PROFIL MOTORKY

Kawasaki ER 6N (2006)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník dopaa
Vloženo 12.9.2014
Aktualizováno 11.4.2017
Zobrazeno 4 736x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Je to krásný malý lehký stroj který dokáže začínajícímu motorkáři lecos odpustit ale i klepnout obrazně přes prsty pokud začne mít pocit že už všechno umí...

Více fotografii

Výška jezdce: 181 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki GSF 600 Bandit: Jezdil jsem na ní v autoškole a nějak mi nesedla
Honda CB 600S Hornet: Nenašel jsem slušný kousek

První dojmy - Protože má praxe z motocykly se odehrála před třiceti lety a to pouhých 100 km na Jawě 50 byla moje první jízda na er6 jednou velkou fascinací a panického strachu abych si tu krásku hned neočesal o asfalt.Co mě dostalo:po přidání plynu pro mě nezkutečně silné vibrace a síla motoru kdy jsem měl pocit že to sakra musí každou chvíli vzlétnout... Motorka mi padla hned do ruky,vzpřímený posez,ovladače tam kde mají být, nenašel jsem po první jízdě nic co by mi vyloženě vadilo.

Motorku bych doporučil pro - No určitě začátečníkům!sám jsem toho příkladem, ano ze začátku to trošku dře než pochopíte co ta motorka vlastně od vás chce aby si to člověk užil ale pak to stojí za to stane se zní hodná holka co vás poslechne na slovo a je sní náramná zábava.

Doplňky na motorce - Pouze pancéřové hadice na předku,teď čekám až dorazí kufr,si ho letos asi už neužiju je to dárek k narozkám tak musím vydržet.

Recenze

Papíry jsem si udělal a dostal v dubnu 2014 od té doby jsem najel 4700 km jen pro pořádek.Tento stroj jsem si vybral protože byl za velice přívětivou cenu a oproti jiným ve velmi dobrém stavu a móóóc se mi líbil.Před první jízdou jsem vyměnil olej,vyčistil brzdiče a dal nové destičky a šup na silnici.Nicméně po prvních stovkách kilometrů kdy jsem se trápil v každé zatáčce (v domění že jako začátečník nejsem schopnej slušne projet zatáčku) sem mrknul na gumy a málem mě to složilo... na předku byla ještě zřejmě originál guma datum 7/2006 a zadek nebyl o nic lepší takže koncem května proběhla výměna gum... JÍZDA okamžitě o sto pro lepší teď to konečně bylo ono!Takže co říci po pěti měsících z er6:Když chci je to hodnej malej cesťák na středně dlouhý vzdálenosti (rozuměj 200 až 300 km denně) bez větších následků na těle,ani jízda ve dvou mi nečiní problém snad jen to klouzání při brždění není moc příjemné ale to se dá časem upravit jiným materiálem na sedle.Motor má podle mě čitelný průběh a nástup výkonu, nejlépe se cítí mezi 5000 až 8000 ot.min to umí ukázat co umí.Výborná vlastnost dvouválu brždění motorem,musí se to trochu natrénovat a pak takový příjezd ke křižovatce z podřazováním je frajerská záležitost doplněná krásným zvukem... no když se to nepovede může se vám kousnout zadní kolo a to fakt není frajerský ani příjemný mám vyzkoušeno.Brzdy:na předku mám pancéřovky takže super i dávkovaní je čitelný zato zadní brzda se hodí jen na dobržďování v malých rychlostech a občas pomůže v lehce přestřelených zatáčkách.Ovladatelnos er6 je naprosto úžasná v zatáčce můžete při klopení jít tělem z osou motorky nebo horní častí těla kolmo k vozovce a motorku pod sebou tlačite do prava či leva nevím jak to lépe popsat snad to jde pochopit no a ve městě není co řešit super.Podvozek bohužel nemá rád naše rozbité silnice což je asi spolu z krátkými zrcátky největší nedostatek erka jinak jí není co vytknout,spotřeba 4,5 až pět litrů což je notoricky známo jen to potvrzuji.No a servis... výměna oleje,brzdovky,vzduchového filtru,brzdových destiček,hladící kapaliny... to vše se dá zvládnout doma v garáži a nic většího z oprav mě zatím nepotkalo a doufám že to tak vydrží co nejdýl
No a protože si tento typ motorky pořídí zřejmě nejvíce začínající motorkáři a kamarádi mi důvěrně říkají černá kronika dovolím si tady vypsat pár postřehů ze silnic na sedle motocyklu:zřejmě díky hlasitému výfuku už mi dvakrát vběhla srna do cesty z kukuřičného pole a jednou dokonce z náletových dřevin u silnice těsně přede mne vylétl splašený dravec zřejmě káně ve všech případech to bylo opravdu o fous,a teď moje vlastní chyby z blbosti:když se rozjíždíte takzvaně na krev nezapomeňte při řazení ubrat plyn protože při puštění spojky pod plynem se tahle mrška dokáže třeba i při řazení z trojky na čtyřku ještě zvednout na zadní kolo a když to nečekáte tak to není nic moc,když přejíždíte z pruhu do pruhu a máte krátká zrcátka otočte celou hlavu dvákrát jsem na to málem doplatil když se vedle mě najednou objevilo auto,když jedete třeba ve městě blízko za autem není to dobrý...najednou se objeví propadlý kanál a už nemáte čas na reakci,no a moje největší blbost blížíte se k traktoru a za ním je relativně daleko nepřehledná zatáčka veřte že ho nestihnete předjet i kdyby jste měli bůhví jak silnej stroj...máte spíš problém dobrzdit a nestát se součástí výbavy traktoru když se naproti ze zatáčky vyvalí auto jo a málem bych zapoměl nekochat se krajinou když před váma ač daleko jede auto těch pár sekund nepozornosti ho dokáže sakra přiblížit a pak babo raď...

Konečně dorazil kufr 16.9.2014
Včera namontován dnes vyzkoušen,montáž je jednoduchá cca 30min,vše je pevné vypadá že by mohl i vydržet.Sada: držák na kufr+plotna+34L kufr cena 4000kč viz.foto galerie

22.2.2015
Ahoj všem,blíží se jaro tak jsem provedl jarní údržbu a dokoupil pár věcí co motce a mě dost citelně chyběli... provedena výměna chladící kapaliny,brzdovky,zrcátek v kterých konečně něco vydím,montáž zásuvky 12V/5V,držák na navigaci a nasazen nový zadní blatníček (lízátko).No a já si pořídil nové oblečení,vyzkoušeno včera, pět stupňů nad nulou a paráda krásně teplo né jak vloni v džínách a motobundičce z Lídlu to nebylo fakt nic moc.V červnu se chystáme do Skotska tak to je nutnost být připraven... viz foto

8.12.2015
Dnes jsem konečně uložil motku k zimnímu spánku,máme toho letos dost za sebou:Skotsko(5000km,tři fotky v galerii jako ochutnávka)dávám dohromady cestopis jsem netušil že je to taková fuška tak to bude ještě chvíli trvat,potom dvakrát Slovensko a hodně cest kolem komína cca najeto za sezónu 15000 km.A jelikož jsem Kawince slíbíl pokud mě doveze ze Skotska v pořádku že jí dopřeju velký servis a ještě jednu sezónu si ji nechám tak jsem nechal vyměnit řetězovku,svíčky,zadní pneu,ložisko řízení,olej v předních tlumičích a tak nějak celkově seřídit a zkontrolovat... cena za materiál a práci cca 11000kč pokud to někoho zajímá.No mám takovou perličku zřejmě dost lidí mi to neuvěří:na zadní gumu Michelin Pilot Road 2 jsem najel 16000km a to jezdím docela svižně... no tak to je takový rychlý přehled,se už těším na další sezónu zatím ahoj všem

14.4.2016
Dnes jsem přepsal motku na nového majitele takže je prodána a začíná nová cesta v podobě Hondího litru CBF 1000 ABS! Naberu zkušenosti a založím profil... nazval bych to Level2

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
mRKEF
mRKEF napsal 16.09.14 v 19:55

To zvedání na 4ku byl asi spíš pocit než realita :). Měl jsem ER-6 a ani na sprintu při řazení z 1 na 2 při stálé plném plynu se nezvedla.

dopaa
dopaa napsal 15.09.14 v 22:09

Pro iDAWE samo že jsem myslel pár desítek centimetrů nad vozovkou byla to moje první jízda po autoškole takže zmatek a panika co se to děje

Hogon
Hogon napsal 15.09.14 v 21:02

iDawe
iDawe napsal 15.09.14 v 20:16

tohle se zvedá i na čtyrku ? sakra co jsem si to koupil za hujdu mrtvou

JimMrJim
JimMrJim napsal 15.09.14 v 14:19

Skvěle napsáno a popsáno. Taky o ni přemýšlím a tohle mi i pomohlo
Diky

Více komentářů



TOPlist