PROFIL MOTORKY

ČZ 150 (1956)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Crusty125
Vloženo 21.2.2014
Aktualizováno 21.2.2014
Zobrazeno 776x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


S tímto strojem jsem zažil snad nejvíc srandy a dodnes lituji toho, že jsem jí prodal. Ano nevypadá moc k světu a původní věc je snad jen motor, ale jako malý jsem se na ní vyblbnul.

První dojmy - I přesto, že byla sestrojená z toho co bylo, tak byla poměrně dost promyšleně udělaná do terénu což tehdy pro mě jako 13/14 letého kluka bylo idální na ježdění mezi vesnicema. Měla doma dělaný rám do terénu, takže byla docela vysoká. Rozeta byla použita prý z kombajnu. Sice to s ní jelo jen 45 km/h ,ale zase měla sílu a žádnej kopec jí nedělal problém a v kombinaci s drapákem na zadku se vyškrábala kamkoliv.

Motorku bych doporučil pro - Pro začínajícího motorkáře, který ještě nemá papíry a chce se už vyřádit někde za vesnicí je takovýto typ motorky parádní. Třeba pro takového myslivce, který potřebuje něco do lesa je tohle taky dobrá alternativa.

Doplňky na motorce - Na přední blatník jsem si namontoval takovou krabičku poslední záchrany v ,který jsem měl základní nářadí, kus drátu a nějakej ten obvaz. Já odobně jsem jí nikdy nepotřeboval, ale kamarádi co se mnou jezdili jí párkrát využili. :D

Sehnal jsem si origo rozetu. Sice to s ní už trochu frčelo, ale časem jsem zjistil, že to byl špatnej tah. Motorka měla jenom 3 kvalty, tudíž byly docela dlouhé a na louce a v terénu se musela hodně vytáčet než se přeřadilo

Recenze

Motorku mi daroval můj strýc. Léta se mu válela ve chlívě pod senem a věděl, že u mě by našla využití. Docela jsme koukali, když jí vytáh, lehce opucoval, prošlápnul a ona na druhé šlápnutí chytla.

Byl to bezúdržbový stroj. V létě ,v zimě v mínusech jsem k ní přišel a nakopnul jí napoprvý což je pozoruhodné ,když uvážím to ,že nebyla garážovaná. Vždycky jsem jenom přijel zpět domů, opřel jí o kolnu (protože neměla stojánek) pak na ní třeba celou noc sněžilo a druhý den jsem přišel, smetl sníh ze sedačky, šlápnul a chytla bez problémů.

Další její nesmírnou výhodou byla spotřeba a to taková, že čim míň bylo v nádrži ,tim míň žrala. Na malý "lízátko" v nádrži jsem jezdil strašně dlouho a když už byla nádrž uplně suchá, tak i přesto jsem věděl, že jen na to co je v hadičce dojedu ještě s klidem z louky domů. Jednou jsem nalil plnou a šli jsme s kamarády blbnout na louku. Po asi čtvrt/půl hodině byla v nádrži jen půlka. Takže jsem tankoval vždycky jen trochu, doma jsem měl kanistr a dolejval jsem po půl litrech.

Za celou dobu co jsem jí měl jsem měl jedinou "závadu" a to, že mi vylítnul jeden nýtek z magneta a kousnul se mezi magneto a dekl motoru, tim se motor "kousnul". Nýtek se vyndal a jezdilo se dál.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist