Přinejmenším na jeden další rok moje poslední motorka.
A nakonec nebyla.
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - První dojem? "Je to nějaké malé a lehké." Spousta plastu kolem a nezvyk z toho, že ten plast přede mnou jede jinam než zbytek motorky. Jasně, pitomost, ale je to vlastně důvod, proč moje první motorka byla ER-5 a ne XJ600 Diversion. A jízda? Dělá to přesně co má, krásný zvuk a když zastavím, bouchám se holení o kapotáž.
Recenze
1 den od koupi a 310km. Z toho se zatím příliš dojmů popsat nedá. Navíc se těžko ubráním srovnávání se současnou NTV650.
Takže to vezmu od lesa: proč jsem si pořídila VFR a co mi NTV nebyla schopná poskytnout?
Výkon; s jídlem roste chuť a těch 37-40kW už mi přišlo málo. Splňuje to VFR? Víc než bohatě.
Dvouválec vs čtyřválec; po letošní cestě do Norska, kdy mi ještě týden po návratu brněly prsty jsem dospěla k názoru, že takhle tedy ne. Mám ráda projev dvouválce(jak véčko, tak řadový) a dost možná si někdy další pořídím, ale na delší cestu chci už raději čtyřvál.
Posez; tady je to 1:0 pro NTV. Mých 180cm si na VFR musí chvíli zvykat. Více váhy na rukou, větší předklon a větší šířka(aneb "konečně mám něco pořádnýho mezi nohama"). Jeden z důvodů proč se mi nechtělo do sportovněji laděných motorek, ale s nájezdem se mění chutě :) Uvidím příští rok po dovolené.
Podvozek; vzhledem ke stavu českých silnic odvádí VFR pořádný kus práce. Po nových gumách a přetěsněných vidlích si snad troufnu víc, zatím se poznáváme. Nicméně je to výrazná změna k lepšímu(ve srovnání s NTV).
Praktičnost; "Nojó, ženská!" řeknete si, ale od jara do konce podzimu je pro mě motorka univerzálním přibližovadlem a tak přihlížím i k tomu. Vzhledem k tomu, že VFR nemá žádnou výbavu je to slabina, ale to se časem napraví.
Prodána. Snad pojezdí s novým majitelem víc, než se mnou.
Krásná a spolehlivá mašinka
Pěkná .
Krásný stav, to se Ti nebude chtít za rok prodávat V4...blahopřeji.
Vítej v klubu V4
dobrá volba!