- kompletni odstraneni SAI + nova mapa
- odstraneni katalyzatoru - ctyri hodiny, kruci ctyri hodiny, ale nakonec sel
- zaslepeni der v airboxu
- prorezani vetsich otvoru + vymena filtru za K&N
- serizeni MemJet ( http://www.memjet.hu/ )
- vymena rele blikacu za Koso dual ( LED and Bulbs)
- zvyseni riditek bazarovym drzakem z FZ1, po nalakovani na cerno je to luxusni
- vymena riditek za zlata Accosata
Takze priprava pro sc-project ladak hotova, ted jen aby se jezisek pochlapil.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
zmena z Pirelli Angel GT A ( cest jejich 15tis. km) na Pirelli Scorpion Trail II a po 400km je fakt znat rozdil tech sesti let od posledniho prezuti :-D
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 18.06.2023 |
Uskutečněno:
| 18.06.2023 |
Tachometr:
| 60500km |
-
Vymena kabelu starteru a kostry.
Nechtelo se me s tim drbkat tak jsem zakoupil sadu od STOLTEC
Doslo z US bez cla do tydne.
Vymena cca. 15minut. Zlepseni startu neuveritelne.
Pokles napeti na budicich pri predchozi
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 02.07.2017 |
Uskutečněno:
| 02.07.2017 |
-
Prezuto na Pirelli Angel GT A, nejlepsi co jsem mohl pro motorku udelat. Neskutecny lepivky proti Dunlopum.
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 08.05.2017 |
Uskutečněno:
| 08.05.2017 |
Tachometr:
| 45500km |
Tak pro ladak je to vyhoda, navic je to jen EKO kurvitko co tam nemusi byt, protoze na STK ti emise u motky stejne nemeri
Hlavne s ladakem i bez nej to praska do vyfuku a je to udajne takovy nekultivovany, no uvidim jaka bude zkusenost po vyndani.
Odstraneni SAI by se nemelo podepsat na vykonu i spotrebe, hlavne sel i katik takze jsem to vzal s upravama z jedne vody.
mrkni sem //www.motorkari.cz/motorka/?mid=93775
Je mi jasné že jsi to dělal při jedné práci.Mě ale zajímá jestli to má nějaký praktický důvod.Jestli to má třeba nějaké položené negativa v výkonu,spotřebě atd..
Tak jen vypnout to samozrejme slo, jenze stejne jsem musel rozebrat pul motorky, tak proc tam nechavat neco co stejne vypnu, navic musis zaslepit ty diry v SAI hadici a pak je uz jedno jestli ho oddelam cely nebo ne, ja se rozhodl, ze pujde z masiny
Navic je to reverzni operace, da se hodit zpet i kdyz to ja urcite neplanuji. viz. tohle video https://www.youtube.com/watch?v=SGJGFP994b8
Zdarec.
Zajímavé úpravy
Jen dotaz-proč jsi odstraňoval SAI? Nestačilo ho jen v ŘJ vypnout?