PROFIL MOTORKY

Piaggio MP3 400 LT (2010)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník amaize
Vloženo 3.4.2014
Aktualizováno 14.4.2019
Zobrazeno 9 044x
HODNOCENÍ PROFILU OD 18 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 15.01.2015, Uskutečněno: 13.01.2015, Stav tachometru: 19515 km, Zhlédnuto: 59x


Variátor,válečky,řemen,spojka ...
Najeto 19500 km a nejvyšší čas začít se servisem pro letošní sezónu,tak jsem se rozhodl jako první krok skontrolovat variátor , spojku,řemen a vyměnit origo válečky za Dr.Pulley zakoupeny vloni u SIP , které byly dodány včetně vodítek.Nemám s nima žádnou skušenost a víceméně ani informace ,pouze něco málo ze zahraničí.Takže jsem rozebral variátorovou skříň ,stáhl spojku variátor,ve kterém jsem zjistil dva poničené válečky, asi se to dá čekat při těch km.Následně jsem vše vyčistil,překontroloval řemen,spojku,vyrovnávací rolku a obě vodící ložiska, vložil do variátoru válečky Dr.Pulley včetně nových vodítek a celé složil zpět a provedl krátkou jízdu.

Edit 2.5.2015
Takže už jsem najel nějakých 1500 km na Dr.Pulley a to jen na pár krátkých trasách , vesměs vyjížďky od 150 až do 330 km
- neprováděl jsem žádné předtesty na starých ani na nových,myslím tím rozjezd,200 metrů sprint ...a podobně, na to mne moc neužije, spíš mne zajímá co mi to dá při běžných podmínkách

- poznatek je ten, že rozjezdy jsou o hodně svižnější, záběr se skutečně projevil, co se týče výkonu tak nevím, na brzdě sem to neměl a těch 25 kW už tak není žádná slabota, oproti původním 18,5g a to při stejné rychlosti má kolem 500 až 800 otáček míň, jel jsem s něma už i tachometrových 145 km/h při 7200 ot, a ještě to nebylo maximum, při starých válečcích 145 / 8000ot, co se týče spotřeby tak jsem zatím nepoznal nic, dolů to určitě nešlo spíš beru, že počáteční skoušení a než si tak nějak sedly bylo za cenu benzínu :D ,

- není znát , že by tam byly nějaké jiné tvary než válečky a variator se choval nestandartně, no hlavní taky bude jak dlouho vydrží než se rozsypou, pak budu moci říct jestli jsem udělal dobře nebo né, prozatím spokojenost
- jinak mne nic víc nenapadá co bych mohl dodat

Blikací přídavné brydové světlo
Zároveň jsem v tento den umístil 6 svítících LED žárovek pod zadní kufr a to jako přídavné brzdové světlo.Toto jsem napojil na levou brzdovou žárovku a použil přerušovač brzdového světla - zvýrazní brzdové světlo, během prvních dvou vteřin přerušuje světlo 6x zabliká , pak svítí plynule (nepřerušovaně).Podobnou úpravu jsem měl i na Yamaze X-Maxu

a zde videjko brzdového světla

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
dakars (0) napsal 05.12.2023 v 07:54

Díky za popis a foto, jinak přeji hodně spokojených kilometrů

Petr

amaize (3) napsal 18.01.2015 v 09:10

to víš , že napíšu,ale teď je tam venku zase ta bílá sračka :´- takže musíme ještě počkat

sejco (1) napsal 18.01.2015 v 08:05

nazdar az to odskusas tak napis ako to ide


Nejnovější záznamy v deníku
  • Nuda, sedlo a první výjezd

    No je čas zase do denníku něco napsat a navíc já ten čas mám. ;-) Jak někteří ví , tak jsem v únoru podstoupil operaci páteře a můj poslední výjezd byl 27.12.2015 a to už z velkými obtížemi. Můj první letošní

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 29.07.2016
    Uskutečněno: 21.07.2016
    Tachometr: 28800km
    Komentářů: 2x
  • Změna zrcátek

    No jelikož jsem dlouho nemohl jezdit, ale musel jsem se začít hýbat, tak přišel nápad, respektive řada na zrcátka z blinkry. Vybrána a objednána na Alliexpresu a za dvě odpoledne s kolegou Jarkem (soused obgaráž, Bu

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 28.07.2016
    Uskutečněno: 20.02.2016
    Tachometr: 28620km
    Komentářů: 4x
  • Rhodos skútr_moto park 2015

    Posledních pár dnů v srpnu jsem strávil neaktivní ležící dovolenou v Hotelu Mitsiss Village na ostrově Rhodos v oblasti Kiotari, bylo fajně a já chci Vám na několika fotkách ukázat pár skůtrů a motek místních a půjčoven,

    Typ: Dovolená
    Vloženo: 03.09.2015
    Uskutečněno: 30.08.2015


TOPlist