte.

desmo69 (638) napsal 23.12.2010 v 19:35

luger, to je sice hezký, ale víc jak polovina start. pole je plně konkurenceschopná. To tam chceš mít radši 30 jezdců, z nichž 25 se nedostane dál jak jednou za sezónu do top 5? Řekni mě jinej šampionát, kde je těch cca 60% jezdců schopných jezdit na špici?

luger (32) napsal 23.12.2010 v 19:29

Jdu si dat zlutou,VSEM PREJI PEKNE VANOCE

luger (32) napsal 23.12.2010 v 19:28

16 jezdcu je tragedie a spztka si to uz zacal uvedomovat,sem vedav co s yim udelaji??

luger (32) napsal 23.12.2010 v 19:27

Desmo: Jen Tovarni Yamaha,Ducati a Honda,a kdyz to sedlo Spisovi a Simoncelimu,jinak zbytek si to rozdaval o drobky,podivej se na vysledky

luger (32) napsal 23.12.2010 v 19:24

Desmo69:tak se podivej,kolikrat byl letos satelit na bedne??? moto 2 byla letos bezkonkurencne nejlepsi show

desmo69 (638) napsal 23.12.2010 v 19:18

luger, jo baví. To máš 60% konkurenceschopných motorek. To není ani v moto2. natož v jiným šampionátu

klasikracer (3) napsal 23.12.2010 v 19:18

Jsem pro omezení elektroniky,je vícero důvodů.1.bude to o něco levnější.2.ukáže se opravdový cit pro stroj a jízdu.3.normální divák to nepozná,pokud se o tom nebude žvanit,tak to prostě nepoznáte,jen se ukážou ty opravdové rozdíly v umění jezdců.

luger (32) napsal 23.12.2010 v 19:14

Mad Max : fakt nema cenu na tebe reagovat,snad ti nadeli pod stromek vice soudnosti

Roman.Le (-1) napsal 23.12.2010 v 19:13

desmo69+Mad_Max: Ja jsem tady prece nechrlil zadny svoje moudrosti,jen jsem citoval to co stalo v tom rozhovoru. Nemuzu za to ze jste z toho "mimo"

luger (32) napsal 23.12.2010 v 19:11

Desmo:6 masin a 10 krouzilu

luger (32) napsal 23.12.2010 v 19:10

Desmo69: nerikam rusit,jen omezit,a celkove slevnit naklady na stroje,tebe bavi cucet na 6 masin a 12 krouzilu??? me ne,a v tomhle souhlasim s Akrem ze to speje do pr...,pokud se to nezmeni

luger (32) napsal 23.12.2010 v 19:08

Nejsem odpovedny za kazdyho Rossika

desmo69 (638) napsal 23.12.2010 v 19:06

luger, no ale stejně tak by nešel ani satelit využít na 100% Kórt když by nastal nějakej problém, s kterým mu teď pomože elektronika..tak by mu neměl kdo pomoct a prásk na zem...Ale to je jedno. Elektronika je a určitě vždy bude. Není důvod ji nějak zásadně omezovat a už vůbec ne rušit. To snad ani nejde.

Mad_Max (71) napsal 23.12.2010 v 19:05

Jinak si myslím, že kdyby zakázali veškerou elektroniku, tak zatímco celý pole by projelo prvním kolem, tak žlutka už by stál na bedně na všech třech stupních

Mad_Max (71) napsal 23.12.2010 v 19:02

luger: ale jaksi nikde nevidím, že bys na něj dělal chytrýho

luger (32) napsal 23.12.2010 v 19:00

Mad Max: tak je stejnej jako ty,podejte si ruce

luger (32) napsal 23.12.2010 v 18:59

Desmo69: staci se podivat do historie,ja si jeste pamatuji petibaby,verim tomu ze bez tech vsech el.vychytavek by urcite bylo tezsi vyuzit tovarnu na 100%,zalezi podle toho kdo je jaky jezdec,tady nejde o rossiho, jen o to at je na co zase koukat

Mad_Max (71) napsal 23.12.2010 v 18:57

luger: neodpověděls na otázku, ptám se, proč tu nemoralizuješ žluťásky typu fundovaného pana Sefa s jeho odborným komentem "Stoner je bukvička... " ???

luger (32) napsal 23.12.2010 v 18:52

Mad Max:tak sem pridej nejaky tvuj nazor na tema,pokud nejaky vubec mas,ne jenom zluti to a to

desmo69 (638) napsal 23.12.2010 v 18:51

luger, tím srovnáním rozdílů jsi si jist? Moc mě to jako logický nepříjde, když se podívám s čím vším dokáže elektronika pomoct...

luger (32) napsal 23.12.2010 v 18:49

Nemyslim ze cela nova generace by mela problemy bez elektroniky,tak pulka urcite,ale hlavne by se srovnal rozdil se satelity a videli by sme je vickrat na bedne

Mad_Max (71) napsal 23.12.2010 v 18:47

luger: se podívej jak je tady nablito od vás žlutých? Ale to ti předpokládám nevadí, že?

luger (32) napsal 23.12.2010 v 18:43

Mad Max: kdybys aspon sem dal svuj nazor na dane tema,zase jenom urazis?? ze si nedas pokoj,jinak pekny vanoce i tobe




TOPlist