renocar_duben



PROFIL MOTORKY

TMEC MT 125 (2008)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník kozba
Vloženo 17.2.2014
Aktualizováno 23.2.2014
Zobrazeno 2 388x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Motorka vhodná pro lidi co rádi upravují to co se jen upravovat dá..
Rozhodně to není nejkvalitnější stroj, ale pokud se o to někdo zajímá, jistě nebude mít problém s nějakou tou opravou..

Více fotografii

První dojmy - Motorku jsem koupil v roce 2009 jako svojí oficiální první motorku. Jízdní vlastnosti na tom nebyly zle, motor šlapal jak měl. Na motárdových pneu držela na silnici jako přibitá. Přední brzda byla na moje ruce zvyklé z bubnových Jaw a Čezet celkem dost citlivá, ale jde o zvyk.

Motorku bych doporučil pro - Motorku by si určitě neměl pořizovat nikdo kdo alespoň trochu nerozumí motorům, nebo alespoň nemá zájem o(u)pravovat motor. Jinak je motorka poslušná, a vhodná pro začátečníky.

Doplňky na motorce - Jsou na stroji nějaké doplňky?
...
Lepší otázka by spíše byla: "Je na motorce něco původní?"
Doplňků je na motorce celá řada. Od zvednutého obsahu motoru až po dálkové ovládání. Vyjmenovat všechny úpravy by bylo vyčerpávající, tak alespoň ty hlavní.

Motorka má upravený motor (Kinroad 125 GY) tím, že jsem koupil válec, karburátor, hlavu a pístní sadu z 200ccm a namontoval na původní 125ccm. Zvýšení výkonu je opravdu rapidní, ale nese sebou několik následků. Například se tímto sníží otáčky motoru tudíž je docela nutné koupit menší rozetu aby motorka neměla max. rychlost "60km/h". Větším obsahem a snížením otáček se vyvíjí větší síla no ložiska klikovky, takže u takovéhoto čínského motoru nemusí ložiska sloužit dlouho.

V roce 2013 nově stříkané plasty, avšak lakýrník někde udělal chybu, a na levém bočním plastu se vytvořila nemalá bublina která po čase praskla, a nevypadá to moc dobře.

Dálkové ovládání koupené na e-Bayi za 250kč. Balení obsahovalo jedno čtyřkanálové dálkové ovládání které spínalo čtyři relátka na přijímací straně.
Na tyto relátka jsem zapojil přední světlo, klakson (z passata), chcípák a starter.
Se starterem byly problémy, protože jsem chtěl aby motor naskočil i když v motorce nebudou klíčky. Elektrikaření netrvalo dlouho a nyní motorka nastartuje i bez klíčku. Je to výborná věc ke strašení lidí co jdou po ulici kolem zaparkované "opuštěné" motorky. Klakson z passata nemá chybu

Nové polohliníkové gripy do barvy motorky objednané taktéž na e-Bayi vyšky na 80 kč.

Částečně jsem nalakoval rám do barvy plastů.







Více na: http://www.motorkar...&sm=3132&id=
Copyright © Motorkari.cz

Vytvořil jsem zadní světlo z LED pásků.

Sundal jsem nosič, zadní podblatník, zůstaly jen osičky nesoucí SPZ a zadní světlo je zapuštěno cca 5 cm pod zadní blatník.







Na řidítka přivařená hrazdička, a celá řidítka nalakovaná do barvy motorky.

Přední světlo upravené na žárovku H4.

Přímé sání vzduchu.

LED podsvícení pod zadním blatníkem, červená parkovačka.

2014 nové ventily

Recenze

Ze svého nadšení ze svojí první motorky jsem jen jezdil, tankoval, jezdil, tankoval,... Problém byl v tom, že původní majitel mi asi zapoměl říci, že motorka celkem slušně papá olej. Netrvalo to ani dva měsíce a ložiska na klice vzdaly svojí práci a bez varovaní se zadřely. Následoval nekonečně dlouho trvající čtrnáctidenní servis který obsahoval repasi kliky, nová ložiska a výměnu pístních kroužků kvůli spotřebě oleje. Po čtrnácti dnech jsem se ale dočkal a mohl zase vesele jezdit. Po této příhodě jsem si už motorku hlídal, kontroloval, ale časem se ukázalo že to stejně nebude to pravé.
Bylo nutné motorku do šroubku rozebrat, vyměnit minimálně všechny šrouby za kvalitní, mnoho dílů vyměnit nebo upravit a vyřešit další problémy spojené s činskou motorkou. Později když mi motorka prošla rukama součástkou po součástce jsem začal přemýšlet jak upravit výkon, vzhled, a tak dále. Vzhledem k tomu, že jsem motorku znal téměř dokonale to nečinilo žádný větší problém. Motorku mám už pátým rokem, má najeto přes 50 000 km a stále jezdí. Pokud by neměla majitele který jí dobře zná a dovede opravit, tak už dávno nejezdí.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Jirka25
Jirka25 napsal 21.02.14 v 09:44

ten nastříkanej rám je pecka =D jinak opravdu krásnej popis.. za 10B pro tebe a jen tak dál.. už to je srdcovka na celý život =D neprodávat!

kozba
kozba napsal 20.02.14 v 15:21

Koupil jsem to jako nějaký kit pro 125 motor..
a obsah jsem počítal, a vychází cca 194ccm nebo tak..

bledemon
bledemon napsal 17.02.14 v 10:28

nemá origo dvoustovka jinej zdvih? (tedy potřeba i větší kliky na plných 199ccm)

Více komentářů



TOPlist