PROFIL MOTORKY

Kawasaki ZX-6R Ninja (2006)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Dawe323
Vloženo 8.5.2015
Aktualizováno 13.7.2015
Zobrazeno 1 042x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


dvě jízdy, 100km. po první jsem chtěl měnit za naháče. po té druhé jsem nechtěl nic jiného.

Více fotografii

Výška jezdce: 180 cm

První dojmy - zatím mám jen první dojmy. koupena před pár dny. kapotu jsem nechtěl,ale odolej zelený kawě se super jízdníma vlastnostma, libózníma brzdama a zvukem ze kterýho máš husinu ještě druhej den po jízdě.

Motorku bych doporučil pro - při troše selskýho rozumu ji musíš zvládnout i po "dváce".

Doplňky na motorce - koncák Gianelli

Recenze

tady budu pět pouze superlativy. i přesto, že jsem sháněl naprosto odlišný tip zábavy. až nasekám nějakou porci km, rozepíšu se podrobněji.






18.5
pár set km nasekáno. co musím zmínit jako první a z čeho nechápu jsou...

BRZDY:
konkrétně přední. jsou použitý desky z francie, značku neznám,ale ten krásně čitelnej a plynulej náběh je naprosto úžasnej. brzdím ve všech situacích pouze prostředníčkem a i to stačí na obtisk mezinoží o nádrž. jak rády krotí mé chvilkové slabosti v pravém zápěstí nejvíce prozradila jízda s batůžkem. letmé opření fakíra o páčku a spolujezdec chtíc nechtíc putoval za můj krk. pokaždý.

PODVOZEK:
nemám výhrad. podvozek po repasi funguje bez připomínek. sic tvrdej jak šutr,ale za tu jistotu v zatáčkách jsem si myšlenky na zlidštění tuhosti odpustil. na klasický český záplatě kope a snaží se z tebe vyrazit dech,jenže na díře v asfaltu nebudeš lítat na žádný mašině,takže piánko přeject, rychlost nechat jinam.

MOTOR+ JÍZDA:
jak každý uživatel 636 píše.. kubík navíc oproti jíný šestkový sportce znát je. výjezdy ze zákruty z nižších otáček si přebere v poho a rovnoměrně zrychluje k číslici 10tis. po dosažení týhle mety jen cítíš jak se ti odkrví palice, roztáhnou koutky, zůží pohled před sebe a motorka začíná fungovat a nabývat ůčelu pro který byla stvořená. potvrzuji slova předchozího majitele. čím jedeš rychleji,tím jde vše jednodušeji. pod plynem do zatáčky, postupně přidávat a ejhle, najednou jedeš místo 80km/h zvyklej z hromkočky 120 a ještě si říkáš jak to bylo pomalý a marný. klobouk dolu. skvělá japonská práce.
spolujezdec trpí na ruce při brždění,zlomený nohy budou omezovat každého individuálně. tím bych cestování ve dvou uzavřel...další aktualizace až po najetí pár tisícovek.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Dawe323
Dawe323 napsal 26.06.15 v 17:09

Souhlas,toho vykonu ma ve vysokych na rozdavani.. Pilu nejezdim a i tak nastavaji situace kdy by se urcite hodil. Chci prejit na nahace,takze tohle uz necham na noveho majitele a jeho rozhodnuti. Dekuji za koment a body

rybíz5
rybíz5 napsal 26.06.15 v 14:15 10b.

Super mašina která na šestku fakt jede Jen jestli jezdíš pilu,určitě bych koupil tlumič řízení..Fakt se vyplatí...Jinak jasných 10B

Dawe323
Dawe323 napsal 03.06.15 v 06:35

Diky Zdendo. Treba by si ji prisel na chut,jen to chce zatacky a trasu delší nez 500m Ale aspon jsem ji konecne slysel

MrZdenda
MrZdenda napsal 27.05.15 v 09:32 10b.

krásná motka, zvuk i zátah, ale není to můj styl

Dawe323
Dawe323 napsal 24.05.15 v 11:46

Dík pánové. 100 lidí 100 chutí. Vzhled neřeším. Šlo mi o tech stav a ten je parádní. Jen mě to přece jen více táhne k naháči,takže si ujasním co že to vlastně potřebuji a pak půjde asi ninják s kůží na trh.

Více komentářů



TOPlist