Již od koupě jsem měl naprasklý jeden z bočních plastů plus byly díky laděným výfukům trochu nešikovně upraveny plasty v místě, kde jsou výfuky uchyceny. Navíc byly některý plasty docela poškrábané a prostě už to prostě nevypadalo dle gusta.
Konečně jsem se k tomu dostal a motorku odstrojil. Nechal jsem nakonec nastříkat oba zadní boční plasty, zadní plast nad světlem a přední blatník, který měl rýhu. Oba přední boční plasty u nádrže jsem nechal, jelikož na sobě mají origo samolepku, která je drahá jako blázen a líbí se mi.
Výsledek je dle představ, FMXko vypadá jako nové :).
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Nějaký ten kilometr od většího servisu už uběhl, takže nastal čas pár věcí vyměnit. Hlavě se jednalo o gufera přední vidlice, dále pak nové brzdové destičky (původní) + brzdovka, která tam byla opravdu dlouho, a také řet
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 19.09.2018 |
Uskutečněno:
| 19.09.2018 |
Tachometr:
| 17300km |
-
Rozhodl jsem se přidat teploměr oleje, což je u vzduchem chlazenýho motoru bez jakýchkoliv budíků dost praktická věc. Navíc v černý barvě v kombinaci s chromem
vypadá opravdu hezky. Krásně pak vidíte, kdy už můžete mo
Typ:
| Montáž doplňku |
Vloženo:
| 19.09.2018 |
Uskutečněno:
| 19.09.2018 |
Tachometr:
| 17250km |
-
Po ujetí prvních kilometrů jsem se rozhodl vyměnit raději olej, protože motorka dlouho nejezdila, ale také se blížil interval výměny na 9 tisících km. Olej jsem po přečtení různých názorů vybral Motorex Top Speed 4T a ol
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 19.06.2017 |
Uskutečněno:
| 19.06.2017 |
Tachometr:
| 9100km |