renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Moto Guzzi V11 (2004)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník spidi.cz
Vloženo 13.12.2014
Aktualizováno 1.2.2021
Zobrazeno 4 076x
HODNOCENÍ PROFILU OD 10 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 11.03.2017, Uskutečněno: 11.03.2017, Stav tachometru: 32000 km, Zhlédnuto: 39x, Firma: FIRMA:REPREmoto (Opava-Předměstí)


Každý rok ladím Guzzinku dopředu a dělám z ní lahůdkový stroj...

Letos jsem se rozhodl pro tyto drobné úpravy:
- druhá svíčka na válec, aby to mělo lepší zapalování,
- výměna vodítek výfukových ventilů a samotných ventilů, už byly ošoupané,
- frézování sedel, úprava výfukových kanálů, leštění spalovacích prostorů
- úprava válců, snížení
- snížení hlav, úprava antidetonační spáry
- odlehčení spojky o 600 g a její vyvážení,
- kované písty, které jsou o 58 g lehčí na každý píst a mají větší kompresi a
- odstranění přímých filtrů, mají horší výkonové parlamenty než originál...
- měření výkonu na brzdě
- odladění řídící jednotky, palivová a předstihová mapa.

prakticky se dělala repase motoru...

Písty mám již delší dobu (Wisseco od Fast by Ferrachi) a myslel jsem, že z nich budou jen těžítka. Protože válce V11 rok 2014 mají větší průměr a to by nesedělo. Tak mi kolega vyměnil válce ze starší V11, kde tento rozměr je již použitelný.
Dále bude potřeba vyměnit výfukové ventily.

Cílem celé této srandy je:
- zvětšení výkonu,
- rychlejší reakce na plyn.

Skutečný výsledek podle obrázku na brzdě:
- pokud se podíváte na přiložené měření z brzdy tak skoro úplně zmizel propad výkonu kolem 5.000 otáček.
- vyhladil se průběh výkonu a krouťáku
- došlo k nárůstu krouťáku a výkonu

Vše samozřejmě nedělám sám, ale dělá to kolega a guzistický fanda Tomáš Gelnar z REPRE moto, kterému moc děkuji za odborný přístup.

Jaký je skutečný pocit po první jízdě?
5.8.2017 - první jízda, najeto 190 km
Je to prostě paráda...
- motor jde parádně do otáček,
- přidalo to výkonu a jde to fakt cítit hlavně ve špičce.
- pryč jsou i pocitově propady v otáčkovém spektru,
- 200 je tam hned a neleze to jako předtím.
- proč to nedělali takto hned z výroby???

Trochu přeci jen negativ:
- při ubrání plynu se to propadne ihned dolů, je to díky té spojce, že je odlehčená, ale chce to citlivěji pracovat s plynem,
- další jsem zatím nenašel...

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Výsledek po vačce Shrick

    Tak dali jsme vačku SHRICK a trochu to kolega poladil a výsledek je více než zajímavý. Kdo se podívá na výstup po brzdě tak je tam nárůst cca 10 koní a 15 Nm krouťáku oproti základu. Pěkný průběh výkonu a taky kroutí

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 01.02.2018
    Uskutečněno: 01.02.2018
    Tachometr: 42000km
    Komentářů: 4x
  • Nová vačka Schrick

    Došla vačka na MG V11 od Schrick. Radost pohledět... Bude se montovat až v zimě 2017/2018..

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 06.08.2017
    Uskutečněno: 06.08.2017
  • Oprava na cestě

    Kamarádi od BMW se mi posmívali, že na MG potřebuješ solvinu... Já jsem se jim trochu smál, ale dnes jsem ji potřeboval! Na cestě z Rumburka, přes Hořice se mi v Hradci Králové začal klepat motor a vynechávat jeden

    Typ: Oprava
    Vloženo: 22.05.2016
    Uskutečněno: 22.05.2016
    Komentářů: 5x


TOPlist