Bývalá okruhovka, takže nějaký cenný úpravy, ale zase dost šrámů. Posledních pár let defakto jen stála, tak jsem ji od souseda, co ji měl od novoty, koupil na zkoušku, i když jsem litra ani nechtěl. Ale dokud bych si tenhle klukovskej sen nesplnil, nikdy
První dojmy - Čekal jsem to mnohem horší! Karbec + akrap je porno :-) Po roce prodáno, potřeboval jsem peníze do motorky č.1 - motarda. Jsem rád že jsem to zkusil a zažil, 2 cesty do Brna na okruh byly nezapomenutelný a jestli jednou peníze dají, klidně si okruhovku dovedu představit. Na silnici už ale radši ne. :-)
Recenze
Ujedu v pohodě 200km skoro v kuse, záda, zápěstí, nohy, úplně v pohodě! (racing přepákování jsem teda sundal). Motor táhne normálně, akorát pod 3 tisíce se nesebere, ale to je opět vlivem úprav. K červenýmu poli to celkem táhne, ale taky nic na výměnu plenek, přecijen ty roky jsou znát, mám taky 90kg... nějaký zuřivý vzpínání na záda se nekonají a za to jsem upřímně rád. V zatáčkách samozřejmě zatím z plynu respekt. Zatáčky celkově - kvůli tomu jsem ji víceméně koupil, ani jsem litra nechtěl, ale tenhle podvozek funguje výborně, cítím po VFR obrovskou jistotu. Takže se pozvolna učím pracovat na motorce v takový rychlosti, protože tady na tom si užít jízdu vyžaduje tempo, kde se chyby neodpouští. Pomalu s ní jezdit, nebo jezdit kde to neznám, mně už nebaví, je to prostě stroj na zábavu. V plánu je dát jízdy v Brně, tak uvidíme, mám k tomu i lamináty.
Kupodivu přítelkyně si ani moc nestěžuje oproti VFR.
Spotřebu neřeším, mizí to teda pořád, ale adekvátně zábavě. Servis uvidíme, nějaký mouchy měla (baterka, spojka, kotouče), zbytek se uvidí.
Měl by tam teda být jiný podvozek, je jiná geometrie, natryskovaný karbce, Akrap koncovka, mám k tomu lamino, origo věci včetně laufu, přepáčko a tak. V dobách největší slávy kolem roku 00-04 jezdila volný MČR tuším a měla mít 160k.
mas to moc hezky