renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Triumph Tiger 1050 (2008)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník p55p
Vloženo 13.5.2014
Aktualizováno 29.3.2015
Zobrazeno 1 721x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 17.11.2014, Uskutečněno: 17.11.2014, Stav tachometru: 43500 km, Zhlédnuto: 2x


- kompletni odstraneni SAI + nova mapa
- odstraneni katalyzatoru - ctyri hodiny, kruci ctyri hodiny, ale nakonec sel
- zaslepeni der v airboxu
- prorezani vetsich otvoru + vymena filtru za K&N
- serizeni MemJet ( http://www.memjet.hu/ )
- vymena rele blikacu za Koso dual ( LED and Bulbs)
- zvyseni riditek bazarovym drzakem z FZ1, po nalakovani na cerno je to luxusni
- vymena riditek za zlata Accosata
Takze priprava pro sc-project ladak hotova, ted jen aby se jezisek pochlapil.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
p55p (0) napsal 17.12.2014 v 10:58

Tak pro ladak je to vyhoda, navic je to jen EKO kurvitko co tam nemusi byt, protoze na STK ti emise u motky stejne nemeri
Hlavne s ladakem i bez nej to praska do vyfuku a je to udajne takovy nekultivovany, no uvidim jaka bude zkusenost po vyndani.
Odstraneni SAI by se nemelo podepsat na vykonu i spotrebe, hlavne sel i katik takze jsem to vzal s upravama z jedne vody.
mrkni sem //www.motorkari.cz/motorka/?mid=93775

luko850 (0) napsal 16.12.2014 v 20:00

Je mi jasné že jsi to dělal při jedné práci.Mě ale zajímá jestli to má nějaký praktický důvod.Jestli to má třeba nějaké položené negativa v výkonu,spotřebě atd..

p55p (0) napsal 16.12.2014 v 16:46

Tak jen vypnout to samozrejme slo, jenze stejne jsem musel rozebrat pul motorky, tak proc tam nechavat neco co stejne vypnu, navic musis zaslepit ty diry v SAI hadici a pak je uz jedno jestli ho oddelam cely nebo ne, ja se rozhodl, ze pujde z masiny
Navic je to reverzni operace, da se hodit zpet i kdyz to ja urcite neplanuji. viz. tohle video https://www.youtube.com/watch?v=SGJGFP994b8

luko850 (0) napsal 16.12.2014 v 16:29

Zdarec.
Zajímavé úpravy
Jen dotaz-proč jsi odstraňoval SAI? Nestačilo ho jen v ŘJ vypnout?


Nejnovější záznamy v deníku
  • Prezuti pneu

    zmena z Pirelli Angel GT A ( cest jejich 15tis. km) na Pirelli Scorpion Trail II a po 400km je fakt znat rozdil tech sesti let od posledniho prezuti :-D

    Typ: Údržba
    Vloženo: 18.06.2023
    Uskutečněno: 18.06.2023
    Tachometr: 60500km
  • Vymena kabelu

    Vymena kabelu starteru a kostry. Nechtelo se me s tim drbkat tak jsem zakoupil sadu od STOLTEC Doslo z US bez cla do tydne. Vymena cca. 15minut. Zlepseni startu neuveritelne. Pokles napeti na budicich pri predchozi

    Typ: Údržba
    Vloženo: 02.07.2017
    Uskutečněno: 02.07.2017
  • Andelky

    Prezuto na Pirelli Angel GT A, nejlepsi co jsem mohl pro motorku udelat. Neskutecny lepivky proti Dunlopum.

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 08.05.2017
    Uskutečněno: 08.05.2017
    Tachometr: 45500km


TOPlist