PROFIL MOTORKY

Triumph Tiger 1200 XC (2013)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Tomas71
Vloženo 1.3.2014
Aktualizováno 10.4.2014
Zobrazeno 4 396x
HODNOCENÍ PROFILU OD 22 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Pohodlná, lehce ovladatelná i přes svoji velikost a váhu.

Více fotografii

Motorka koupena od PRI původ TRIUMPH LODŽ - Nedoporučuji koupě TRIUMPHU v PRI, ostatní značky nevím, problém je s uznáním záruky v CZ

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW R 1200 GS Adventure: Po projetí mi ten boxer vůbec nesedl, měl jsem třívál Triumph Tiger 1050 a z toho už nikdy nejde přejít na dvouvál

První dojmy - Po první projížďce, vše na výbornou, motor, převodovka, brzdy, elektronický plyn, lehká ovladatelnost, perfektně lze řadit všechny rychlosti včetně N, rychlosti zaskakují volně, stačí je zlehka zatlačit na řadičku.

Motorku bych doporučil pro - Pro kohokoliv kdo chce cestovat. Není to jen na cesty okolo komína.

Doplňky na motorce - Zvýšení řídítek, origo vyhřívané hefty, tři kufry trax, ochranný kryt světel, zvýšení plexi doplňkovým štítkem.

Recenze

Měl jsem TRIUMPH TIGER 1050, naprosto vyhovující snad jen menší stroj a nelze s ním vůbec do terénu i šotolina byl velký problém.
Proto jsem zvolil většího bratra, jsem vyšší postavy.
TRIUMPH mě prostě dostal, pokud budu měnit stroj tak asi značku měnit nebudu.
Servis a ceny dílů jsou na stejné úrovni ostatních strojů.

Dnes počasí přálo, tak jsem bejka (Trumfíka) zlehka projel, nájezd 100km, záběh do 3500 ot., plně dostačuje na 100 km rychlost což je na naše cesty okolo komína až dost. Charakteristika motoru mi není cizí, v zásadě není rozdíl mezi TIGEREM 1050 a EXPLOREREM, snad jen větší objem a krouťák. Táhne od 1800 ot. a není opravdu nutno řadit jak u některých dvouválců. Naprosto klidný průběh motoru a hlavně žádné vibrace do rámu a stupaček (jako by tam byl elektromotor), ale zvuk z motoru o sobě dává vědět i z tovární koncovky výfuku. Podvozek je tužší, zkusím si později vyhrát s nastavením. Váha stroje po rozjezdu zmizí, můžu jet skoro krokem a lehce toho bejka
ovládám. Brzdy jsou super, zadní je slabší. Několikrát mi dnes zabralo na zadku ABS a je to super. Po zimě jsou silnice samý písek a jemný štěrk. Příště vyzkouším kontrolu trakce a tempomat ten se mi dnes nepodařilo aktivovat, něměl jsem nastudovánu aktivaci. Výborně hodnotím automatické vypínání blinkrů, má to jen jednu podmínku, že při výjezdu se musí řadit nahoru a poté blinkr vypne je to super. Sedlo je pohodlný, nevím zatím na delší trasy ale i to se dá nechat přešít. Výhřívané rukojeti ve dvou režimech taky výborná vychytávka v tomto počasí. Přední plexi jsem doplnil o přídavný štítek a vzduch
mi nejde vůbec do helmy. Toto jsem u Tigera1050 říct nemohl a měl jsem dokoupeno cestovní vyšší plexi.
Shrnutí, z mé strany naprostá spokojenost a myslím, že jsem zvolil dobře.

Jeden zápor jsem zatím objevil, něco v předu na těch našich silnicích vydává nepříjemné zvuky, plexi, plastové kryty, zatím nevím. Budu hledat , dám vědět.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
sasos69
sasos69 napsal 02.05.20 v 15:36 10b.

Zajda.Brno
Zajda.Brno napsal 06.06.14 v 17:09 10b.

Vítej v klubu Pěkný kousek i já mám stejný problém jako ty s PRI Nemůžu z nich vyrazit servisku pořádně vyplněnou. Musím na výměnu řídící jednotky a bez toho mě to neudělaj.
pozvánka na nově vznikající stránky- http://tiger-explorer.forumczech.com/

Rozzi75
Rozzi75 napsal 28.04.14 v 23:40 10b.

Bomba na kolech...super volba,můžu jen tiše závidět. Přeju mnoho Triumphálních kilometrů...bohužel jen 10b víc prej to nejde

Medvědtigr
Medvědtigr napsal 25.03.14 v 22:12 10b.

Vybral jsi moooc dobře .Gratuluji

suzukipetr
suzukipetr napsal 08.03.14 v 07:15

NÁDHERA ,,, na ten tříválec slyším všude jenom chválu , až jednou prodám Stroma mám taky zálusk a ten boxer od BMW mi taky nedělá dobře

Více komentářů



TOPlist