PROFIL MOTORKY

BMW K 1200 LT (2004)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Mira-KT
Vloženo 13.11.2013
Aktualizováno 15.4.2014
Zobrazeno 3327x
HODNOCENÍ PROFILU OD 13 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Motorka má krevní skupinu už ve svém názvu LT - lux tauren, kde patří nekompromisně mezi špičku v komfortním cestování.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Invelt (Praha 5-Stodůlky) - Motorka po prvním majiteli, koupena nová v ČR.

První dojmy - Ltéčko nesedlám prvně a dvě předchozí sezony mi dělal společnost starší model na více jak 50.000 km. Pár podstatných okolností mně přimělo motorku prodat a v domnění, že se můj život začne ubírat jiným směrem pořídil jsem usedlejší druh stroje. To ještě člověka ani nenapadlo jak vše dopadne. Život mně nadělil neplánovaně volnost a já se vrátil ke stroji, který mi vrátil "koule" a vždy patřil do říše mých snů o motorkaření.

Motorku bych doporučil pro - Komu doporučit stroj? To je dost těžké, protože až po delší zkušenosti člověk pozná co je jeho šálek kávy a co mu s ohledem na jeho potřeby vyhovuje. Dokonalá motorka je relativní pojem a každý máme jiná kritéria. Předpoklad je určitě čas a chuť cestovat po "pěkných" cestách s veškerým luxusem, který si člověk může jen na motorce představit. Posuvný štít, 100% ochrana před náporem větru, který jinak jezdce při delších výletech unavuje, výhřev rukojetí, sedaček včetně opěrky spolujezdce, tempomat, palubní informace, úložné prostory. To vše dělá z ltéčka díky zmíněným komfortním prvkům stroj, který proti jiným motorkám lze využívat i v měsících, kdy už jiní dávno zimují, čehož osobně rád využívám.

Doplňky na motorce - Motorka je už od výrobce postavená tak, že nedává moc prostoru k vylepšení, když ji máte v plné výbavě. Osobně jsem si doplnil rozkládací držák nápojů na řidítka, dodělám přídavná světla pod padáky, která z motorky dělají nejen během večera pěkně širokou potvoru, ledkové osvětlení bočních kufrů a kaslíku, které bude společně zapínat přepínač osvětlení přístrojové desky, nainstaluji místo původní navigace Tom Tom Rider svého Garmina Zumo 660, dodělám zásuvky na 12V v zadním kufru na dobíjení interkomů, dokoupil jsem redukci na BMW zásuvku s prodloužením na klasickou. Nic víc na motorce po předchozích zkušenostech neplánuji.

Recenze

U Ltéčka mně asi nemělo co překvapit. Věděl jsem, že jediný problém je jeho velká váha s vysoko položeným těžištěm, které je naopak velkou výhodou při vyšších rychlostech v ohledu na skvělou stabilitu stroje. Je třeba si dávat pozor, aby člověk stroj držel při manipulaci rovně a nedostal ho do neudržitelné polohy. To když pochopíte tak není třeba mít obavu. Opravdové překvapení oproti staršímu modelu je výkon 85kw, kde je nárůst opravdu znát a motor se dokáže sebrat i z nižších otáček bez podřazování. Celková dynamika je samozřejmě znatelně lepší. Bezvadný pomocník je i pro mě dříve nesmyslný elektrický stojan. Dnes je pro mě dělník, kterého užívám při každém parkování, kdy nic neřeším a vsedě se nechám postavit na stojan než si klidně sesednu. Další posun je posilovač brzd s duálem, který z brzdění parníku dělá chirurgickou záležitost. Původní majitel nešetřil a i gelová sedla samozřejmě vyhřívaná můj zadek na dlouhých cestách ocení. Bezvadný je i dálkový centrál na všechny kufry a kaslík, kdy nemusím motorku čtyřikrát zamykat. Alarm s imobilizérem beru jako příjemný bonus.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Dr.Kuku
Dr.Kuku napsal 15.02.15 v 20:03 10b.

sumavak
sumavak napsal 04.02.15 v 11:27 10b.

Mira-KT
Mira-KT napsal 17.02.14 v 09:58

Také osobně cítím, že není zatím na trhu cestovní stroj, který by mě dokázal nadchnout, abych LT vyměnil

Více komentářů



TOPlist