začalo mi při vyšších otáčkách problikávat dobíjení, což mi připomnělo nedávné problémy s kontakty alternátoru. Musel jsem demontovat stator, a opět jsem nalezl vyhřáté kontakty na hlavní svorkovnici. Opět jsem je zaletovat, tentokrát pořádně z obou stran a nešetřil jsem cínem... snad to již byla oprava definitivní... každopádně od té doby opět funguje dobíjení bezchybně i při vysokých otáčkách nad 4500
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
krásnych 390 km do Haber a zpět.
Nářadí jsem s sebou neměl a taky nebylo potřeba,
bo mašina přede jak hodinky :)
spotřeba cca 5,1 l / 100km
Typ:
| Vyjížďka |
Vloženo:
| 25.06.2017 |
Uskutečněno:
| 25.06.2017 |
Tachometr:
| 25650km |
Komentářů:
| 4x |
-
Typ:
| Vyjížďka |
Vloženo:
| 03.06.2017 |
Uskutečněno:
| 03.06.2017 |
Tachometr:
| 24950km |
Komentářů:
| 1x |
-
celkem třetí kus bakelitové patice halogenu se opět rychle vyhřál. Koupil jsem tedy v OBI keramickou patici a snad už bude klid
Typ:
| Oprava |
Vloženo:
| 03.06.2017 |
Uskutečněno:
| 03.06.2017 |
Tachometr:
| 25160km |
babeta má kondenzátorový zapalování, tudíž relativně malou cívku a velkej kondík (zalitý v pouzdru s tyristory)
.. nikdy jsem elektirku babety příliš neštudoval, ale vzhledem k tomu, že na jawách malý kondíky u kladívek odcházejí celkem běžně a často, zkusil bych vyměnit tu tyristorovou "jednotku" zapalování
Mně zase nehází babeta jiskru a cívkou to není ani svíčkou ani žádnej kabel není uvolněný tak nevim co s tim.