Moc hezká motorka, táhne hezky odspodu a nad 7000 otáček to je malej ďáblík. Na pohodlné cestování a občasnou střelbu jak dělaná.
Recenze
Zkušenosti:
Sezóna 2006:
Po ročním ježdění (většinou na trase Liběchov-Dubá) a jedné dosti daleké cestě na západ je motorčička stále v pořádku. Od koupě přibylo 6000 km a až na menší problém s akumulátorem a zadní pneu je stále jako nová. S tou gumou jsem měl fakt smůlu, měla najeto asi 3000 km a dostala hřebíčkem. Po opravě jezdila ještě 2 týdny než jsem zjistil, že je proražená jiným hřebíčkem na jiném místě a tak se koupila nová. Co Hondě docela chybí a obzvlášť během letošní teplé zimy, kdy se dalo jezdit i v lednu (2 dny v lednu tu bylo 13°C), jsou vyhřívané rukojeti. Jak já jsem tehdy záviděl cesťákům co jezdili okolo hezky v teplíčku... Cesty: Různě po čechách a jednou k moři. Další info: Koupena na jaře 2006 s 12 tkm a v prefektním stavu. Původem pochází z Německa.
Sezóna 2007:
Na jaře byla velká prohlídka s výměnou oleje a brzdovky. V sezóně jsem nenajel ani 2000 km, prostě nebylo kdy a nebyla nálada. Na podzim odešla baterka, tak se koupila nová Saito u Louise. Jinak všechno v pohodě, až na to, že po letní odstávce zestárl benzín a jelo to dost podivně. Tak jsem to vyjel a natankoval 98. S tímhle benzínem se to chová o trošku jinak, o něco lépe táhne v hodně nízkých otáčkách a ve vysokých jede stejně. Celkově mi příjde klidnější. Taky jsem přezul na Conti Road Attack, tentokrát i vpředu.
Sezóna 2008:
Zatím nic moc, jen opět odešla baterka. Koupil jsem už kvalitní - stejnou jako byla origo od Hondy - značka Yuasa (made in Japan).
moooc pekna..a ty svody!
Moc pěkná.
Pěkná a pohodlná Jestě kufr a bude to ideální cestovní stroj