Jak jsem psal u vzduchového filtru. Motocykl si při konstantní rychlosti lehce pocukával a při rychlejším přidání plynu se dokonce začal lehce dusit.
Než jsem stačil stroj odvézt do servisu na diagnostiku přidalo se k celé věci ještě strašidelné červené oko PGM-FI, které na mě nelítostně 8x upřelo svůj zrak. Dle servisního manuálu by se mělo jednat o chybu TP senzoru nebo elektro, které k němu vede.
Po návštěvě servisu na Jarově byla závada na elektroinstalaci opravena a cukání, dušení je fuč
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Objevil se problém, který je(byl) řešen na fóru. Při konstantní rychlosti cca 50 km/h se objevilo lehké pocukávání (jakoby vynechávání) a kolísání otáček.
Jako první věc, kterou jsem udělal byla výměna vzduchového filt
Typ:
| Oprava |
Vloženo:
| 03.04.2015 |
Uskutečněno:
| 03.04.2015 |
Tachometr:
| 15800km |
Komentářů:
| 1x |
-
Vyměněn vzduchový filtr. Předchozí majitel na nějakou větší údržbu patrně z vysoka ... a tak jsem objevil ještě tuhle hrůzu. Jelikož motorka při jízdě lehce cukala a výměna svíček nepomohla filtr mi přišel jako možná dal
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 21.08.2014 |
Uskutečněno:
| 25.07.2014 |
Tachometr:
| 14320km |
-
Jako další doplněk je cestovní plexi MRA s nastavitelným deflektorem. Při mé výšce 176 cm mám vyzkoušeno, že při dobrém nastavení deflektoru se dá v pohodě jet 80km/h s otevřeným plexi na helmě a stále je to snesitelné i
Typ:
| Montáž doplňku |
Vloženo:
| 21.08.2014 |
Uskutečněno:
| 25.07.2014 |
Tachometr:
| 14320km |