Je to dravec, který baží po otáčkách. Na Afričce mi začal chybět výkon. Tady koně jsou a dávají o sobě znát. Do 3 tis. ot. nepoužitelné, od 4 do 6 piánko, nad 8 už nestíhám sledovat ručičku otáčkoměru.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW R 1150 GS: GS je tupější, těžší, diametrálně jiný charakter projevu motoru.
První dojmy - Ve srovnání s GS je LC8 velký dravec, sportovní projev s plusy i mínusy.
Motorku bych doporučil pro - Pro ty, kteří v sobě mají trochu sportovního ducha.
Recenze
Ten projev motoru mi učaroval a dal mi zpátky úsměv, který při otočením plynu vyvolávalo RSV. Není to takový dravec, ale na druhou stranu je to v přijatelnějším balení. Nechá si líbit o něco nižší otáčky, ale rozhodně ne tak nízké, jako XRV.
Podvozek je super. První svezení po off trase, kterou jsem jezdil na XRV a všude jsem najednou jel o kvalt výš. Podvozek WP je mimořádný nejen v terénu, ale i na silnici. I když nevypadá, je na ní dost místa i pro dva.
super a po africe asi nejrozumnější krok
Skvělá volba, vítej v oranžovém světě
Pěkná