Svižná,obratná do kolony v praze ideální stroj,nechávam za sebou i 4T-80ccm skútry maximálka psaná 50kmh, mnou měřená 84kmh GPS
Motorka koupena od nitroscooters (Praha 6-Veleslavín) - Dobrý
První dojmy - Super zrychlení , obratnost ,nelíbí se mi uložení řízení a stále se povolující řetěz a naladění karburátoru jinak super mašina
Motorku bych doporučil pro - Na blbnutí od 15 let,připadně kratší cesty do 30km,perfektně se stím cestuje vlakem nebo autobusem složím během minuty a hodim přez rameno . Málokdy platím za zavazadlo
Doplňky na motorce - Cyklokomp,Světlo přední 850lm,hydraulický brzdy , změněný převod do rychla , modifikovaný karburátor(zaleštěný vstup,odstranená klapka sitiče),vlasní bastl napájení zadního světla a dobíjení akupacku pro přední světlo ze zápalka, rocket key(edit: po 1000km jsem ho vyndal sice krásně šel ve vysokých otáčkách ale klika to nevydrží.
Recenze
Najeto cca 8500 km, z počátku mě trápily čínský ložiska vydržely 100km poté jsem je zvenčí zalepil a střed napustil olejem 90W již drží 4000km,čínská rozeta je bohužel tak měkká že se ohnuly zuby výměna za českou výrobu v praze z nerezu zatím drží, přední odpružení cvakalo musel jsem vydistancovat a dodělat horní dorazy, uvolňující se krk řízení (konstrukční vada je příliš krátky ). Jinak v pohodě ovladatelnost super odpruženi celkem ujde mohlo by bejt měkčí, brzdy předělaný z lanek na hydrauliku lepší brzdnej účinek teď již bez problému, motor 4,8HP točí krásných 10.548ot/min.(edit:změřeno na brzdě po úpravách) spotřeba 3,2l/100km, nádrž 1,1l. údržba: kontrola šroubů rádi se povolují,rozštelovává se karburátor, občas promazat ložiska na převodovce.Díky allround kolům umí i terén na motokrosový dráze se jede taky pěkně silnice je lepší,dlažební kostky jsou utrpení hlavně pro jezdce. Jezdím prakticky denně. Za deště se jí moc nechce za horka lítá slušně. při správným nastavení karburátoru se ani nepřehřejvá.
cesta do práce slušnej průmer
dodán rocket key (posunuti o 5° předstich dopředu)
Foto zadření,vyjádření dodavatele bylo cizí tělěso v motoru
2000 km za mnou, jezdím 5dní v týdnu 20km, občas výlet, když to shrnu bzdový destičky původní, řetěz, zadni rozeta originál ,malá rozetka vyměněza za větší taky ok,ložiska do kol dávaný jeden pár hned na začáku zatím stále ok,spojkový obloženi je skoro celý, svíčka původní. jediná výměna válce s pístem byla při 700km zapoměl jsem dát olej do benzínu viz. foto
Peklostroj