PROFIL MOTORKY

Jawa Přestavba (2006)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník SpeedyRex
Vloženo 14.7.2006
Aktualizováno 14.7.2006
Zobrazeno 5 258x
HODNOCENÍ PROFILU OD 17 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.9

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 137 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
krysoid
krysoid napsal 22.02.17 v 19:30 10b.

U nás se jezdí Stadiony a musím říct že je to peklo.Na to musíš mít prostě koule!!! Dobrá práce

Zx-10RCarlos
Zx-10RCarlos napsal 11.03.12 v 21:19

Pěkný kousek . Dávám ti 10bodiku za věrnost české značce Akorat me hlava nebere jak je ulozena klika na trech mistech?

Courier
Courier napsal 01.09.11 v 21:29

Plavák
Plavák napsal 20.01.11 v 12:56

Neskutečný... 10b!

Jimmos
Jimmos napsal 14.01.11 v 13:47

tý jo..

Pechyjo
Pechyjo napsal 08.03.10 v 14:59

takoví šíhadlo no za 10

MajklSX
MajklSX napsal 10.01.10 v 14:06

Tak to je Mahrovina woe.. 10je malo!!

SuperSic58
SuperSic58 napsal 23.11.09 v 17:46

krutý

Jakub-J41
Jakub-J41 napsal 20.07.09 v 15:10

Ahoj není to náhodou sedmdesátka když tam máš litinovej válec.?

M4rť4s
M4rť4s napsal 02.03.09 v 09:06

pěkný moto

Šroub
Šroub napsal 24.01.09 v 21:34

pls kde si sehnal ten karbík bing 21 ??? ja ho nem§ži sehnat dík

napsal 10.12.07 v 23:12

ahoj, kde si zohnal kovany piest?

smazany45461
smazany45461 napsal 09.08.07 v 19:08

hele nemas naky planky na sestaveni vyfuku na fichtla(jinak to mas husty )<br />

smazany33578
smazany33578 napsal 15.02.07 v 23:59

Potřeboval bych vědět, z jaké trubky tam máte vyrobené to koleno (tloušťka stěny, vnitřní průměr, délka).

Scutch
Scutch napsal 02.02.07 v 16:43

Hej tak to je malej vohul Kolik si v tom už asi tak utopil?

smazany33578
smazany33578 napsal 19.01.07 v 09:18

Ahoj, chci se tě zeptat, jak máš tu klikovku uloženou na těch 3 ložiskách. Máš vyrobený i nějaký delší čep? Jakým způsobem tam máš to ložisko uchyceno? A zapalování máš asi s řízením předstihu, co? No, celkově by mě zajímaly nějaké detaily...

smazany28735
smazany28735 napsal 14.01.07 v 17:47

hej tak tohle je malej nářez!!!!

smazany33578
smazany33578 napsal 13.01.07 v 23:02

Stejsky: vím, bavili jsme se spolu...<br />
No, přece jen by se něco málo teorie třeba hodilo...<br />
Nebo opravdu někoho, kdo by rád poradil (těch je ale málo). Dílnu mám vybavenou až moc dobře...

napsal 12.01.07 v 21:54

nemas niake novsie fotky,alebo dake video?dik

napsal 12.01.07 v 09:59

třeba já jsem nechtěl do motoru nasypat tisíce, ani ho někde koupit, ale po strávení spousty hodin na netu a v dílně se něco naučit, ten motor má strašně moc chyb, ale rozhodně v něm už něco je, motorka jezdí 90km/hod.

SpeedyRex
SpeedyRex napsal 11.01.07 v 19:22

Pajka: Dík. Nejlepší postup je motor koupit od člověka kterej se tím zabejvá,nebo jako my s ním spolupracovat a podle svých požadavků si motor poskládat a doladit.. Něco vyvýjet sám bez brzdy a dobře vybavený dílny je nemožný... U těhle maloobsahů i sebemenší změna rozhodí celej výsledek.. <br />
Jinak šli jsme přesně tou cestou pokus omyl s různými výsledky... Takže bohužel zdroj info nemám...<br />
Jinak motor co je na fotkách přišel na několik desítek tisíc...

napsal 11.01.07 v 18:48

Ahoj, máš super úpravy! Přemýšlím taky o menších úpravách na Mustangovi (ne pro závod, jen pro zlepšení). Chtěl bych se zeptat, odkud jsi čerpal informace pro tu stavbu, myslím tím vzorce pro výpočty, literaturu... Sháním něco už moc dlouho. Vím, jak je to složité a dělat úpravy způsobem pokus/omyl se mi zase nechce...

SpeedyRex
SpeedyRex napsal 11.01.07 v 17:28

rider: Bezkontakt na pincka snad nikdo nedělá.. Je to přizpůsobený wape..<br />
<br />
stejsky: Pěkný stránky! Tak dolaď,snad se tam uvidíme.

napsal 10.01.07 v 15:02

Zdravím, ten motor je opravdu paráda..., já jsem stavěl motor na loňský sprint, ale nějak se nepodařilo stihnout termín, snad letos... (ten kruháč snad nebude, jsem z Leťáku)<br />
www.jawa50speed.wz.cz

napsal 10.01.07 v 11:29

a este by som sa chcel spytat aky tam mas bezkontakt? je to z niecoho prisposobene?dik

SpeedyRex
SpeedyRex napsal 09.01.07 v 23:27

rider: Tak 70 se zkoušela,ale ta měla ještě poměrně malý úpravy takže jela jako 50... Měla teda hodně silnej spodek a furt to lítalo po zadním... <br />
Jinak na závody jedině s padinkou. Jednak se obsah dost často kontroluje a zadruhý to člověk dělá pro zábavu tak naco fixlovat...

napsal 09.01.07 v 10:39

mozem vediet aky to ma obsah? neskusal si 70ku?

SpeedyRex
SpeedyRex napsal 04.01.07 v 23:25

Já doufám,že Leťák letos bude. prej se tam má u startu dělat kruháč a chtěj to rušit... <br />
Nevím jestli do tý doby dáme regála dokupy,jestli ne tak se tam objevím aspoň s hadrákem.... <br />
Všechno to má svoje,každá sranda něco stojí...ještě že existuje pár bláznů co do toho ty prachy cpou... <br />
Jinak přeju,ať se zadaří a snad se tam uvidíme.

napsal 04.01.07 v 21:31

Tak to se těším, doufám, že vyjde letos taky super počasí, loni to byla paráda. V Letohradu to nemá chybu je tam plno lidí a celej den uběhne nádherně. Ladit padesátku je otročina - určitě pak o to větší sranda na závodě. Třipade zase aspoň jede a vím, že byli experti, kteří to tak nabrousili, že bez problémů atakovali 600kila-borci se sériovkama pak valili oči. Ale průser je, že se tyhle potvory pořád dřou. A je pak rozdíl opravovat pade nebo tu hladovou třipade. Aspoň teda u Japonců. Drahé všechno jako kráva a ještě to žere 10-14litrů - glo, glo. Romik.

SpeedyRex
SpeedyRex napsal 31.12.06 v 21:55

gromik: Doufám,že se tam uvidíme zase. Bohužel musíme hledat náhradu za chropláckej motor.. [] A protože jsme správný kokoti,tak už máme v merku jednu pěknou třiapůlu.. <br />
U vejfukůje to různý,na brzdě jsme měli asi 10 kusů a každej udělal něco jinýho... Může pomoct,ale i ubrat.. To JL bude asi dělaný na sériovej motor a ten tvůj už má úpravy,tak to nemusí sednout...<br />
<br />
DonBobr: Dík,jdi do toho,držím palce...<br />
<br />
extremetuning: Motor s klapkama běžel na brzdě,točil jak blázen a koně měl taky. Ale neměl spodek a s tříkvaltem byl nepoužitelnej...

robie46
robie46 napsal 30.12.06 v 22:49

tak tohle je dost dobrá přestavba hodlám udělat taky speciála na závody v jinolicích

napsal 30.12.06 v 13:19

Čau Speedy, určitě jsme se v Letohradu viděli, jel jsem 350třídu na Yamaze RD. Je to taky 2T. Teď jsem dělal komplet motor, výbrus, kanály, svíčky, kabely atd. Už nejsou prachy, a nevím jaký bude výkon. Má být něco kolem 60koní na klice. Zvažuju ještě výfuky od JL exhausts. Je to však 15tis. Nemáš zkušenosti, kolik procent výkonu přinese výfuk? Tipuju tak 10-20%. Samozřejmě ještě karburátory a sání, ale to je zase další díl. Zajímali by mě výfuky, kolik ti to přidalo výkonu. Ahoj, Romik.(Moje ID 34200).

napsal 24.10.06 v 20:12

muzu vedet scoho tam mas filter?mas tam klapky?

napsal 09.09.06 v 10:30

zdravim.je to fakt pecka pionier. mam rozostavane nieco podobne.chcem aby to bol fakt extremetuning...mam to trochu na ine ucely ako ty...na cross..takze ladime aj tlmice a hlavne spodok.chystam mnoho uprav...potom poslem foto ked to bude ako tak vyzerat.

napsal 09.09.06 v 10:19

napsal 05.08.06 v 23:02

Se zase ozvali lidi co jen záviděj spoustu práce a kvantum vědomostí někoho jiného. Čemu vadí, že je to pořád jen fichtl? tak ať je, ale jede dvakrát rychleji než ostatní. Není umění si koupit motorku co jede stovkou, umění je postavit fichtla co jede stovkou. Je strašně hezký si vozit prdel na nějaký japonský rejži a machrovat s tím, když ani nevíš co je přepouštěcí kanál. Můj pionýr jezdí zatím jen 84km/hod, tak Vám chlapy držím palce a ať to jezdí!

napsal 05.08.06 v 20:54

speedyrex jeto na picu delat take upravy stejne jeto porad jen fichtl

napsal 05.08.06 v 20:52

ale fakt ma pravdu skoda casu delat picoviny na fichtlovi

napsal 02.08.06 v 21:16

Chlape tak to je fakt brutální pecka.... klobouk dolu a vepředu ta 203 vypadá dost dobře a jaký tam máš kola?? myslim pláště 2,10?? moc moc moc dobrej stroj

SpeedyRex
SpeedyRex napsal 23.07.06 v 16:59

Johnney: Nech sikyho bejt to jsou poslední křeče,už se po stý opakuje... <br />
<br />
S tou jednoduchou úpravou je to těžký,můžeš zkusit klasickej postup. Tzn snížit hlavu,vyleštit kanály,lepší svíčku,zkoušet různý hodnoty předstihu,ale výsledek bude minimální.... Jestli do toho chceš pustit nějakou kačku,tak lepší karbec a vejfuk... Ale pokuď nepudeš do extrému a nedáš do motoru aspoň 15-20 tisíc tak si moc nepomůžeš.. Opravdu je lepší koupit za ty peníze nějakou zahraniční padinku.. My chtěli vyloženě závodního Regála a v tom projektu lítá kolem 50-60 tisíc...

napsal 23.07.06 v 14:33

siky:Neser, nebo si pro tebe dojdu s kamaradama k tvymu kompu! Hele, je mi 15 a myslim si, ze kdybych videl takovyho stupidniho vola jako ses ty tak mi je jedno, jestli ti bude 20,40 nebo 10 roku a jdu ti rozhodit sandal protoze ty bys ani nevedel, jak zavirat oko, kdyz na nej leti pest. Takovej ses vul. takze klidek

napsal 22.07.06 v 23:17

na piču fichtl jak fichtl je to hnus jste stupidni upravari

napsal 21.07.06 v 16:12

Nemoh bys mi prosim poslat nebo napsat nejakej navod na jednoduchou upravu??? ale takovou, ktera by moc neublizovala motoru nebo kterou bych zvlad...

Wema
Wema napsal 20.07.06 v 21:48

jasně .... už byla provedena oprava. Tohle mi hooodne ujelo, co

SpeedyRex
SpeedyRex napsal 19.07.06 v 22:39

Tak nějak nebyl čas sem napsat...<br />
<br />
Ladění je nekonečnej příběh,to je jasný.. Udělat se dá ledacos a právě šikovný český ručičky uměj nejvíc.. Je strašně jednoduchý koupit japanmotor a napastit ho do rámu,ale kuwa sme Češi! <br />
<br />
Jasně směs jdoucí do válce musí bejt co nejstudenější. Taky se dá do těhle padesátek namontovat nitro co se prodává do skůtrů,ale při současným rozsahu úprav bych to viděl na destrukci motoru(moc velká komprese)<br />
<br />
Coline zdar,vodkdy je z tebe grafolog? <br />
<br />
Wema: Colin je člen týmu (spoluvlastník) a asi myslel ,,motocYkly&quot;

Wema
Wema napsal 18.07.06 v 18:49

Moment .... kde je hrubka, ted jsem vubec nezachapal proc me vlastne dekujes ? Ale tesi me to.

smazany28633
smazany28633 napsal 18.07.06 v 16:07

wema: Čau draku super stránky a dík za podporu našeho projektu <br />
Máš tam v odkazech na www.sesa-moto.cz ..... komentář: Motocikly a sluzby vsechno druhu a kubatur je tam hrubka tak jí oprav, jinak jak říkám, super web, jsme rádi že se tam mužem vystavit <br />
<br />
Colin (z teamu)

s4r
s4r napsal 18.07.06 v 09:52

TKMOTO znám, ale to jsou úpravy, neúpravy - já měl na mysli nějakou radikálnější cestu - něco jako tenhle fichtlík...<br />
<br />
Uvidíme do čeho se někdy v budoucnu pustím...Ale na moji moto, ta musí být taková jaká je!

Wema
Wema napsal 17.07.06 v 22:50

Chlapi ... co třeba rozprašovaná voda za síním ? Dělal to svazarm a voda se ve válci rozpínala a tvořila vetsi mnozstvi páry ! Nemusí to přetlačovat tlak v horní úvrati jako při snížení hlavě. A taky platí &quot;čím chladnější karbec, tím vetsi vykon&quot;, take &quot;cim studenejsi vzduch do sání tim vetsi vykon&quot;. Rezonancni komoru ted chystam na Jawu 353 ale nevim jak ziskat jeji rozmery .... testovat se mi to nechce. Co taky motor chladit intenzivně stříkající vodoi na vílec ? Dělalo se to tak u starých speciálů od BSA tuším. Použil bych třeba čerpadlo ze 175 olimaster a trysku rozdvojil .... jednu navedl na žebra a druhou za sání aby si motor bral tu vodu. Svazarm to delal tak že vlhčil vzduchové filtry, ale motor střílel do té doby, nez se zahřál. tunit se dá do nekonečka .... já mám dve svíčky pro lepší spalování, počitat se stratama ! Použil jsem stejny indučky i stejne dlouhy draty + stejny fajky. Dbal jsem na každy detail ! Je toho vazne nespocet. Posli mi prosímte nejaky ty podklady ..... web už je v provozu .... www.motoupravy.wz.cz

smazany14534
smazany14534 napsal 17.07.06 v 12:38

jo a jak mas vyreseno sani?? na fotkach je to spatne videt,byhc tam udelal z te trubice od vysavace neco jako naporovy sani at to nesaje ten teplej vzduch za valcem jak se to chladi vzduchem ... urcite to taky neco prida ... a este sem slysel ze kdyz striknes sprej do karburatoru nj ale zase pak aby se to tim neudusilo ze tam toho jde moc chtelo by tam dat nejaky reducak ale to je moc slozity ale mozna by to za to stalo to zkusit prej to ma byt KONKOR na to mazani sroubku nebo co to je on obsahu ten plyn jakysik a ma to mit ucinek jako nitro... ja sem to chtel udelat ale potreboval sem prachy taks em to prodal no skoda ... alke stim sprejem by me to zajimalo to vyzkousej a pak napis jestli to je pravda nebo ne

smazany14534
smazany14534 napsal 17.07.06 v 12:24

s4r podivej se na stranky TKmoto tam mas na vyber z ruznych uprav

Heki
Heki napsal 16.07.06 v 22:22

Motor z třindy má docela potenciál. Krom základu jako klika, písty, hlavy, výfuky... se dají dát klapky na každý válec a dva karbecy. No chce to ale všechno zkusit. <br />
<br />
Kámoš (ten s tím závodním fichtlem) má doma ještě podobný závoďák s motorem s kývačky (taky upravený v době blahobytu...). Zatím je v renovaci, tak se neví, jak to pojede. Nicméně je to právě předělané na rotační šoupátko. Je to naprosté psycho - sání přímo do kliky přes karbec s difuzorem 38 mm. Škoda, že nemám nikde fotku. Až to v budoucnu rozjede, tak to nafotím.<br />
<br />
Jinak tu přírubu bych musel naměřit. Až ho potkám, tak se ho na to zeptám. Je to vpodstatě příruba jako máš Ty a z ní je odbočka do prázné pixličky od nějakého septonexu nebo něco takového. Vtip je v tom, že když je přebytek směsi, schová se to do toho a když je úbytek, jde to z toho do válce. V praxi to tomu docela dost pomůže, ale musí to být stoprocentně těsné. Taky se musí vyzkoušet velikost pro daný motor. Máš jiné úpravy, muselo by se to odzkoušet. Podle velikosti to jelo buď ve spodku nebo ve špici. Trvalo delší dobu, než se našel objem nádobky, který jel v celém spektru tak, jak chtěl jazdec )) Chtělo by to vyzkoušet.

s4r
s4r napsal 16.07.06 v 18:14

SpeedyRex: To mě by ta úprava motoru na 350 docela lákala, ale ne na mojí moto - to bych musel koupit nějakou rezervní... Vůbec ale netuším, kolik by se do toho &quot;dalo&quot; ve finále vrazit a jakou by to mělo životnost...

SpeedyRex
SpeedyRex napsal 16.07.06 v 15:36

Díky všem za podporu Jestli siky bude v urážkách pokračovat,tak už asi potřetí zopakuje svou kompletní slovní zásobu... Jinak mě jeho hlody taky moc bavěj,připomíná mě to dobu když mě bylo 10 <br />
<br />
K tomu zvuku. Zní to asi jako vostrá juniorkroska japonský výroby.... Krásně vostrej zvuk,kterej nemá s chroplem nic společnýho... Až Wema rozjede stránky určitě tam bude video <br />
<br />
Příruba mezi karbec a válec se zkoušela s různýma dýlkama i matrošema. Např. když byla o půl cenťáku kratší sebrala půl koně! Jinak jestli máš popis(matroš rozměry)tak to zkusit můžem... <br />
<br />
Rotační šoupě je moc složitý a nespolehlivý,ale na brzdě běžela verze s membránovým sáním a dala přes 12 koní!! Ale zas má mrtvej spodek...takže použitelnost zas omezená převodovkou...už aby byla!!! Jaj boha to POJEDE!!!!!! <br />
<br />
O zvýšení výkonu u 350 jsem vážně uvažoval(mám motor v hadráku)...pak sem si to rozmyslel,protože náklady by byly 2násobný oproti pinckoj. A 80 tisíc do motoru nedám... Tak jsem zkončil jen u bezkontaktu a lepšího karbce..

s4r
s4r napsal 16.07.06 v 14:20

::::::JEN DOTAZ:::::::<br />
<br />
Když jsem tak o tom uvažoval, tak tenhle fichtlik ma 3x silnejsi motor nez seriový a to se jedná o 50 cm obsah...<br />
<br />
Myslí si někdo, že by se TEORETICKY dal zvýšit výkon u 350/640 alespoň dvakrát??? <br />
Sice je asi jasný, že by to prd vydrželo, ale celkem by mě zajímalo, co by se s tím mělo dělat, aby se člověk dostal na nějakých 50 koní...<br />
Podle mě je to snad nemožný!<br />
<br />

Heki
Heki napsal 16.07.06 v 13:21

SpeedyRex: Ten zvuk musí být dosti šílený, což? Na tom okruhovém, co jsem psal, jsme měřili hlasitost (ale jen mobilem, který měl na to měřák - takže asi nic moc přesnost) a napsalo se nám, že je to až za stupnicí (byla do 120 Db). <br />
<br />
Ještě k tomu vykuť fakt tu kapotáž! Jinak, možná že by trochu té pružnosti pomohla rezonanční komora na přírubu mezi karbec a válec. Na výše zmíněném fichtlu je, a je to dost znát. Ale nejvíc psycho by bylo to předělat na rotační šoupátko, což? )) Ať to lítá. A zveřejni nějaké video.

Wema
Wema napsal 16.07.06 v 12:54

Vazne me unavujou tyhle reakce na blbý poznámky slikyho, nebo kdo to je. Myslim ze tady by se melo mluvit jen o motociklech a ne o lidech. NA to jsou jiny veci ... pokud ce chces vytahovat tak si bez na libimseti.cz a dej si tam fotku třeba na nočníku, me je to fuk. Prosímtě pochop ... tyhle stránky jsou pro lidi, které to opravdu zajímá. Pokud k tom unemáš kloudnej názor tak se nevyadřuj. Díky. Wema

smazany604
smazany604 napsal 16.07.06 v 11:52

jo.. mozna budes mit zas dalsi sadu supur nadavek... ale pis dal, dyky se vyborne posmeju jak ty tvoje skvosty ctu...

smazany604
smazany604 napsal 16.07.06 v 11:49

Speedy: viděl bych to na řpk nebo tu Tvou &quot;gumoléčbu&quot; <br />
<br />
Siky: tak sem včera čekal v Ostravě u Tesca se svojí bílou 105kou a ty nikde ses bal přijet co? <br />
<br />
Jo a Siky, za dva mesice budu mit vysokoškolsky titul, co budeš mit ty krom Octavky a TE410 kterou si dostal?

Předchozí
1 2 3
Následující


TOPlist