Dotáhl jsem z USA kousek, který byl výzva. Bohužel jsem zjistil ,že musím opravit rám Pěkně jsem si máknul.
Výška jezdce: 183 cm
První dojmy - Byl jsem mile překvapený. Jízda byla velmi příjemná .
Motorku bych doporučil pro - Je to moto pro chlapy, kteří si nepotřebují dokazovat rychlostí své kvality. Je to kus železa s úžasným zvukem. Na moto tohoto typu se musí dozrát nejen fyzicky. Je to prostě pro jízdu krajinou ,kdy se kocháte a kocháte.
Recenze
Jelikož značka HD je pro mě záležitost srdcová nebude moje hodnocení nikdy objektivní. Poprvé jsem si vyzkoušel otevřené laufy a byl to úžasný pocit. Překopal jsem přední vidlici na úzké kolo. Poprvé jsem dělal airbrush na moto dle svých představ. Byla to dobrá škola a získal jsem mnoho zkušeností při opravě. Donutilo mě to k nákupu zařízení na opravy a nutnost dovybavit dílnu.
Rám si sice srovnal dobře ,ale zapoměl si na podsedlovku,která byla tři centietry dovnitř. Což se poznalo až podle toho,že se ohoblovala guma. S přední vidlicí to taky nebyl zrovna dobrý krok,protože tyhle vidle jsou o 4cm kratší a jsou užší. Takže se motorka kroutí v zatáčkách a jelikož je i trochu menší sklon v krku,tak je jakoby podkopnutý předek a motorka v zatáčkách má tendenci jet rovně a aby se v rychlosti zatočilo musíš ji doslova utrhnout.Po jízdě v zatáčkách jsi doslova utahanej. Airbrush se povedl a v kombinaci s originálním odstínem laku na moto se vytvořil skvělý vzhled. Škoda jen,že si pak nádrž ještě nepřelakoval krycím lakem,protože při polití benzinem se nápis i s linkou na pravé straně rozmazal,takže teď to je ee.Jinak jede dobře,se skvělim zvukem. Jo a není to jen na kochání,dokáže pěkně máknout a upalovat. Škoda že jsem se trefil zrovna do zkušebního prototipu
Rám si sice srovnal dobře ,ale zapoměl si na podsedlovku,která byla tři centietry dovnitř. Což se poznalo až podle toho,že se ohoblovala guma. S přední vidlicí to taky nebyl zrovna dobrý krok,protože tyhle vidle jsou o 4cm kratší a jsou užší. Takže se motorka kroutí v zatáčkách a jelikož je i trochu menší sklon v krku,tak je jakoby podkopnutý předek a motorka v zatáčkách má tendenci jet rovně a aby se v rychlosti zatočilo musíš ji doslova utrhnout.Po jízdě v zatáčkách jsi doslova utahanej. Airbrush se povedl a v kombinaci s originálním odstínem laku na moto se vytvořil skvělý vzhled. Škoda jen,že si pak nádrž ještě nepřelakoval krycím lakem,protože při polití benzinem se nápis i s linkou na pravé straně rozmazal,takže teď to je ee.Jinak jede dobře,se skvělim zvukem. Jo a není to jen na kochání,dokáže pěkně máknout a upalovat. Škoda že jsem se trefil zrovna do zkušebního prototipu