Tak mám za sebou tento event s agenturou Prospeed na Maďarském okruhu Pannoniaring, tento okruh se nachází kousek od města Sárvár cca 450km od našeho hlavního města.
Sestava na tuto okruhovou štaci byla Ozzy_ + James71 a já. Výjezd začal u Ozzyho v neděli 21.6 v poledne, kdy bylo vše přeloženo, zapřaženo a mohlo se vyrazit. Cesta probíhala v pohodě i přes tu naši super dálnici D1. Okolo 20h přijíždíme na místo a vybíráme si místo na stavbu stanu kousek od místní okruhové restaurace, sprch a hlavně u rozvaděče s proudem s možností ukotvení stanu. James jel separé tak na místě probíhá společná stavba tvrze mrdalů, jak od loňské sezóny naše doupě nazýváme, motocykly jsou připraveny tak roztopíme gril upečeme maso a proložíme to plzní a jdeme spát.
Pondělí ráno vstávám chvíli po sedmé a zatopím všem nahříváky, snídaně a jde se na registraci a poté rozpravu, kde dostaneme samolepku účasti na rozpravě, kde jsou základní informace i o eventu jako celku viz například pasta večer za 3€ (jídlo + piva co stihneš za dvě hodiny do sebe naládovat). Jde se kroužit já a James jsme ve skupině VERY FAST což alespoň mě lehce zneklidňovalo jelikož při registraci bylo místo jen ve very fast group v reálu se ukázalo, že nejsem nejpomalejší v této skupině a jsem v klidu. Časy všem lezou hezky pomalu dolů a James i já máme hned osobní rekordy( stejně plíseň).
Počasí přálo celý den tak nakrouženo kolo 200km, Pannonia je technický okruh délka je 4740m, krátká cílovka 700m a 17 zatáček
Pondělní večer – pivo, maso… příprava na úterý, kdy dle předpovědi mělo „chcát jako svině“. Předpověď nelhala v úterý ráno se v osm roztrhne obloha a teče to všude i stany …… Po snídani přezouváme a jdu si zakroužit na test pár kol po pěti kolech chčije tak, že jsem to zatáhnul a celá ekipa se odebrala směr termální lázně Sárvár. Pohoda relax v bazénech od 32°C do 37°C . Počasí stále stejné a dle předpovědi má přestat okolo páté což je plán jen co bude bez deště ale mokrá trať tak jít kroužit na vodě. Plán se zdařil a chvíli před pátou vyrážíme a s Ozzym kroužíme asi 40 minut. Dávám si tam pro mě nesmyslný čas na vodě (vloni jsem měl problém ten čas jet na suchu) prvně si na vodě dávám vědomě v pohodě koleno což mě přivádí do stavu mentální poruchy myšlení: D Chvíli před 17:45 se mě rozsvítí rezerva a zatáhnu to do boxů a pro dnešek konec :) Večer probíhá rozprava s Cpt. Morganem, rozprava je dlouhá a obsáhlá
Středa den prvního závodu – endurance 53kol/2h kdy dopoledne jsou kvalifikace týmů i jednotlivců na další závody co se jedou další den na 7 kol. Kvalifikace se jede na Ozzyho a taktika jasná 53 kol jedno střídání já budu startovat a vydržím na trati hodinu a to co ztratím Ozzy pak najede na výsledek. Po kvalifikaci přichází první šok …… jsme první mezi šestkama …… šok druhý startuji z osmého fleku ….wtf mám nervy ….. kroužíme odpoledne ve volném tréninku for fun :)
Endurance se jede od 18h takže času dost na přípravu taktiky, střídání atd …..
Klídek pohoda dávám si kafíčko a čokoládu chvíli před půl šestou …. Pak kontrola stroje- šrouby, olej, brzdovka atd … přichází šok po kontrole řetězovky mě pár zubů na rozetě chybí je cca 17:28…. A to jsem ji v poledne namazal a konstatoval poslední dva dny řetězovky pak jde pryč ….. no rozeta šla dřív ….. panika mojí hlavy Ozzy letí do místního hypershopu pro 520tku rozetu na R6 …. ( James má rozetu 50 zubu což mě nedá na délku řetězu) Ozzy přibíhá s novou rozetou a já už mám kolo venku vyměníme rozetu, zkoukneme i pastorek ten je ještě v poho(musí dát) …. 17:43 je motorka v cajku a mě je na blití: D z nervů …. Ozve se zahoukání a dráha je otevřena jde se na věc ….. hlavně se neposrat a jezdit si v klidu. Zajedu si na start a jdu na druhou stranu, start trochu chaosu ale běžím k moto a jedu ……. Sice ztrácím pozice ale endurance se nerozhoduje v prvních vinglech …. Kroužím a kroužím po několika kolech mě obloží vedoucí skupina takže mínus kolo ……… ale co máme taktiku tak se jí držíme. Střídat budu min po 1h na trati než mě rezerva dá signál poslední tři kola a zajet … když už jsem někoho dojel a předjel tak z pit-line vidím ceduli na střídání takže potvrzuji signálem a zajíždím do boxů. Dojedu vedle Ozzyho proběhne přehození transpondéru a Ozzy se vydávám na stíhací jízdu stylu místního NÉSEREMÉD TURBO SUPER NÉM TUDÓM, dávám moto na stojan, nahříváky a dotankuji „co kdyby“. Dle GPS na trati jsem byl 26 kol a jezdil jsem svoji plíseň mezi 2:21-2:24. Ozzy nasadil tempo 2:09-2:12 a pomalu stoupá pořadím v šestkách jsme namístě č. 5 pak 4 …… James hlásí 8 kol do konce ztráta na třetího je 30sec a Ozzy je rychlejší o 5 sec na kolo ….. kuwa to smrdí bednou za dvě kola, signál ze zídky tahej tahej pro jezdce a najednou je jasno jsme třetí v šestkách signálem brzdíme (ano hned ho brzdíme) Ozzyho…… a na druhý flek to není daleko ovšem Ozzy tahá jak magor tak dochází k tomu, že v posledním kole soupeře předjede a urve druhé místo o 4sec! Euforie propuká jdeme si pro pohárky slavím jako nafetovaná krysa po LSD a němci okolo čumí co to je za mrdala s pohárem, protože dost lidí mě pojelo ale co taktika je taktika a vydržet hodinu a pět minut na trati je prostě výhoda i při pomalejším čase na kolo:) Servis motocyklů a popíjení plzničky, večeře s lehkou oslavou :) jde se spát s pocitem blaha.
Čtvrtek ráno – vstáváme, nahříváme motorky a jdeme se vozit s tím, že odpoledne si dáme krátký závod šestek a pak směr termální lázně. Vyjíždíme do druhé dvacky s Jamesem, ale Ozzy se ještě nevrátil což bylo trochu divné, ale ne neobvyklé mohl někde zůstat třeba kvůli benzínu, v prvním kole vidím ještě svozový mrtvolák vzadu na obslužce a brutální čáru před úsekem, kterému přezdíváme šnek druhé kolo a vidím Jamese jak si hraje na zaoceánský parník v kačírku tak v dalším kole zajedu a nechám toho. Přijedu ke stanu a nevidím Ozzyho motorku, ale vidím Ozzyho což je dobré pak následuje věta: tak James lehce v kačeru a Ozzy se běž podívat já tam byl taky PRSKAFKA jak se jmenovala jeho motorka ano už čas minulý leží za stanem a autem na ND :-/ no ukápla mě slzička ale Ozzy je v cajku a chladí si palec o plzničku protože už jezdit nebude. Ozzyho Shoei je řekl bych na totálku a je zázrak, že je v pořádku. Začínáme být atrakcí depa protože na tu hromadu šrotu se chodí dávat kde kdo. Začíná černý humor foto šrotu 5€ und mit Fahrer 10€! Ozzyho se snažíme klidnit než všechno přijde k sobě což se stane pozdě odpoledne. Doktora zatím Ozzy odmítá. Rychlý oběd i prosba Ozzyho půjč mě R6 musím si dát dvě kola v rodinné rundě což není problém aby se z toho začal dostával psychicky a odpoledne ve dvě závod šestek. Jsem na roštu šestnáctý a James devátý start jsem výjimečně nepodělal a jelikož jsem na startu pojel i toho šmejda na bezcharakterní motorce s lichým počtem válců co mě pořád dával tři dny tak si ho první tři kola vezu na zádech, než mu trochu odjedu:) Skupina vepředu je už neřešitelná tak si jedu svůj závod a v cíli jsem 13tý což je hezké z 16té pozice nutno dodat jedna pozice v cíli je za Ozzáka, který nestartoval.
Dojedu na pit-line a v cíli je Ozzy a jásá, jelikož jsem si vylepšil po loňském závodu v závodě osobák tak jsem spokojen a James si jde pro pohárek za pátý flek a má osobák také :) Sprcha a pivo, koukání se na ostatní závody:) Večerní posezení u vína, klobásek a pálenky Vilmós bylo fajn!
Hodně super bylo když jsem Ozzyho vyložil doma a v celku tak největší radost měla manželka a dcery, to mě udělalo větší radost než pohár ;)
Toť vše o Pannonii
PLUSY
OKRUH A JEHO PROFIL
PADDOCK/RESTAURACE/RACINGSHOP V MÍSTĚ
TERMÁLNÍ LÁZNĚ VE MĚSTĚ SÁRVÁR
MÍNUSY
CENA PALIVA V MAĎARSKU OBECNĚ 43Kč/l N95 ; 42Kč/l NAFTA U NORMÁL BENZÍNEK
POSLEDNÍ KUS CESTY V MAĎARSKU ( ALE BLÝSKÁ SE NA LEPŠÍ ČASY MOHUTNĚ SE TAM BUDUJE DÁLNICE TAKŽE ZA ROK TŘEBA UŽ TO PŮJDE PŘES SLOVAČ JEN PO DÁLNICI)
ROZBITÁ MOTORKA OZZYHO:)
PS.: TAK V ŘÍJNU TAM JEDEME ZNOVU NA TŘI DNY
Vlastník | Kamikadze-Ace | |
---|---|---|
Vloženo | 3.9.2013 | |
Aktualizováno | 2.10.2016 | |
Zobrazeno | 3 176x |
Dobře vy se divim, že to foto zbořené Prskafky nebylo za 100€