nejhezčí matrikulace jaká se kdy na zx9r dělala... opět slabota pření brzdy tokico, ale s tím se musí počítat...
První dojmy - po zx6r mě ihned padla do ruky a věděl jsem co čekat... větší nádrž lepší posez motorka pohodlnější brutální spodek jede skvěle už od 4 tis otáček... nemusí se konat žádný zběsilý točení a podvozek je napůl cesty mezi supersportem a cesťákem to samý posez na motorce...
Recenze
doplňky: výfuk komplet i svody akrapovič, kn filtr, dynojet stage 2,pancéřový hadice, vykousáný kotouče,podsedlovka ermax, krásnej bajk, výkon pecka,na zadní bezproblemu jen výplachem, a poprvé 300 za hodinu... brzdy klasicky nanic tokico,
A dostavily se i neduhy zx9r a to je převodovka... u mě zásah domácího kutila protože se mě při sprintu při 170 rozlítla převodovka načež to přerazilo výstupní hřídel a spojku narvalo až na dekl... okamžitě zadní kolo do smyku bez možnosti vymáčknout spojku následovala moje první a zatím nejdelší jízda po předním kole která překvapivě neskončila hedou :D následovalo rozhození motoru a zjištění škod se dal novej motor... převodvka komplet KO rozlítko se celé čtyřkové kolo keré vlítlo mezi ozubení... vydličky KO spojka KO a olejové čerpadlo plné zybtků soukolí a rozedřené... motor se vyměnil a mě se zastesklo po dětské lásce zx9r 99. tadle dévítka šla z domu a zároveň se dostal strach jesi chci jen silnice tak se šlo z extrému do extrému Harley Davidson Electra glide classic 1991