Suzuki DL 1000 V-Strom (2014)

Vlastník horak.r72
Vloženo 21.9.2014
Aktualizováno 9.1.2022

Vloženo: 08.01.2022, Uskutečněno: 10.06.2021, Stav tachometru: 51900 km, Zhlédnuto: 16x

Tradiční červnový trip naší party nazvaný Covid Road 2021 nakonec proběhl po Česku jako Přehrady 2021. Vyrazili jsme hned jak se uvolnili zákazová opatření ( otevřeli hospody a ubytování), trval 4 dny a najeli jsme necelých 1200 km po naší krásné Moravě, Čechách a Slezsku, po stopách našeho pradávného výletu, který jsme jeli s Jirkou a Martinem... „Přehrady 2012“. Trasy a některé žrací zastávky jsem tak trochu plánoval já, ubytování a trička Milan, Jirka vezl v advíku cisternu benzínu pro případ nouze a ostatní drželi partu a starali se o společnost a zábavu.
Ve čtvrtek ráno jsme se sjeli k Milanovi na kafe a pro trička... kompletní sestava Karel, Milan, Petr, Pavel, Jirka, Martin, já a navíc se k nám po čase přidal starý dobrý parťák Pavel na Hornetu. z Ludslavic jedeme na jihozápad okolo Brna přes Bučovice, Moravský Krumlov a Moravské Budějovice k Vranovské přehradě. Po tom co jsme se pokochali a někteří provedli očistu nohou, jeli jsme dál na Slavonice, Landštejn a na první pořádné žrádýlko v Nové Bystřici ( restaurace Ubrousku prostři se... můžu jen doporučit). Pokračujeme přes Třeboň do Českého Krumlova, kde Milan našel pěkné ubytování (u Vietnamce) nedaleko centra s vlastním parkovištěm a za velice slušné peníze.
Druhý den vyrážíme z Českého Krumlova na Rožmberk nad Vltavou velmi zajímavou „lesní“ cestou přes Vyšší Brod do Černé v Pošumaví. Po kochací a fotící zastávce u Lipna jedeme na Volary, Vimperk, okolo hradu Rabí a už se těšíme na další žrádlo s velkým „Ž“ ve steak house v Soběsukách u Nepomuka. Kdo jste tam nebyli, tak tam jeďte. Fakt to stojí za to. Další zajímavá, původně neplánovaná, ale o to zajímavější zastávka byla u lomu Velká Amerika. Potom celkem nezáživný přesun okolo Prahy přes Kladno a Kralupy až do Mělníka, kde Milan našel ubytování v Indické restauraci s penzionem. Ale naše první kroky vedli k sousedům do klasické hospody na pořádné české pivo. Až potom zkoušíme jestli naše vnitřní orgány vydrží ( pro nás zvláštní, ale zajímavou a chutnou) Indickou stravu.
Sobotní ráno, než opustíme Mělník, zahájíme náš třetí den kafem a koblihou na benzince... pořádný základ musí být. Jedeme okolo Máchova jezera na Stráž pod Ralskem, Železný Brod, Vrchlabí, Trutnov k vodní nádrži Rozkoš (fotečky pouhá, pro rodinu... tady se koupat nedalo). Potom následuje krásný pohraniční úsek cesty přes Deštné v Orlických horách k velmi zajímavému kostelu s prosklenou střechou v Neratově ( něco takového neuvidíš každý den... zajímavý tip na výlet). Po duchovně založené zastávce míříme přes Jablonné nad Orlicí až do Výprachtic, kde Milan našel úžasný penzion U Jana. Pěkné ubytování, dobré jídlo, příjemná a ochtotná obsluha... dá se říct to nejlepší na konec, a to jsme ještě nevěděli co nás čeká ráno... ta snídaně se skoro nedala sež...teda sníst, jak byla veliká a dobrá. Tak jsme se přemohli a ty talíře ztrestali? .
Nedělní ráno nemohlo začít líp (myslím tu snídani), tak se začínáme vracet k domovu, na Moravu přes Slezsko. Jedeme Zábřeh, Uničov, Šternberk, protáhnem se bývalým vojenským prostorem Libavá, přes Vítkov, Odry a Hranice na Moravě až domů.
Výlet to možná nebyl až tak zajímavý svými zahraničními destinacemi, počtem najetých kilometrů, ani maximálními výškami, hloubkami, rychlostí... a podobně. Ale výlet to byl pěkný, se spoustou zábavy, pěkného ubytování, dobrého jídla, tradičního českého i moravského pitného režimu, krás naší vlasti a pohody bez pracovního stresu... ale hlavně náš... s kamarády.

kanam (0) napsal 09.01.2022 v 20:26

Rade super..., jen jsi pro ostatní zapomněl upozornit že ten vietnamčík byl teplý!!! A trošku bych poopravil, že ta indická kuchyně prověří spíš než vnitřní orgány vyměšovací trakt. A to hned v brzkých ranních hodinách.

• Moto rok 2020

Motoroute 2020 … jak jsme nejeli na Sardinii Po skončení sezóny 2019 jsme jako vždycky začali s naším motoklubem kout plány na motoroute 2020. Podle vyprávění známých a taky cestopisů a deníků na Motorkářích jsme si vys

Vloženo: 01.01.2021
    Uskutečněno: 31.12.2020
  • Motoroute 2019- Alpské šotolony

Motoroute 2019- Alpské šotoliny Tomuto výletu předcházelo několik událostí. Jedna né moc příjemná a to že v srpnu 2018 našeho výstrojního a ubytovacího náčelníka Milana zbouralo auto. Ještě to není úplně OK, ale chuť

Vloženo: 23.12.2019
    Uskutečněno: 21.06.2019
  • Motoroute 2018 Slovinsko

Motoroute 2018- Slovinsko Při několika zimních posezeních našeho „motoklubu“ (samozřejmě v hospůdce u piva a žvance), při kterých se probírali zážitky z předchozích výletů, jsme s kamarády hledali další destinaci k vý