renocar_duben



Recenze Rev´It Sand na motorce BMW R 1150 R
Nalezeno 1 záznamů


Informace

Vloženo: 19.02.2013 07:51
Na motorce: BMW R 1150 R
Vložil uživatel: Maho
Info

Zkušenosti po třech sezonách s oblečením Rev´it! Sand.

26.02.2010 jsem se začal zajímat o novou bundu a kalhoty na motocykl a v červnu se stávám majitelem textilního setu od firmy Revit, bundy Sand Touren a kalhot Sand. Požadavek odnímatelné membrány v roce 2010 a ceny +/- 20 000 Kč, poměrně dost zúžil výběr. Chtěl jsem touringové oblečení vhodné na naháče nebo cestovní enduro a vybíral jsem opravdu pečlivě. Ze začátku jsem pokukoval i po setech s materiálem Outlast, které by plánovaný rozpočet trochu překročilo, ale:
1. do 25tis kč mě nic nezaujalo
2. vadila mě nemožnost vyjmutí membrány u těchto typů.
Spousta hodin pročítání motocyklových diskuzí, návštěva dovozců-výrobců na výstavě motocykl = pěkně zamotaná šiška. Nakonec jsem vyloučil modely, které se do ČR nedovážejí a do nejužšího výběru se dostalo 5 srovnatelných modelů od čtyřech výrobců. Tři jsem navštívil, ale ke čtvrtému se už nedostal, protože jsem dorazil do prodejny Revitu a vyzkoušel Sand.

První seznámení
- Odnímatelná membrána, což byl základní požadavek. 1. Vrstva textilie a uvnitř bundy náprsní kapsa a krátký a dlouhý zip pro sepnutí s kalhotami 2. Vrstva membrána, v které je náprsní kapsa a krátký zip pro sepnutí s kalhotami 3. Vrstva termovložka, v které je kupodivu, ano.. taky náprsní kapsa. Bunda a membrána má límec z příjemného materiálu.
obr. 849.jpg
obr. 851.jpg
- Vpínání vrstev je promyšlené a v duchu tohoto termínu se nese celé oblečení. Bunda má jiné typy a délky zipů pro membránu a termovložku, takže se vylučuje záměna a lze vpínat samostatně membránu nebo jen vložku nebo samozřejmě oboje. Kalhoty mají navíc i zipy barevně odlišeny, takže spínáte šedý zip na šedý zip u membrány a černý na černý u vložky. Řeknete si blbost, ale když člověk spěchá ocení to velmi.
obr. 853.jpg
obr. 854.jpg
obr. 855.jpg
- Protektory na loktech a kolenou jsou z nějaké gumy a co je podstatné dají se v kapsách posouvat a suchým zipem zajistit jejich polohu. Věc, která je v podstatě neviditelná, přitom velmi důležitá pro pohodlné dopasování. Na zádech a bocích jsou z pěnové hmoty, u která při nárazu ztvrdne.
obr. 868.jpg
obr. 869.jpg
obr. 873.jpg
- Lokty a vnitřní strana na kolenou jsou vyztuženy z pevnější látky.
obr. 876.jpg
- Ventilace u bundy – na rukávech, prsou a na zádech.
obr. 882.jpg
obr. 907.jpg
- Kalhoty – standardní ventilace na stehnech a navíc lze nohavici stáhnout nebo povolit přes suchý zip, přičemž při maximálním povolení máte pěkné „zvoňáky“ a pěkně to odspodu luftuje.
obr. 886.jpg
obr. 887.jpg
- Sepnutí bundy s kalhotami je na krátký i dlouhý zip kolem pasu. Kalhoty a bunda mají vždy připnutý i protikus, takže pokud koupíte samostatně jen kalhoty, máte možnost si zip všít do stávající bundy a naopak.
obr. 888.jpg
obr. 895.jpg
- Stahovací popruhy v pase a na rukávech řešené přes sponu tak, že se nikdy za jízdy neposunou/neuvolní (někdy je stahování na rukávech na tzv. druk, který se někdy rozepíná, jak se to stávalo na mojí staré bundě)
obr. 897.jpg
- Nastavitelné dopnutí límce – fantastická věc, má 5 poloh, jde ovládat za jízdy a hlavně drží. (předchozí bunda měla suchý zip a s tím jsem spokojený nebyl, suchý zip bylo nutné po čase měnit, aby opravdu pevně držel)
http://mahomaho.r...stcard.jpg
- Velká kapsa na ledvinách, vleze se mě tam ledviňák a nákrčník, který jsem, ale s koupí této bundy přestal používat..
- A teď k barvám, skladem byly tři odstíny a já chtěl něco světlejšího. Proč? 1. Netáhne to tolik slunce 2. pasivní bezpečnost, v provozu jste více vidět. Pravda, měl jsem ze začátku obavy, že budu pořád jako prase, zbytečně – časem je vám to jedno a u motorkáře nikdo nepředpokládá kostelovou čistotu.
- Reflexní prvky jsou dnes samozřejmostí a po svých salto-mortále, které jsem už v provozu zažil, být viděn chci.
- Kapsy – bunda má dvě vepředu, velkou na ledvinách. Obě nepromokavé a pak kapsu náprsní, o které jsem už psal a do které si třeba těžší švýcarák raději nedám, protože na bundě je ze síťoviny a přijde mi, že jí nemusí být problém protrhnou. Kalhoty mají dvě na zip nepromokavé a dvě velké „kapsáčové“ kapsy na suchý zip promokavé.
obr. 908.jpg
obr. 910.jpg
- Slušivý design
- No a na závěr důležité Info, kalhoty se dělají ve zkrácené i prodloužené verzi oproti standartu, které byly skladem a já jsem zrovna ve standartech vypadal jak Rytmus ,takže jsem šel do zkrácených které byly ok.

Zkušenosti po 3 sezonách a cca 35 000/km
Pokud to počasí dovolí jezdím až do listopadu a startuji v březnu/dubnu.
S termovložkou při použití funkčního prádla, jako první vrstvy, není problém jezdit dálniční přesuny do cca 6°c . Když je chladněji obléknu si nepromok (jen jednovrstvý) a jede se dál. Loni na podzim při cestě na Istrii jsme měli v Alpách teploty kolem -2 /-3 °C a tepelný komfort jsem vnímal na dálnici do hranice cca 110km/h. Samozřejmě, záleží na kapotáži motocyklu a ta rychlost je klíčová, protože při takových konstantních tachometrových 140km/h je po deseti minutách konec srandy a kafe na benzince nutností.
Naopak v létě je vyndavací membrána pecka a jízda bez mnohem, mnohem příjemnější. Navíc v kufru zabírá minimum místa. Spíš než kvůli vodě ji vnímám jako neprofuk, protože v dešti stejně oblékám nepromok (lézt večer do stanu v mokrých hadrech není žádné terno). Ventilace na začátku rukávu je zajímavě řešená a je to super věc, že hned nad zápěstím proudí vzduch dovnitř, navíc je zip oboustranný a když jej rozepnete od kraje rukávu při zastávce na benzínce rukáv se rozevře a luftuje. Stahování nohavic na suchý zip má více použití. 1. to řeší použití vysokých nebo nízkých bot. 2. když je zima stáhnu si nohavici na těsno naopak v parném létě povolím a luftuji. Navíc lze dlouhým zipem nohavici rozepnout až pod koleno a pohodlně se dostat k přezkám u bot a nebo nohavici vyhrnout (např. závisí-li váš život na pořízení fotografie z blízkého vršku atd.) . Vypadáte sice potom trochu jako ***, ale když je ve stínu 35°C, je vám to u prd*le a ta úleva… navíc v přírodě je to jedno. Krom ventilace na zádech lze všechny ovládat za jízdy. Co se týče světlého odstínu jsem přesvědčený, že oddaluje přehřívání za slunečných dnů a chrochtám si, že jsem to při koupi riskl.
Protikus zipu u kalhot se opravdu hodil a našil jsem ho k páteřáku. Takže na krátký zip si páteřák připínám ke kalhotum.
obr. 911.jpg

A teď, co bych vylepšil.
Na bundě mě chybí kapsa na mobil a možná ještě jedna na drobnosti. Můžete mě obvinit z kapsofilie, leč byl jsem na ně zvyklý a trochu mě chybí. Kvůli ventilaci na prsou na ně nějak nezbylo místo. Oblečení je v kombinaci černo-šedo-hodněsvětlešedá a je fakt, že koleno by tmavší látku, třeba tu šedou, sneslo.
obr. 917.jpg
Po prvním roce se vytrhl jeden druk k uchycení termovložky (neřeším)
obr. 915.jpg
a o další rok později povolila jeda nit na kalhotách. Jako správný lajdák s tím jezdím celou další sezonu a nit se dál nepáře, ale budu to muset zpravit.
obr. 916.jpg
Protože mám na motorce docela širokou nádrž, trochu mě táhne po usednutí za řidítka látka v rozkroku. Není to ale žádné drama a u jednoválcových endur atd. to nepociťuji. Každopádně jsem tak vyčerpal veškeré výtky.

Oblečení peru jednou za rok ručně. Pád jsem v něm neabsolvoval a věřím, že se to nezmění.

Všechny uváděné hodnoty jsem pečlivě zvážil, ale vnímání tepla,chladna atd. máme každý trochu jinak a je závislé na dalších okolnostech. Takže takhle to funguje u mě a vás by to mělo být podobné.

Suma sumárum – tyto hadry byla jedna z nejlepších věcí, které jsem si kdy koupil a za cenu necelých 15000kč rozhodně stály. Silná stránka je poměr cena/výkon (i když se na trhu zaznamenal nové žraloky) a jestli budu ještě někdy pořizovat nové, laťka je nastavena „ hod´ně! “ :- ) vysoko.
Snad vám to někomu pomůže při výběru.

Plusy

celoková známka 1-

Mínusy

-

Fotky


Hodnocení

Nákupní cena ? 15000
Kvalita zpracování ?
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Kvalita a výdrž materiálů ?
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Komfort ?
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Celková známka ? 1

Informace o zboží

Výrobce Rev´It

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Diskuze (5 komentáře)
alterego napsal05.12.2015 v 12:28

nejlepší uživatelská recenze jakou jsem tu zatím četl

Čmoud napsal15.03.2014 v 13:33

pěkné

Krispin_cz napsal22.05.2013 v 21:08

Super recenze, díky, právě se rozhoduji, jestli koupit komplet REV'IT! Sand 2 (konkurenta mám naštěstí jen jednoho a to o dost dražší Lindstrands Qattara), takže pro mě velice cenné informace.

Uvažuji i o stejné barevné kombinaci a taky se hodně bojím, že budu za chvíli jako prase.

kmetp napsal04.03.2013 v 11:32

Tak tento komplet som kúpil na jeseň 2012. Skúsenosť mám len zatiaľ z bundou ,ale teraz už to je komplet ale podľa tejto recenzie som si vybral dobre. Remeselné spracovanie je veľmi dobré. Prajem veľa šťastných km.

Simier napsal19.02.2013 v 14:06

Tak tomu říkám pořádná recenze
Dal jsi si pěknou práci podat informace i nám ostatním a to se cení!
Pěkné hadříky, přesně můj vkus

Další hodnocení



TOPlist