Replika motorky ze 48 roku, tlusté přední kolo, drátěný výplet, malé sedlo, minimum chromu, prostě klasika.
První dojmy - První co mě zaujalo, byl smrad jak se ta nová mašina vypalovala. Pak jsem se musel pekelně soustředit na ty přepákované stupačky, a zvyknout si koukat do zrcátek pod řidítkama. Po pár kilometrech jsem si to ale začal užívat, překvapil mě zátah motoru, tak velkej rozdíl oproti XL883 jsem nečekal.
Doplňky na motorce - Tlumiče Progressive suspension, výfuky Vance a Hines, sání Screamin Eagle.
Recenze
Předtím jsem měl klasickýho Sportstra XL883, Forty-Eight si mě získal hned jak ho vyrobili. Jsem zastánce minimalistického vzhledu, a líbí se mi styl bobber.
Na dlouhé cestování to není, ale o to mi ani nejde. Mám to na ježdění občas do práce a projížďky jen tak po okolí. Motor má brutální zátah, oproti XL883 je to posun, jaký jsem ani nečekal. Vylepšení se dočkali i brzdy, ovladatelnost motorky je perfektní, nízky posez pomáhá při otáčení, nebo když se potřebuju odstrčit, někam couvnout, jde to líp. Trochu horší je to s pérováním, občas mě z toho berou záda, na XL883 jsem měl 13" dlouhý tlumiče, tady jsou 11". Nejdříve ale vyměním výfuky, kvůli bezpečnosti, už mám objednané koncovky VaH. Pak příjdou na řadu tlumiče, progresive suspension ale ještě váhám, jestli 11,5" nebo delší. Za rok, za dva otevřené sání a tím skončím, dál tunit nebudu.
Ještě taková vychytávka, která mě fakt baví, bezklíčkové zapalování. Já na elektroniku moc nejsem a nemám radost z těch různejch čidel, alarmů, abs a dalších elektronických blbinách, který se mi na HD příčej, ale to bezklíčkové zapalování, to beru, to je fajn.
Gratuluju a užívej, S48 je výborný stroj
parádní haryk
Černá je krásná barva.