Vlastník | erpik | |
---|---|---|
Vloženo | 12.10.2013 | |
Aktualizováno | 12.10.2013 | |
Zobrazeno | 1 271x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
Vlastník | erpik | |
---|---|---|
Vloženo | 12.10.2013 | |
Aktualizováno | 12.10.2013 | |
Zobrazeno | 1 271x |
Rám si sice srovnal dobře ,ale zapoměl si na podsedlovku,která byla tři centietry dovnitř. Což se poznalo až podle toho,že se ohoblovala guma. S přední vidlicí to taky nebyl zrovna dobrý krok,protože tyhle vidle jsou o 4cm kratší a jsou užší. Takže se motorka kroutí v zatáčkách a jelikož je i trochu menší sklon v krku,tak je jakoby podkopnutý předek a motorka v zatáčkách má tendenci jet rovně a aby se v rychlosti zatočilo musíš ji doslova utrhnout.Po jízdě v zatáčkách jsi doslova utahanej. Airbrush se povedl a v kombinaci s originálním odstínem laku na moto se vytvořil skvělý vzhled. Škoda jen,že si pak nádrž ještě nepřelakoval krycím lakem,protože při polití benzinem se nápis i s linkou na pravé straně rozmazal,takže teď to je ee.Jinak jede dobře,se skvělim zvukem. Jo a není to jen na kochání,dokáže pěkně máknout a upalovat. Škoda že jsem se trefil zrovna do zkušebního prototipu
Rám si sice srovnal dobře ,ale zapoměl si na podsedlovku,která byla tři centietry dovnitř. Což se poznalo až podle toho,že se ohoblovala guma. S přední vidlicí to taky nebyl zrovna dobrý krok,protože tyhle vidle jsou o 4cm kratší a jsou užší. Takže se motorka kroutí v zatáčkách a jelikož je i trochu menší sklon v krku,tak je jakoby podkopnutý předek a motorka v zatáčkách má tendenci jet rovně a aby se v rychlosti zatočilo musíš ji doslova utrhnout.Po jízdě v zatáčkách jsi doslova utahanej. Airbrush se povedl a v kombinaci s originálním odstínem laku na moto se vytvořil skvělý vzhled. Škoda jen,že si pak nádrž ještě nepřelakoval krycím lakem,protože při polití benzinem se nápis i s linkou na pravé straně rozmazal,takže teď to je ee.Jinak jede dobře,se skvělim zvukem. Jo a není to jen na kochání,dokáže pěkně máknout a upalovat. Škoda že jsem se trefil zrovna do zkušebního prototipu