Seznam deníků k motorkám
Nalezeno 99 záznamů

• Příprava na sezonu 2019

Tak jsem se konečně na sklonku zimy dostal na VFR. Na podzim jsem ji po ukončení sezony pořádně umyl, no a teď přišla na řadu obvyklá rozborka. Co je ...

Vloženo: 7.4.2019
  • Schuberth C4

Schuberth C4 Dnes jsem otestoval vyklápěcí přilbu Schuberth C4. Chladno pod mrakem 12 stupňů. V Praze v Genezi jsem ve středu dlouho vybíral velikost...

Vloženo: 26.10.2018
  • Podzimní luftování

Meteorologové varují před změnou počasí k horšímu. Tak jsem šel po třetí hodině z práce a vytáhl Drobka na malé vyluftování v blízkém okolí. Přes dubs...

Vloženo: 18.10.2018
  • Opěrka na TopCase

Po přešití sedla mě Mike upozornil, že jsme měli předělat i opěrku na TopCase, ať to prý ladí ;-) Měl pravdu předseda, opěrku jsem mu poslal a výsle...

Vloženo: 13.10.2018
  • Říjen

Sobota, krásné slunečné počasí, osmnáct stupňů, celkem ideální podmínky. Konečně se nepotím v kombinéze. [lol] Vyrážím na dubské zatáčky, podívat se...

Vloženo: 6.10.2018
  • Chorvatsko 2017

Vše je zde: https://www.motorkari.cz/cestovani/cestopisy/chorvatsko/splneni-snu-aneb-jak-si-to-pekne-prodrazit-...-37940.html

Vloženo: 28.9.2018
  • Přešití sedla

Co by člověk neudělal pro pohodlnější cestovaní B-) Na Mika jsem slyšel samou chválu, tak jsem mu napsal, že bych potřeboval sedlo přešít, obratem př...

Vloženo: 28.9.2018
  • Dělostřelecká tvrz Hůrka

Vzal jsem si v práci tři dny dovolené, abych se konečně projel opět na VFR a také něco pojezdil na kole. Na VFR jsem chtěl dát celodenní výlet. A prot...

Vloženo: 13.9.2018
  • Sobotní brouzdání

V sobotu ráno přijde SMS od Jirky, že jestli budu mít čas, tak v 18:00 hod na Dubé. Doma dostávám volňáska, a rozhoduji se po letech vyzkoušet zase ka...

Vloženo: 19.8.2018
  • TOP BOX Honda 45 L

TOP BOX Honda 45 L Na základě nabytých zkušeností z první dovolené na motocyklu jsem pro možnost převozu většího množství zavazadel objednal originál...

• Metzeler Roadtec 01 HWM

Metzeler Roadtec 01 HWM Pro klid duše jsem na dovolenou do Alp přezul VFR na nové Metzelery Roadtec 01 v provedení HWM pro těžší motocykly. Zajížděl ...

• Cesta je cíl .. II - den 6 návrat domů

Cesta je cíl .. II - den 6 návrat domů Po sedmé hodině vstáváme, pomaličku balíme, ale také si užijeme ranní koupání v průzračně čistém jezeře. V rec...

• Cesta je cíl .. II - den 5

Cesta je cíl .. II - den 5 Poslední ráno v Cortině. Balíme a loučíme se s naším domovem po dobu tří dnů. Klidný příjemný kemp s výhledy na štíty Dolo...

Vloženo: 13.8.2018
  • Cesta je cíl .. II - den 4

Cesta je cíl .. II - den 4 Po krátké snídaní opět vyrážíme z Cortiny vstříc novým zážitkům. Tentokrát nás čeká cca 359 km v Dolomitech a také výrazné...

Vloženo: 10.8.2018
  • Cesta je cíl .. II - den 3

Cesta je cíl .. II - den 3 Ráno vstáváme v Cortine a poprvé vyrážíme na lehko, veškerá bagáž, kufry a vaky zůstávají ve stanech. Poprvé také Alpy uka...

Vloženo: 10.8.2018
  • Cesta je cíl .. II - den 2

Cesta je cíl .. II - den 2 Ráno stáváme kolem sedmé až půl osmé. Není úplně zima, ale výrazná rosa. Využíváme teplých sprch a snídáme, co se přivezlo...

Vloženo: 10.7.2018
  • Cesta je cíl .. II - den 1

Cesta je cíl .. II – den 1 Je sobota 16.6. 2018, 4:50 a mě zvoní budík. Do práce? Vlastně, vždyť já dnes vyjíždím na moji vůbec první opravdovou moto...

Vloženo: 6.7.2018
  • „Cesta je cíl .. II“ – den 0

Poprvé vyrážím po těch letech na opravdový road trip a to do italských Dolomit. Na motorce, s partou stejně pošahaných chlapů, jen s minimální výbavou...

Vloženo: 14.6.2018
  • Do Harrachova na oběd

Koncem týdne volal Milan, co budu dělat 8.5., že bychom mohli vyjet na projížďku. Původní plán vojenské muzeum Králíky, ale z toho sešlo, takže nakone...

Vloženo: 8.5.2018
  • Okoř

Včera jsem s rodinou absolvoval pěší tůru Kokořínským údolím, dnes jsem vytáhl ženušku po jedné hodině na motorce na hrad Okoř. Nikdy jsme tam nebyli ...

Vloženo: 29.4.2018
  • STK

Dnes jsem s Drobkem vyrazil na STK do Roudnice nad Labem. Technik prohlédl zevrubně motorku, zkontroloval kompletně osvětlení motocykl, brzdovky, varo...

Vloženo: 20.4.2018
  • První km roku 2018

Tento víkend byl pro mne opravdu výjimečný :-P :-DD , neb jsem jak v sobotu, tak i v neděli mohl lítat na mašině. V sobotu jsem najížděl další km s ...

Vloženo: 15.4.2018
  • Garmin Zumo 395

V době, kdy jsem vlastnil Bonnevilla, pohrával jsem si z myšlenkou navigace na motocykl. Ale Bonneville přeci jen na dlouhé cesty nebyl a po zakoupení...

Vloženo: 11.3.2018
  • Příprava na sezonu díl 14 závěr

V sobotu jsem dokončil Drobka. Práce postupně probíhaly od listopadu loňského roku, odpracováno cca neuvěřitelných 128 hodin. Místy jsem si připadal ...

Vloženo: 24.2.2018
  • Příprava na sezonu díl 13

Tak nevím, jestli díl č. 13 je smolný :! , ale asi tak trochu ano. V první řadě se mi podařilo spasovat plasty, v podstatě jsem zkompletoval veškeré ...

Vloženo: 17.2.2018
  • Příprava na sezonu díl 12

Airbox Další střípek do skládačky byl Airbox. Na vstupní sací otvory do válců nasadit kompletní lištu se vstřikováním a pak jednotlivé díly airboxu v...

Vloženo: 11.2.2018
  • Příprava na sezonu díl 11

Přední vidlice a zadní tlumič Z Vangelas Racing došly zrepasované přední vidlice a zadní tlumič. Ve vidlicích výměna stíracích kroužků a manžet, nový...

Vloženo: 11.2.2018
  • Příprava na sezonu díl 10

Ložisko krku řízení Po koupi motocyklu mi majitel sdělil, že při intenzivním brzdění jdou vibrace od předního kola. Že by to měli dělat brzdové desti...

Vloženo: 4.2.2018
  • Příprava na sezonu díl 9

Zadní hnací ústrojí Jak jsem již dříve psal, rozhodl jsem se demontovat unášeč zadního brzdového kotouče. Důvody byly dva a to: 1) Oxidace a rez n...

Vloženo: 4.2.2018
  • Baterie MOTOBATT + nabíječka CTEK

Tak mi umřela baterka :! , sloužila spolehlivě přes 5 let a ani mě na ten rychlý konec nepřipravila. Na baterce krásných 12,4V do doby, než otočím ...