Seznam deníků k motorkám
Nalezeno 99 záznamů

• Poslední rozloučení...

Po 5-ti letech užívání jsme se v dobrém rozešli. Rozhodně budu vzpomínat, motorka to byla úžasná, bude mi chybět její zátah, poslušnost i motorový pro...

Vloženo: 4.8.2021
    Typ: Prodej
    Vložil: jezdec74
    Město: Štramberk
  • Prodej

Dnes jsem prodal své vymazlené VFR, cena byla taková, že jsem to prostě musel udělat.No život jde dál. Tak ať novému majiteli dlouho a dobře slouží, m...

Vloženo: 13.8.2020
    Typ: Prodej
  • Triumph Tiger 1200 Alpine Edition

Vyzkoušel jsem BMW R 1250 GS, novou Hondu 1100 Afriku a teď konečně přišla řada na Tigera 1200 v edici Alpine. Dojel jsem do DK moto Praha na svém VFR...

Vloženo: 7.8.2020
  • Podvečerní Chřibská

Tento týden jsem měl dovolenou. V devět ráno jsem vyrazil na kolo a přijel dom po druhé odpolední, na tachometru přesně 100 km a 762 nastoupaných metr...

Vloženo: 25.7.2020
  • Stav vody na Ploučnici

Ukecal jsem svoje dcery a v sobotu vyrazíme na jeden den na Ploučnici. Cesta z kempu Boreček do Brenné. Včera navečer jsem jel obhlédnout situaci. Vyr...

Vloženo: 2.7.2020
  • Horká sobota

Už v pátek se výrazně oteplilo. Dusno, vlhko, ale konečně navečer sluníčko. Sobota slibovala minimálně půl dne od rána nádherné počasí a pak přívalové...

Vloženo: 14.6.2020
  • STK

V sobotu zjišťuji, že mi končí STK. [lol] Počasí přeje, tak beru v pondělí dovču a brzo ráno vyrážím do Roudnice. Kosa jak svině, vyhřívané hefty mě...

Vloženo: 27.4.2020
  • Příprava na sezonu 2020 - hotovo

V lednu operace kolene a teď ten Covid - 19. Takže zpoždění s přípravou strojů. Využil jsem dlouhého velikonočního volna a vrhnul jsem se na VFR. Při ...

Vloženo: 12.4.2020
  • Motosalon Brno 2020

Tak jsem opět po pár letech zavítal na Motosalon do Brna. Prahu navštěvuji pravidelně a tak jsem byl zvědav, zda na BVV to bude lepší jak v Letňanech....

Vloženo: 10.3.2020
  • Poslední jízda

Je po dušičkách a počasí tomu odpovídá. Sychravo, silnice převážně vlhké, všude spadané listí. Je sobota ráno, vyrážím na ještě přijatelných 52 km do ...

Vloženo: 3.11.2019
  • All Ride Moto Show IV

Opět jsem zavítal do Prahy na supr akci All Ride Moto Show IV - výstavu unikátních motocyklových přestaveb opět v nádherném industriálním prostředí vý...

Vloženo: 27.10.2019
  • Prosluněná říjnová neděle

Celý víkend nádherné počasí, tak jsem využil sluníčka a tepla k možná asi letošní poslední projížďce s VFR 1200 F. Cílem přehrada Fláje. V jedenáct do...

Vloženo: 13.10.2019
  • Oprava vyhřívaných gripů

I po vyschnutí stroje vyhřívané gripy nenaskočily, měl jsem to rozebrané a některé konektory jsem vystříkal proti oxidaci. Takže volám SOS do Kosmonos...

Vloženo: 30.9.2019
    Typ: Odborný servis
  • Honda CRF 450 L

Když Honda přišla v roce 2018 s novou CRF 450 L, hodně mě tento stroj zaujal. Přímo vychází ze závodního speciálu CRF 450 R 2018, pouze spodní část rá...

• KTM 790 R

Vzhledem k tomu, že se mi na akci Touratechu nepodařilo dostat na KTM 790 R, což je motocykl, který se mi velmi líbí a zajímá, kontaktoval jsem KTM Pr...

• Akce Touratech

Akce Touratechu O víkendové dny 24. A 25.8. 2019 na Nové Živohošti proběhla akce Touratechu. A protože na akci byly připraveny motocykly k testování ...

• Údržba po dovolené v Alpách

Jak jsem již v deníku psal, naše dovolená v Alpách se téměř denně potkávala s deštěm, někdy s průtrží, jindy jenom slabým krápáním a mokrým asfaltem. ...

Vloženo: 27.9.2019
  • Cesta je cíl .. III– den 7

Cesta je cíl .. III– den 7 Sobota 22. 6. 2019. Ráno se kupodivu všichni shledáváme u snídaně. A kupodivu jsme nebyli v hotelu sami. Krom nás je tam a...

Vloženo: 27.9.2019
  • Cesta je cíl .. III den 6

Cesta je cíl .. III– den 6 Pátek 21. 6. 2019. Vzhledem ke všemu našemu putování se jednalo o naprosto nejbizarnější den. Nejen průběhem počasí, ale p...

Vloženo: 26.9.2019
  • Cesta je cíl .. III den 5

Cesta je cíl .. III– den 5 Čtvrtek 20.6. 2019. Asi nejnáročnější den z pohledu řízení našeho cestování. Vrcholem dne je přejezd průsmyku - Passo dell...

Vloženo: 7.9.2019
  • Cesta je cíl .. III den 4

Cesta je cíl .. III– den 4 Čtvrtý den středu 19.6. 2019 jsme pojali jako odpočinkový. Nebyl naplánován žádný výlet či výjezd na vrcholky Alp, na dalš...

Vloženo: 2.9.2019
  • Nové pneu Pirelli Angel GT A

Staré Bridgestone T30 EVO TL GT dosloužily, nadešel čas výměny. Najeto velmi slušných 10000 km. Na doporučení došlo ke změně výrobce, zvolil jsem Pir...

Vloženo: 26.8.2019
    Vložil: jezdec74
    Město: Štramberk
  • Cesta je cíl .. III den 3

Cesta je cíl .. III– den 3 Třetí den našeho putování, nevím proč, ale třetí a čtvrtý den se mi líbil ze všech nejvíce. Asi proto, že jsem si začal př...

Vloženo: 7.8.2019
  • Cesta je cíl .. III den 2

Cesta je cíl .. III– den 2 Je pondělí 17.6.2019, poměrně brzo ráno vstáváme, ranní hygiena, něco málo k snědku z domácích zásob a pomalu začínáme bal...

Vloženo: 19.7.2019
  • Cesta je cíl .. III - den 1

Cesta je cíl .. III – den 1 Neděle, 16.6.2019, 5:15 hod – zvoní budík. Sakra, zas do práce je můj první dojem, vlastně ne, vždyť já dnes vyrážím na d...

Vloženo: 17.7.2019
  • Neděle s rodinou

V neděli odpoledne jsem vyrazil se svojí ženuško a jednou z dcer na motovýlet do pekelných dolů. Vedro, spousta příslušníků u silnic s vybavením, akce...

Vloženo: 3.6.2019
  • Zkouška Zeda

Měl jsem možnost se trochu seznámit s Kawasaki Z 1000 modelového roku 2005. Motorku jsem pořádně vyčistil, umyl a provedl základní údržbu jako výměna ...

Vloženo: 3.6.2019
  • Zázrak jménem Schuberth C4

VFR vytahuji konečně k první zkušební jízdě až koncem května. Hlavně zkouším brzdy, zda mé peripetie s odvzdušněním došly ke zdárnému konci. Vše fungu...

Vloženo: 29.5.2019
  • Příprava na sezonu 2019 - 3 HOTOVO

Výměna oleje a filtru proběhla již v pohodě, hypoidní olej také v pohodě. Když jsem dělal brzdy, kompletně jsem rozebral a vyčistil brzdové třmeny - b...

Vloženo: 7.4.2019
  • Příprava na sezonu 2019 - 2

Pro výměnu kapalin jsem zvolil výrobce Bel-Ray. Motorový olej 10W - 40, Hypoidní olej SAE 75W-90, brzdovou kapalinu pak race high performanc. Pro CRF ...