Seznam deníků k motorkám
Nalezeno 91 záznamů

• Sochy ve skalách

Na neděli jsem nahlásil odpoledne na motorce. Počasí přálo, sluníčko, teplo, tak hupky využít posledních pozdně letních slunečních paprsků. Cílem byly...

Vloženo: 29.9.2021
  • Vybavení Touratech II

No nedalo mi to a ke kufrům jsem nakonec pořídil ještě Top case Touratech Zega EVO 25 litrů. Motocykl byl od výrobce osazen nerezovým nosičem. Tento n...

Vloženo: 27.9.2021
    Typ: Montáž doplňku
  • Podařený sobotní moto výlet

Holkám jsem dodělal pokojíček, a tak jsem dostal volňáska na celý sobotní den. Začal jsem plánovat vlastní cestu, trasu jsem nastavil v appce BMW Moto...

Vloženo: 6.9.2021
  • Podvečerní vyčistění hlavy

Závěr léta stojí prostě za prd. Často prší, zataženo a celkem i chladno. Já navíc rekonstruuji našim holkám pokojíček, takže poslední relativně teplý ...

Vloženo: 26.8.2021
  • Dělostřelecká tvrz Skutina

Po třech letech jsem opět vyrazil na motorce do Orlických hor navštívit další část prvorepublikových pevnostních opevnění. Již jsem absolvoval prohlíd...

Vloženo: 18.8.2021
    Město: Štětí
  • 1. Mezinárodní sraz motocyklů Royal Enfi...

V sobotu jsem vyrazil se ženou sice autem nejprve na prohlídku zámku Stránov v Jezerním Vtelně a pak šupky hupky na první mezinárodní sraz motocyklů R...

Vloženo: 8.8.2021
  • Vybavení Touratech

GS jsem bral bez kufrů, jen vlastně s přípravou na ty plastové BMW originál kufry. První cestu GS do Alp a k moři jsem pro přepravu bagáže zakoupil ne...

Vloženo: 5.8.2021
    Typ: Montáž doplňku
  • Šumava cesta domů

Probouzím se kolem sedmé ráno. Vedle mě totiž ti dva Rakušané štípou dříví. Naštěstí brzy přestávají a já vylézám ze stanu kolem půl osmé. V noci byla...

Vloženo: 4.8.2021
  • Cesta na Šumavu

Už velmi dlouho jsem uvažoval o jízdě prostě někam, někde přespat, jet dál, něco vidět. Vyčistit si hlavu. Bez organizace, bez přípravy, prostě ráno s...

Vloženo: 3.8.2021
  • Záběhový servis

Tak motorka je zodpovědně zajetá a má za sebou první servis. Nad rámec předepsaného je vyměněný i olej v kardanu. Pro mě se nic nemění. Podle mě si mo...

Vloženo: 2.8.2021
    Typ: Odborný servis
    Vložil: Jarda-Bekr
    Město: Hradec Králové
  • Výlet s ženuškou

Cca po dvou letech opět usedla moje ženuška za mě na motorku a nechala se ukecat na krátký výlet po okolí. :-DD Takže jsme vyjeli ze Štětí na Dubou ...

Vloženo: 28.7.2021
  • Zajíždíme

Motorku je potřeba hezky v klidu zajet, ale to neznamená že se motorka nebude používat k tomu na co byla vyrobená. :-D Není asi potřeba se rozepisov...

Vloženo: 19.7.2021
    Vložil: Jarda-Bekr
    Město: Hradec Králové
  • BMW R 1250 GS závěrečné zhodnocení

Tak mám na Baworáku najeto cca 3200 km. Něco v Čechách, něco pak po Alpách a i u moře ve Slovinsku. Předně, motorka plně splnila má očekávání a v něče...

Vloženo: 8.7.2021
  • Cesta je cíl .. IV– den 6

Den poslední, den návratu domů. Přespávali jsme v hotelu Racek v Černé v Pošumaví. Těšili jsme se na snídani a opravdu bylo na co. Míchaná vajíčka či ...

Vloženo: 7.7.2021
  • Cesta je cíl .. IV– den 5

Poslední ráno u moře ve Slovinsku. Tím, že jsme si u moře prodloužili pobyt, museli jsme odepsat dva dny jízdy po Slovinsku a Rakousku. Bohužel to neb...

Vloženo: 2.7.2021
  • Cesta je cíl .. IV– den 4

Třetí noc za námi, byla poměrně výrazně teplá, no co chceme, jsme přeci u moře. Spal jsem se spacákem pod sebou. Pozdě večer jsme si ještě s Milanem a...

Vloženo: 30.6.2021
  • Cesta je cíl .. IV– den 3

Druhá noc našeho putování nebyla již tak chladná, dokonce se spalo v roztaženém zpacáku. Bohužel jsem neměl stan na rovině, takže jsem celou noc sjížd...

Vloženo: 29.6.2021
  • Cesta je cíl .. IV– den 2

Cílem druhého dne je po cca 309 km slovinský kemp Bohinj u jezera Bohinjsko. [img]https://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2021/26/567443_25e33...

Vloženo: 28.6.2021
  • Cesta je cíl .. IV– den 1

Neděle, 13.6 2021. Ani tomu nemohu uvěřit, že vyrážíme opět na motorkách mimo naše území, na týden do rakouských a slovinských Alp. Také k moři dojede...

Vloženo: 24.6.2021
  • Moto den Šluknov

Autoškola a motoškola Kopecký pořádala 5.6.2021 Moto den ve Šluknově. Akce se konala na asfaltových plochách na bývalém hraničním přechodu. Sestávala ...

Vloženo: 9.6.2021
  • Záběh IV – garanční servis

Záběh IV – garanční servis V pondělí 31.5. 2021 ráno sedám na Bumblebee a vyrážím směr Praha na smluvenou garanční prohlídku 1000 km. Dojíždím přesně...

Vloženo: 9.6.2021
    Typ: Odborný servis
  • Záběh III

Záběh III V pondělí 31.5. 2021 jsem domluvený na garanční servis BMW. Potřeboval jsem tedy najet zbytek záběhových km. Letošní chladnější počasí a mé...

Vloženo: 23.5.2021
  • BMW MOTORRAD ROADSHOW Hořovice

Přihlásil jsem se na akci od BMW – pořádané importérem BMW a CarTekem Praha v Hořovicích. Chtěl jsem si vyzkoušet nové BMW R 1250 RT a také pro někoho...

Vloženo: 21.5.2021
  • Moto oblečení

Moto oblečení Při koupi BMW jsem měl už jen starou cross přilbu. Vše co jsem měl, jsem prodal. Takže bylo nutné se poohlédnout po nové výbavě. Původn...

Vloženo: 12.5.2021
  • Záběh II

Záběh II Motorku jsem si dovezl 9.4., projel pak poprvé 11.4. No a pak byly prostě jiné povinnosti a ani nepřálo počasí :´-( . Konečně víkend 8.-9....

Vloženo: 11.5.2021
  • Záběh I

Záběh I V pátek jsem si Čmeldu dovezl dom. V neděli jsem se jel poprvé projet. Dle instrukcí výrobce držet otáčky od 2000 do max. 5000, střídat v dan...

Vloženo: 26.4.2021
  • Den "D"

Den „D“ Po mém vnitřním rozhodnutí o koupi nového stroje BMW R 1250 GS, kterému výrazně dopomohla právě vydaná edice „40 Let“ jsem kolem 15. ledna za...

Vloženo: 22.4.2021
    Typ: Koupě
  • Dva dny.

Cesta z Brna do Ústí nad Labem, druhý den pokračování přes Slaný do Loděnice u Berouna a od tam přes vysočinu zpět do Brna. Celkem nájezd 779 km....